ispokkkr Postad 26 Augusti , 2006 Rapport Postad 26 Augusti , 2006 NL50 alla har maxinköp på $50.. alla foldar fram till hero i CO som har 22 hero höjer till $2 knappen synar sb fold bb raise till $5 hero syn knappen syn flop 9d 8c 4s rainbow pot $15.25 bb checkar ? - började fundera om han slowspelar.. varför inte göra cb på den brädan om man re-raisat pre från bb? hero check button check turn 2s pot $15.25 bb bettar ut $12 - nu när ett färgdrag kom kanske han inte vill slowspela längre, eller så tänker han att ingen annan har någonting och att hans AK eller liknande är bäst hero höjer till $30 knappen fold bb raise all-in - sätter honom på slowspelat överpar/set.. det kostar $15 att syna, så jag trycker in degen hero call $15 Vad tycker ni? hur skulle man spelat preflop, flop och turn i den här handen? Citera
Relativitet Postad 26 Augusti , 2006 Rapport Postad 26 Augusti , 2006 Jag hade lirat exakt likadant Förutom att jag hade limpat pre men jag lirar iofs bara fullring så.. Resten spelar juh sig själv istort sett. Citera
AsiaCarrera Postad 26 Augusti , 2006 Rapport Postad 26 Augusti , 2006 Helt ok på alla gator, standardlinjen. Citera
illerrre Postad 26 Augusti , 2006 Rapport Postad 26 Augusti , 2006 ja limp preflop, annars bra. Citera
ebisumaru Postad 26 Augusti , 2006 Rapport Postad 26 Augusti , 2006 Menar ni allvar med att han ska limpa först in på CO? Är det inte standard att höja, dels för att kunna ta mörkarna och dels för att fi får svårare att släppa om man prickar set? Citera
Kenny_Roger Postad 26 Augusti , 2006 Rapport Postad 26 Augusti , 2006 Standard hela vägen. Enda man kan göra annorlunda är väl att bluffa floppen eller folda pre-flop (om motståndaren då och då squeezar har man inte alls lika bra implied, framförallt inte om risken är stor att knappen foldar). Citera
Recommended Posts