Gå till innehåll

SAJT: No1Poker.com


mooy

Recommended Posts

jo lite surt, resterande pengar måste gå via vanlig bank :/

 

Med andra ord ungefär noll procents chans att jag någonsin kommer att spela på den sajten!

 

gdaily säger, håll er undan!

 

Hur fan i helvete kan B2B släppa in så oseriösa aktörer i nätverket hela tiden. Först en eller två pyramidspelsföretag (ex gii), sedan ett lurendrejeriskin (727poker) och nu en sajt med omöjliga utcashningskrav.

 

24hpoker och Unibet äger B2B tillsammans. Om någon ansvarig där läser det här - från att ha varit det överlägset bästa nätverket enligt min mening har ni på kort tid tappat mycket av er goodwill och kredabilitit genom att släppa in alla skumma skin, och är numera bara marginellt bättre än Prima-nätet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Hur fan i helvete kan B2B släppa in så oseriösa aktörer i nätverket hela tiden. Först en eller två pyramidspelsföretag (ex gii), sedan ett lurendrejeriskin (727poker) och nu en sajt med omöjliga utcashningskrav.

 

 

Okej att du inte uppskattar sidan men oseriös!!? Personligen uppskattar jag att jag kan få ut min vinst till bankkontot istället istället för att jag blir tvingad till att sätta in det på neteller. På neteller har jag tillräckligt med pengar , behöver inte mer där som jag betalar 4% på bara för att kolla mitt saldo (sarkasm). No1gaming skickar förövrigt mig till MCOP bara för att jag spelar där. Vad har jag fått från 24hpoker? Absolut ingenting!

 

No1gaming har valt detta system för utbetalningar och det passar inte dig, fine men det gör dem inte till en oseriös sajt.

 

Ps. Vad tycker du om att den "oseriösa firman" ;) 24hpoker som riktar sig till eu-spelare men inte ligger i eu?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ps. Vad tycker du om att den "oseriösa firman" 24hpoker som riktar sig till eu-spelare men inte ligger i eu?

Det gillar jag inte heller, därför jag slutat spela på B2B. dessutom, från No1:s hemsida:
Who owns and operates No1Poker?

No1Poker is a trademark owned by Online Investment Ltd and is a member of the B2B Poker Network who is operated by Poknet Systems S.A. (Costa Rica), a wholly owned subsidiary to B2B Poker.

. Står inget mer om ägande, vilket får mig att misstänka att det är lika illa här, skattemässigt sätt.

 

Okej att du inte uppskattar sidan men oseriös!!? Personligen uppskattar jag att jag kan få ut min vinst till bankkontot istället istället för att jag blir tvingad till att sätta in det på neteller.

 

Nu blir du tvingad att sätta in det på bankkonto. Tvång är inte bra, på något sätt. En seriös sajt ser till att man kan välja vart pengarna skall hamna (kanske med något grundkrav att ursprungliga insättningen skall in på den källan som dom kom från.

 

Pengar på mitt bankkonto gör ingen nytta. Dels kan jag inte lätt föra dom till någon annan sajt när jag har dom på Neteller, dels kostar det mer att växla dom till dollar än om jag har dom på Neteller och tar ut dom i USA i kontanter. Svenska pengar åker på Forex växelkurs, som är betydligt högre än Netellers avgifter.

 

Nä, ett fixt system passar inte alla, och att därmed tvinga

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vet inte om någon är intresserad men eftersom jag började skriva om mina utbetalningsproblem, kan jag ju lika gärna fortsätta.

Först blev jag alltså lovad att få pengarna senast den 5/8, det kom aldrig några pengar så jag lyckas haffa en kille på deras livechat. Han var väldigt hjälpsam och trevlig och lovar att kolla upp vad som har hänt. Jag fick ett mail av honom i tisdags där han sa att pengarna var överförda till mitt konto den 4/8 och att jag skulle ha dem i början av den här veckan. Det har jag så klart inte fått, det kan ju ta lite längre tid förvisso, men jag börjar misströsta. Dessa pengar är nog borta. Jag ska göra ett nytt försök i morgon och gnälla lite få se om jag kan få reda på något mer. Jag drar på semester i tre veckor nu och kommer inte hålla på och tjafsa med dem på min semester utan kan bara hoppas att pengarna dyker upp.

 

/mvh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

jag har fått ett problem som gör att jag inte längre kan logga in på no1pokers client. När jag försöker starta klienten säger den till mig att det blev nåt fel när klienten skulle uppdateras och att jag ska försöka igen senare. Det har nu varit så här i alla fall en vecka så jag tror inte det hjälper attt fortsätta att vänta. Någon som haft samma problem och kommit på hur man löser det?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag får samma meddelande som du, men då försöker jag igen 1-2 ggr till. Då brukar det fungera. Jag har samma problem med alla B2B-sajter, jag har aldrig orkat ta reda på varför.

 

Om inte det fungerar så är mitt förslag att du avinstallerar klienten och installerar den på nytt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Någon med erfarenhet från no1 som kan hjälpa mig?

 

Efter insättning lyckas jag inte föra över pengar från Cashier till poker kontot får bara "returned error" hela tiden.

 

Lyckas heller inte logga in på klienten "login failed" min inloggning på cashier går dock bra.

 

Deras support verkar tagit semester över helgen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Det är några som har skickat pm till mig och frågat om det löste sig med pengarna. Det gjorde det, jag hade skrivit in IBAN nummret som kontonummret men det räckte att skriva in det svenska. De har inte plats för hela IBAN numret utan det blev trunkerat och utbetalningen studsade.

Men som sagt allt är löst det tog några veckor med mail fram och tillbaka, men sen gick det bra.

/mvh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...