iremmats Postad 13 November , 2006 Rapport Postad 13 November , 2006 Hissen till vänster, 4 trappor upp Grand tower alltså? Citera
ogge82 Postad 13 November , 2006 Rapport Postad 13 November , 2006 Jag sitter på en pröjsad buyin o är på plats i singapore. Är lite osäker dock på min medverkan. Ryktena säger att main är fullt så om någon är reggad men inte har fått plats till main så skriv nån rad så kanske vi kan lösa det. Citera
Okok Postad 13 November , 2006 Rapport Postad 13 November , 2006 Jag sitter på en pröjsad buyin o är på plats i singapore. Är lite osäker dock på min medverkan. Ryktena säger att main är fullt så om någon är reggad men inte har fått plats till main så skriv nån rad så kanske vi kan lösa det. Har du inte reggat dig till Betfair före 30 oktober så är det kört. Pratade med Betfair-gänget igår... Citera
Mikka Postad 13 November , 2006 Rapport Postad 13 November , 2006 Det ska vara helt fullt, ja. 470 deltagare eller nåt. Jag spelar. Fantastiskt hotell, fantastisk stad, här är man konstant onykter. Citera
kojak Postad 14 November , 2006 Rapport Postad 14 November , 2006 Kan inte påstå att man är speciellt imponerad av Spore som land eller stad. Rent och snyggt, visst...men dyrt och sura snobbiga människor. Måste vara det mest ytliga och statusfixerade landet i världen. Fast Ministry of Sound klubben är riktigt bra... Citera
gdaily Postad 14 November , 2006 Rapport Postad 14 November , 2006 Måste vara det mest ytliga och statusfixerade landet i världen. Herrn har inte varit i Monte Carlo, hör jag... Citera
Suppe Postad 14 November , 2006 Rapport Postad 14 November , 2006 När är main event och hur länge pågår det? Citera
pisak84 Postad 14 November , 2006 Rapport Postad 14 November , 2006 imorrn klockan 1 lokal tid börjas det... finalbord 17:e Citera
PinkFloyd Postad 15 November , 2006 Rapport Postad 15 November , 2006 hur går det för dig kojak? /nax Citera
Suppe Postad 15 November , 2006 Rapport Postad 15 November , 2006 Finns det någonstans man kan följa turneringen? Förutom på plats då...... Citera
kojak Postad 19 November , 2006 Rapport Postad 19 November , 2006 11:a, lite surt att precis missa finalbordet. Tony G raisar mig allin på floppen T83, jag synar med QQ, han visar AT. Givetvis hittar han esset på turn. 300k pott, hade varit ett skapligt utgångsläge till sista dagen. Menmen, ingen mening att whina, världen har sett värre beats. Kul ändå att lira mot honom, skön snubbe. Fin gest av honom att ge hälften av turneringsvinsten till välgörenhet. Lite synd om Lehtonen, som "bara" kom fyra efter att ha haft chiplead inför finalbordet. Jag orkade inte raila finaldagen, men han spelade stabilt när vi satt vi samma bord tidigare. Citera
MHR23 Postad 26 Januari , 2007 Rapport Postad 26 Januari , 2007 I love Asian Poker Tour. Live in Japan . Citera
bubbelpool Postad 5 December , 2007 Rapport Postad 5 December , 2007 hej, någon som vet om asian poker tour ska till japan någon gång? Citera
Recommended Posts