problembarn Postad 9 Januari , 2005 Rapport Postad 9 Januari , 2005 Någon här inne som kvalificerat sig eller har köpt sig in till finalen? Jag lyckades kvalificera mig in, frågan är hur man ska spela i finalen nu ? Jag hoppas jag spelar som vanligt och inte är feg. best regards/Pb * RP och flytt till Resultat - QoS * Citera
eurythmech Postad 9 Januari , 2005 Rapport Postad 9 Januari , 2005 Jodå, bara jag får tag på en dator så ska jag spela. Citera
Strykis Postad 9 Januari , 2005 Rapport Postad 9 Januari , 2005 Jag är med...224st anmälda just nu. Citera
eurythmech Postad 9 Januari , 2005 Rapport Postad 9 Januari , 2005 $25k guaranteed med $50+5 i inköp och 250 spelare är inte klokt, såvida dom inte har maskerat att det är en rebuy. Citera
QoS Postad 9 Januari , 2005 Rapport Postad 9 Januari , 2005 Är det för att spela till sig en plats på Kanal 5 programmet? - QoS Citera
wolf Postad 9 Januari , 2005 Rapport Postad 9 Januari , 2005 Visst kan man inte vara med i den här dokusåpan om man är under 21? För det är väl åldersgränsen för spel i Las Vegas Citera
eurythmech Postad 9 Januari , 2005 Rapport Postad 9 Januari , 2005 Jupp, 20 bästa som har anmält en profil får komma på casting. Och med min personlighet vet jag ju att jag är given bara jag får komma på casting Citera
eurythmech Postad 9 Januari , 2005 Rapport Postad 9 Januari , 2005 Visst kan man inte vara med i den här dokusåpan om man är under 21? För det är väl åldersgränsen för spel i Las Vegas correctamundo Citera
Killerbee Postad 9 Januari , 2005 Rapport Postad 9 Januari , 2005 Ja det stämmer bra... Måste vara 21 för att kunna vara med i programmet. Citera
Streamer100 Postad 9 Januari , 2005 Rapport Postad 9 Januari , 2005 Strykis // bara 224 anmälda nu torde innebära 500-700 vid "matchstart" , rasslar alltid till ordentligt sista 30 minuterna har också kvalificerat mig men vete sjutton om jag vill lämna ut alla uppgifter till Kanal 5 och frågan är OM man nu skulle ta sig vidare , hur kul är det då att sitta och lira ihop pengar till ngn annan i Las Vegas så vida man inte vinner allt själv iofs .. ett äventyr javisst men snacka om att hamna i offentligheten Citera
QoS Postad 9 Januari , 2005 Rapport Postad 9 Januari , 2005 Fan, måste anmäla mig och skaffa lite silikontuttar så att jag kan bli kändis! - QoS Citera
eurythmech Postad 9 Januari , 2005 Rapport Postad 9 Januari , 2005 Strykis // bara 224 anmälda nu torde innebära 500-700 vid "matchstart" , rasslar alltid till ordentligt sista 30 minuterna har också kvalificerat mig men vete sjutton om jag vill lämna ut alla uppgifter till Kanal 5 och frågan är OM man nu skulle ta sig vidare , hur kul är det då att sitta och lira ihop pengar till ngn annan i Las Vegas så vida man inte vinner allt själv iofs .. ett äventyr javisst men snacka om att hamna i offentligheten Äh vafan...man får ju mat och husrum Citera
Strykis Postad 9 Januari , 2005 Rapport Postad 9 Januari , 2005 $25k guaranteed med $50+5 i inköp och 250 spelare är inte klokt, såvida dom inte har maskerat att det är en rebuy. Det är väl inte en rebuy turnering va? Hatar sånna för det slår aldrig fel att jag bustar någon som köper in sig igen och tar alla mina marker Citera
problembarn Postad 9 Januari , 2005 Författare Rapport Postad 9 Januari , 2005 Hur många chips börjar man med? Citera
Skanke Postad 9 Januari , 2005 Rapport Postad 9 Januari , 2005 Två påsar estrella dillchips och en påse lättsaltade paprika&hallonsylt chips från olw...... Nej föresten jag vet inte Citera
problembarn Postad 9 Januari , 2005 Författare Rapport Postad 9 Januari , 2005 Jag har faktiskt 4 påsar pepparchips laddade, förväntar mig att gå hela vägen best regards Citera
Che Postad 9 Januari , 2005 Rapport Postad 9 Januari , 2005 heheh.. dubbling på första handen chiplead Citera
eurythmech Postad 9 Januari , 2005 Rapport Postad 9 Januari , 2005 Kan man komma in på pokerforums chatrum via nån javaklient? Citera
Che Postad 9 Januari , 2005 Rapport Postad 9 Januari , 2005 Hur går det för folk nu då? Personligen nästan 5k Citera
eurythmech Postad 9 Januari , 2005 Rapport Postad 9 Januari , 2005 Första handen jag spelar är jag ohöjd i bb med QJ, floppar det höga tvåparet, två spader ute. Bettar 80% pott, får två syn. Turn kommer lågt kort, en andra hjärter. Bettar 60% pott. Får en syn. River Ah och jag checkar!!! Han ställer in, jag lägger mig. Han visar en bluff. Sen tappar jag disciplinen och limpar med 33 . Vi är kanske 5 eller 6 som ser floppen, jag träffar inte setet. Rundcheck. Turn 3. Jag lyckas få in alla marker mot en kille som har AT, esset låg på floppen. Fint, då har jag kanske 2,2k. Sen senare har jag AQs i lillmörk, knappen höjer, jag synar. Floppen kommer KJx med två i min färg, jag ställer in och får inte syn. Ligger sen runt 3k tills handen då jag i lillmörk har AKo och höjer en del efter 3-4 limpningar. Får tre syn. Floppen kommer A42, jag ställer in och får syn av 44. 600 kvar. Sitter sen i bb med AA, en kille före mig går all-in, jag och bara jag synar. Han visar A8 och jag har nu 1200 efter lite mörkande. Citera
Machista Postad 9 Januari , 2005 Rapport Postad 9 Januari , 2005 Jag kvalade in men rök nyss efter ett uselt spel. Orkade inte efter att jag under tre dagar horat bonus på 24H. Men jag räknar kallt med att åka till Las Vegas ändå. Mitt utseende borde räcka för femman... Citera
Che Postad 9 Januari , 2005 Rapport Postad 9 Januari , 2005 Förlorade nyss en ganska stor pott som skulle gjort mig till chiplead, all in pre AA mot ak flopen kkx. Fortfarande topp tio misstänker jag, nästan 7 k i marker. Citera
eurythmech Postad 9 Januari , 2005 Rapport Postad 9 Januari , 2005 3,4k nu, dubblade sista handen innan pausen. 77 på stormörk, UTH höjer till 400, alla lägger sig, jag synar. Floppen kommer AQ7, jag steker ett tag innan jag ställer in och får syn av AQ =) Citera
Che Postad 9 Januari , 2005 Rapport Postad 9 Januari , 2005 Första handen efter paus. Utg synar, jag ser KK höjer till 800 får syn av BB och utg. Flop 9JJ. rundcheck på den turn K BANG utg slänger litet bet som jag reraisar han synar river K , inget jäätebra kort för mig, slänger ut ett value bet sm han synar, visar J Förlorade en 5 k pott precis medans jag skriver, A4 mot J8 turna sin stege Citera
Recommended Posts