PartyPoker Postad 25 Augusti , 2006 Rapport Postad 25 Augusti , 2006 Vi har som bekant kört ett antal satelliter till Pokerforums kryssning. OM du har vunnit en plats och ännu inte blivit kontaktade av oss så skicka mig ett PM så jag kan se till att du får all info du behöver. Mer info om när båten avgår etc kommer i den här tråden under helgen. Med bästa hälsningar, PartyPoker Citera
PartyPoker Postad 30 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 30 Augusti , 2006 Uppar den här lite. Med bästa hälsningar, PartyPoker Citera
Kometen Postad 2 September , 2006 Rapport Postad 2 September , 2006 Jadu, Ingen info har dykit upp, den ända info jag fått är att det kommer finnas någon i terminalen, hur kommer man veta vem denna är osv? vart i terminalen kan man hitta honom? vilken terminal osv Citera
gdaily Postad 2 September , 2006 Rapport Postad 2 September , 2006 Jadu, Ingen info har dykit upp, den ända info jag fått är att det kommer finnas någon i terminalen, hur kommer man veta vem denna är osv? vart i terminalen kan man hitta honom? vilken terminal osv Du lär inte missa sajtrepresentanterna... Citera
PartyPoker Postad 2 September , 2006 Författare Rapport Postad 2 September , 2006 Vi kommer att ha en kille på plats som står direkt innanför dörren med en skylt i handen (han ser ut som att han ska uppvakta en studen ). Det ska inte gå att missa. Med bästa hälsningar, PartyPoker Citera
Recommended Posts