toppace Postad 24 Augusti , 2006 Rapport Postad 24 Augusti , 2006 Jaha! Här har jag spelat in en liten NL-video. Som Gdaily brukar säga, let the flajming begin! http://www.youtube.com/watch?v=3WcYfiHBNWg http://www.youtube.com/watch?v=JcPogN3mMxE Edit lägger film två i samma tråd. Citera
Katt3n Postad 24 Augusti , 2006 Rapport Postad 24 Augusti , 2006 <jätte-OT>Jag läste rubriken som "Toppless NL-video"</jätte-OT> Citera
Jennez Postad 24 Augusti , 2006 Rapport Postad 24 Augusti , 2006 Lagga kungarna for ett miniraise? Jatteread? Jattekul initiativ! Bra att du haller igang och snackar och "tanker hogt". Citera
Ving Postad 24 Augusti , 2006 Rapport Postad 24 Augusti , 2006 Går det att få lite skarpare bild? Jag kan inte se vad folk satsar. Ser inte ens vad blindsen ligger på? Citera
sten666 Postad 24 Augusti , 2006 Rapport Postad 24 Augusti , 2006 Underhållande video! Gillar ditt resonemang kring T2s samt ditt eminenta spel med monsterhanden 72s =) Inväntar med entusiasm din nästa video! Citera
scouserandy Postad 24 Augusti , 2006 Rapport Postad 24 Augusti , 2006 WP rakt igenom, såg nog inte en dåligt spelad hand. Citera
bLaZzerK Postad 24 Augusti , 2006 Rapport Postad 24 Augusti , 2006 HaHA. "Jag är en fisk" Vaknade precis och var astrött. Tack för att du piggade upp mig, kan bara inte sluta skratta! Citera
two_aces Postad 24 Augusti , 2006 Rapport Postad 24 Augusti , 2006 Ljudet är på tok för lågt. Svårt att lämne någon mer feedback när jag inte hör något Citera
stockdum Postad 24 Augusti , 2006 Rapport Postad 24 Augusti , 2006 Vet inte om det är min burk som ställer till det men är inte ljudet lite lågt? + att det verkar vara osynk. Annars var det kul att se en film med nån från forumet. Jag tyckte nog att ditt försök till träff med 72s var lite väl fiskigt. Nu såg jag inte hur mycket du betade men det hade väl vart dax att lägga sig långt tidigare än vad du gjorde. mvh, Citera
Uppenberg Postad 24 Augusti , 2006 Rapport Postad 24 Augusti , 2006 skönt initsiativ, 72 handen var väl den enda handen jag tyckte du överspelade lite annars var de bra! vilken nivå spelar du i vanliga fall? ni som tycker ljudet är lågt höj, jag hade inga problem. Citera
toppace Postad 24 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 24 Augusti , 2006 Yupp det går att höja i mitten. Däremot är det inte riktigt synkat. Jag vet inte var det är bättre att lägga upp filmerna? Jag spelar numera NL på låga nivåer upp till 100 NL för att lära mig. har tidigare spelat FL upp till 10/20$. Hoppas på lite mer kommentarer om spelet om något såg något jättefiskigt får ni gärna berätta det innan jag spelar NL 1000 /Toppace Citera
VikingSW Postad 24 Augusti , 2006 Rapport Postad 24 Augusti , 2006 OT: Var hitter jag en tråd där det beskrivs vilken mjukvara man behöver och hur man spelar in liknande filmer? Citera
Jimbolito Postad 24 Augusti , 2006 Rapport Postad 24 Augusti , 2006 På bra humör blev man iaf... Citera
toppace Postad 24 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 24 Augusti , 2006 det tar kanske ett par minuter men film två är på väg. http://www.youtube.com/watch?v=JcPogN3mMxE Citera
The Grand Bark Postad 24 Augusti , 2006 Rapport Postad 24 Augusti , 2006 OT: Var hitter jag en tråd där det beskrivs vilken mjukvara man behöver och hur man spelar in liknande filmer? Länk Citera
Saint_Bjorn Postad 24 Augusti , 2006 Rapport Postad 24 Augusti , 2006 Hoppas på lite mer kommentarer om spelet om något såg något jättefiskigt får ni gärna berätta det innan jag spelar NL 1000 Mina enkla råd som gärna får bli emotsagda: Spontant tyckte jag du släppte en del potter du hade kunnat stjäla, både när du var tom och när du hade typ bottenpar med håldrag. Hugg mer på floppar som troligen inte hjälpt fi men ändå gett dig nån form av hand. Sen gav du dig in i en del potter du inte kunde stjäla, inte minst den sista 72:an...lite "misstajming" där . Knappen är ju inte särskilt trovärdig i grunden då h*n kör överaggressivt och med synerna på flopp och turn är det bara att ge upp när du sitter tom. Citera
Nusseman Postad 24 Augusti , 2006 Rapport Postad 24 Augusti , 2006 Jag låser Toppace videotråd, eftersom han istället startat upp en videodagbok där båda dessa filmer ligger som första inlägg. Håll tillgodo Citera
Recommended Posts