toppace Postad 24 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2006 Hej jag tänkte försöka ett nytt grepp och starta en video dagbok. Jag kommar att spela NL low limit för att försöka skapa lite diskution. Presentation av Toppace film 1 film 2 Hoppas att detta kan bli givande. Jag vill gärna ha tips om någon kan komma med tekniska förbättringar i alla dess slag. En liten varning vill jag dock utdela innan ni tittar: Jag hoppas att jag inte skadar ert spel! /Toppace Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TheEmbassy Postad 24 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2006 Kul initiativ! Denna ska absolut följas! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Doc Postad 24 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2006 Hehe, efter att ha sett sista handen i första filme förstår jag plötsligt svaret till min fråga i din gästbok på ProSharks (Hur du lyckades förlora hela rullen efter ett tags lyckosamt gnetande) Kul initiativ. Jag tittar gärna på mer men förtydliga gärna när du är ironisk Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
toppace Postad 24 Augusti , 2006 Författare Rapport Share Postad 24 Augusti , 2006 Hehe, efter att ha sett sista handen i första filme förstår jag plötsligt svaret till min fråga i din gästbok på ProSharks (Hur du lyckades förlora hela rullen efter ett tags lyckosamt gnetande) Kul initiativ. Jag tittar gärna på mer men förtydliga gärna när du är ironisk oj jag har inte varit inne på den sidan på bra länge! Kanske borde kolla igen. /Toppace Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
toppace Postad 24 Augusti , 2006 Författare Rapport Share Postad 24 Augusti , 2006 Jag funderar på att nästa video skall bli en där jag spelar med short stack på något av de högre borden. Finns det intresse för en sådan film? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 24 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2006 Jättekul initiativ! Lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 24 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2006 Tror du att det går att förbättra ljudkvalisorten ytterligare? Måste skruva upp så högt att jag hoppar ur stolen varje gång det är min tur på ett bord bredvid. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vonClopt Postad 24 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2006 Kul idè, denna kommer jag att följa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FeelingThis Postad 24 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2006 "Undra om han är turk" hahaha Grymt kul detta! Lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ampixo Postad 24 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2006 27an är ju magisk. Fullkomligt magisk! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fourfingerz Postad 24 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2006 Lycka till! kanske du kan klippa ut händerna du lirar bara ? Som tuff_fish Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
toppace Postad 24 Augusti , 2006 Författare Rapport Share Postad 24 Augusti , 2006 "Undra om han är turk" hahaha Grymt kul detta! Lycka till! Eftersom jag talar lite kurdiska så hade det varit att chatta honom. gulli gulli Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
toppace Postad 24 Augusti , 2006 Författare Rapport Share Postad 24 Augusti , 2006 Jag kommer definitivt att skapa två filmer om shortstack och hand reading. Det känns som att Handreading och dess tillhörande matte, är en sak som man måste ta med sig till de högre nivåerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TheEmbassy Postad 24 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2006 Lycka till! kanske du kan klippa ut händerna du lirar bara ? Som tuff_fish Nej, gör inte det, då tappar man helhetsperspektivet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ankan666 Postad 24 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2006 Det är rätt kass kvalitet på videon (bildmässigt alltså), kanske pokerforum.nu kan hosta såna här videos i fortsättningen? Jag antar att orginalvideon du spelade in är i bra kvalité, men den konverteras och kvaliten dras ner när du tankar upp filmen på youtube.com. Jag har ett antal filmer som jag har spelat in (nl200 - nl600) som jag skulle kunna tänka mig att dela med mig av om det bara gick smärtfritt att ladda upp nånstans. Så, pokerforum.nu, kan ni tänka er att hosta pokerfilmer som era medlemmar kan lägga upp? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
toppace Postad 24 Augusti , 2006 Författare Rapport Share Postad 24 Augusti , 2006 Short stack Film. tyvärr blev det inga gosiga händer men munnen gick ändå i ett. Kolla dock om vi kan lokalisera fisken vid det här bordet. Jag menar inte mig själv Hörs i morgon! /Toppace Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
toppace Postad 24 Augusti , 2006 Författare Rapport Share Postad 24 Augusti , 2006 Är det något speciellt ni vill se en film på? Jag spelar FLT, NLT, O8 och 7-stud. Personligen skulle jag tycka att det vore intresenat att få lite feedback på hur olika stackstorlekar påverkar beslut i NL. /Toppace Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hajen04 Postad 24 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2006 Skulle vara kul om du gjorde en FLT film. pga att jag tror att det är många här som skulle utveckla sitt spel genom att kolla på dej. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FeelingThis Postad 24 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2006 skulle va schysst med lite diskspace så du slipper lägga upp dom på sunkiga youtube. Du får söka lite spons. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Freddie Postad 24 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2006 Jag kan hosta på 10 Mbit...PMa för info toppace Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FeelingThis Postad 24 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2006 Jag kan hosta på 10 Mbit...PMa för info toppace Se där har vi vänlig själ. Go for it, så vi kan få se lite längre videor med bättre kvalité. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeppann Postad 24 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2006 haha älska kommentarerna Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheelinho Postad 24 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2006 Kollade golf på Viasat, Kommentatorns röst var väldigt lik din Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iller Postad 24 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2006 Sköna kommentarer. Ska följa denna dagbok. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Verdi Postad 24 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2006 Kollade golf på Viasat, Kommentatorns röst var väldigt lik din Jag tyckte också att jag kände igen rösten. Kanske är det golfkommentatorn himself eller också hans röstdubbelgångare. Vad har du för bakgrund inom FL? Höga bord? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts