Andrew_W Postad 10 September , 2006 Rapport Postad 10 September , 2006 Men herrejösses! Som det lät tidigare var jag beredd att se en score på ca 115 poäng. Tss! Det där ska jag väl kunna plocka in... Sluta flåsa mig i nacken! Är inte du bakfull eller nåt idag? Det borde ge avdrag i så fall. Citera
eurythmech Postad 10 September , 2006 Rapport Postad 10 September , 2006 Men herrejösses! Som det lät tidigare var jag beredd att se en score på ca 115 poäng. Tss! Det där ska jag väl kunna plocka in... Sluta flåsa mig i nacken! Är inte du bakfull eller nåt idag? Det borde ge avdrag i så fall. Jag önskar jag vore bakfull. Jag är mest trött, tiltad på samtiden och stressad. Citera
Andrew_W Postad 10 September , 2006 Rapport Postad 10 September , 2006 Jag önskar jag vore bakfull. Jag är mest trött, tiltad på samtiden och stressad. Jag lyckades på nåt sätt sumpa inlägget i editeringen, men det var ändå mest bara en orgie i bitterhet kombinerat med lite förslag om whiskydrickande. Citera
SantaClawzz Postad 11 September , 2006 Rapport Postad 11 September , 2006 Då så.. Nu har jag knåpat ihop 40st intron av blandad karaktär. Vi kör samma regler som förut. 1p för rätt artist 1p för rätt låttitel 3p om man klarar både artist och låttitel Här kan ni tanka hem zipfilen: SantaClawzz Intron Eftersom tråden har somnat in ett tag tänkte jag att man får fram till måndag kl 20.00 på sig att lösa detta. Skicka ditt svar via PM till mig. Lycka till!! Är det bara två stycken som vågar sig på detta. Jag trodde pf-are var ett modigt släkte... Citera
devalanteriel Postad 11 September , 2006 Författare Rapport Postad 11 September , 2006 Saknar ljuduppspelningsmöjligheter just nu, då jag sitter hos föräldrarna. Det gör det lite svårt att gissa rätt. Citera
Bluwajt Postad 11 September , 2006 Rapport Postad 11 September , 2006 Saknar ljuduppspelningsmöjligheter just nu, då jag sitter hos föräldrarna. Det gör det lite svårt att gissa rätt. Haha, du skulle utan problem tagit mig ändå Citera
SantaClawzz Postad 11 September , 2006 Rapport Postad 11 September , 2006 Slutställningen: Andrew_W - 51p eurythmech - 47p Rätt resultat: 1 Just D - Låt d Goda Rulla 2 Vangelis - Chariots Of Fire 3 Bad Religion - Punk Rock Song 4 Dive - Captain Nemo 5 Yngvie Malmsteen - Judas 6 Elton John - Belfast 7 Iron Maiden - From Here To Eternity 8 Chris Rea - Road To Hell 9 Phil Collins - Don't Lose My Number 10 Alanis Morisette - All I Really Want 11 Ennio Morricone - The Vice Of Killing 12 Era - Era 13 Tom Petty & THB - Refugee 14 DJ Quicksilver - Belissima (Video Mix) 15 Beach Boys - Surfin' USA 16 Ebba GRön - Where Only In It For The Drugs 17 Lene Marlin - Unforgivable Sinner 18 Ace Of Base - Waiting For Magic 19 Europe - Aphasia 20 Gary Jules - Mad World 21 Depeche Mode - Enjoy The Silence 22 Pet Shop Boys - Shopping 23 Alice Cooper - Poison 24 Madonna - The Power Of Goodbye 25 Bruce Dickinson - Abduction 26 Game Over - Little Macs Confession 27 Vapnet - Kalla Mig 28 Nordman - Vila Hos Dig 29 Thåström - Djävulen Och Jag 30 Ben E King - Stand By Me 31 Blondie - Call Me 32 Bronski Beat - Smalltown Boy 33 Huey Lewis & The News - The Power Of Love 34 New Order - Blue Monday 35 Jean Michel Jarre - Magnetic Fields Part2 36 Samantha Fox - Touch Me 37 Irene Cara - Flashdance 38 Genesis - Land Of Confusion 39 Daft Punk - Da Funk 40 Dia Psalma - Hon Får... Vi får gratulera Andrew_W som fick 51p och knep förstaplatsen i hård konkurrens Citera
eurythmech Postad 12 September , 2006 Rapport Postad 12 September , 2006 Gaaaaaaaaah! Irene Cara och da Funk ifrån en delad förstaplats. Var är min whisky? Citera
Recommended Posts