Tyret Postad 27 Augusti , 2006 Rapport Postad 27 Augusti , 2006 Någon som har en lista på vilka som tillhör ongame? Mvh * Flytt till Nybörjarfrågor - QoS * Citera
toompa84 Postad 27 Augusti , 2006 Rapport Postad 27 Augusti , 2006 Kan någon förklara varför jag inte ser min egen länk som en klickbar URL? Samt varför jag inte ser några avatarer? Citera
gdaily Postad 27 Augusti , 2006 Rapport Postad 27 Augusti , 2006 Kan någon förklara varför jag inte ser min egen länk som en klickbar URL? Samt varför jag inte ser några avatarer? a) Skit bakom spakarna b) QoS söp bort dom i serverflytten, han har lovat att dom ska dyka upp igen Citera
toompa84 Postad 27 Augusti , 2006 Rapport Postad 27 Augusti , 2006 Kan någon förklara varför jag inte ser min egen länk som en klickbar URL? Samt varför jag inte ser några avatarer? a) Skit bakom spakarna b) QoS söp bort dom i serverflytten, han har lovat att dom ska dyka upp igen 1 )SBS är eyedols vanligaste svar när jag har problem med datorn men nu har jag fått till det.. 2) måste varit one hell of a party! Citera
Tyret Postad 27 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 27 Augusti , 2006 Kolla ongame Har kollat där tidigare, men finner ingen bra lista där. "Among the partners in the network are PAF, Betsson, Check n Raise and Hollywood Poker." är det enda jag kan hitta, illa. Usch får ta och googla lite, tid är ju pengar Tack iaf.. Citera
toompa84 Postad 27 Augusti , 2006 Rapport Postad 27 Augusti , 2006 Kolla ongame Har kollat där tidigare, men finner ingen bra lista där. "Among the partners in the network are PAF, Betsson, Check n Raise and Hollywood Poker." är det enda jag kan hitta, illa. Usch får ta och googla lite, tid är ju pengar Tack iaf.. Sen står det ju en lista: EuroPoker.com PokerRoom.com HoldemPoker.com eCardroom PokerGaming.com Sen står det en massa om Bwin osv osv.. tror du bör kunna hitta den infon du behöver om Ongame på deras hemsida Citera
vetgirig Postad 27 Augusti , 2006 Rapport Postad 27 Augusti , 2006 De enda som är skattefria är: Ongame-nätverket Eurobet BetOnBet Bet24 Citera
J0urneyMan Postad 27 Augusti , 2006 Rapport Postad 27 Augusti , 2006 Intressant är vilka av dem som tillåter svenska spelare också. Verkar vara ett antal av dem som inte gör det. Citera
inteillaalls Postad 27 Augusti , 2006 Rapport Postad 27 Augusti , 2006 http://www.ongamenetwork.com/partners/ Citera
hf89fc Postad 27 Augusti , 2006 Rapport Postad 27 Augusti , 2006 De enda som är skattefria är: Ongame-nätverket Eurobet BetOnBet Bet24 betonbet är nu med i Prima och inte i ongame Citera
Recommended Posts