danielfroberg Postad 22 Augusti , 2006 Rapport Postad 22 Augusti , 2006 Hej, Jag tänkte att vi kunde öppna en tråd där folk kan fylla i eventuelle satelitklonkar. På så sätt vet man vem som spelar vilken EPT, och det kan ju vara roligt att veta. Ni som redan kvalat in till några kan ju fylla i här, och vi andra fyller såsmåningom(förhoppningsvis ) i. Mvh Citera
zurdo Postad 22 Augusti , 2006 Rapport Postad 22 Augusti , 2006 Tjena! Jag kvalade in på Pokerstars! Åker till Barcelona! Riktigt skönt! Citera
garpen Postad 22 Augusti , 2006 Rapport Postad 22 Augusti , 2006 Tja tja, fick plats i Barcelona som kompensation för att BAPT är 21, ska bli jättekul! Någon som har några tips om vad man ska tänka på? Aldrig lirat en så stor liveturnering förrut. Citera
MJ Postad 22 Augusti , 2006 Rapport Postad 22 Augusti , 2006 Tja tja, fick plats i Barcelona som kompensation för att BAPT är 21, ska bli jättekul! Någon som har några tips om vad man ska tänka på? Aldrig lirat en så stor liveturnering förrut. reraisa med J3 så är det lugnt Citera
aspelin Postad 22 Augusti , 2006 Rapport Postad 22 Augusti , 2006 Tja tja, fick plats i Barcelona som kompensation för att BAPT är 21, ska bli jättekul! Någon som har några tips om vad man ska tänka på? Aldrig lirat en så stor liveturnering förrut. Ja akta dig för alla pundare vid stranden. Citera
danielfroberg Postad 24 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 24 Augusti , 2006 Tja tja, fick plats i Barcelona som kompensation för att BAPT är 21, ska bli jättekul! Någon som har några tips om vad man ska tänka på? Aldrig lirat en så stor liveturnering förrut. har väl inga egentliga tips, men det gäller väl bara att ta det lugnt, och inte göra några idiodmoves som att slänga upp korten när folk är kvar i hande osv.. Hoppas du klonkar, och att vi ses på ngn EPT Mvh Citera
garpen Postad 24 Augusti , 2006 Rapport Postad 24 Augusti , 2006 Tja tja, fick plats i Barcelona som kompensation för att BAPT är 21, ska bli jättekul! Någon som har några tips om vad man ska tänka på? Aldrig lirat en så stor liveturnering förrut. har väl inga egentliga tips, men det gäller väl bara att ta det lugnt, och inte göra några idiodmoves som att slänga upp korten när folk är kvar i hande osv.. Hoppas du klonkar, och att vi ses på ngn EPT Mvh Tack så mkt, men tänkte mer på tips med allt runtomkring. Citera
danielfroberg Postad 24 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 24 Augusti , 2006 Akta dig för smöriga spanjacker, och ta med solskydd! Citera
BLIZT Postad 3 September , 2006 Rapport Postad 3 September , 2006 Spelar London, Dublin o Köpenhamn, kvalade precis via Martinspoker. Känner ingen som ska med, och har bara spela live med polare.....kommer bli skoj Citera
Moleskin Postad 3 September , 2006 Rapport Postad 3 September , 2006 Spelar London, Dublin o Köpenhamn, kvalade precis via Martinspoker. Känner ingen som ska med, och har bara spela live med polare.....kommer bli skoj Så jävla snyggt, grattis mannen!!! Citera
Bojen Postad 4 September , 2006 Rapport Postad 4 September , 2006 Akta dig för smöriga spanjacker, och ta med solskydd! Tror inte det behövs solskydd i pokerrummet Citera
lappmail Postad 4 September , 2006 Rapport Postad 4 September , 2006 Ooops. Det blev lite off-topic... (Åker till Las Vegas på en av Mansions Poker Dome satellitvinster. Finalen går i mars 07, så det finns tid för fler att kvala in. 1,000,000$ till vinnaren.) Citera
danielfroberg Postad 5 September , 2006 Författare Rapport Postad 5 September , 2006 Åker till Las Vegas.. Hmm! EPT Nevada?! Citera
lappmail Postad 5 September , 2006 Rapport Postad 5 September , 2006 Åker till Las Vegas.. Hmm! EPT Nevada?! Såg mitt misstag o gjorde mig väldigt liten.. Citera
gdaily Postad 5 September , 2006 Rapport Postad 5 September , 2006 Åker till Las Vegas.. Hmm! EPT Nevada?! Såg mitt misstag o gjorde mig väldigt liten.. Men jävligt mycket grattis ändå! Klonka hem det där! Citera
AAisking Postad 5 September , 2006 Rapport Postad 5 September , 2006 Tja tja, fick plats i Barcelona som kompensation för att BAPT är 21, ska bli jättekul! Någon som har några tips om vad man ska tänka på? Aldrig lirat en så stor liveturnering förrut. 1. Stoppa inte chipsen i fickan. 2. Ta reda på ALLA regler 3. Hitta fiskarna vid bordet, hittar du ingen, akta dig! 4. Ge fettohajarna några fina tells i början, många nätlirare är hur lätta som helst att lura. 5. Är nån stöddig eller arrogant, nyp tillbaka med dubbelt så hög röst och dubbelt så arrogant ton. Citera
Jayel Postad 18 September , 2006 Rapport Postad 18 September , 2006 Klonkade en 2:a plats i Martinspoker "New Customer" Frirullen, så jag skall tydligen till Baden Classics .... Tror jag... Har inte fått nått bekräftelse mail än, men det borde väl funka! //J Citera
dollymixture Postad 30 September , 2006 Rapport Postad 30 September , 2006 Satellitklonkade BAPT på första försöket förra veckan och nu lyckades jag vinna EPT-satelliten (440 euro-varianten) på Crypto, också det på första försöket. Halleluja, gudarna är på min sida. Frågan är bara vilken EPT det blir. Deauville känns klart tråkigast. Baden eller Dublin? Vem har koll? Snälla, upplys mig. Citera
gdaily Postad 1 Oktober , 2006 Rapport Postad 1 Oktober , 2006 Jag rekommnederar Dublin. Mest för att det är snart, Deauville är jävligt najs men det är ju först nästa år, och Baden är väl slutsålt... Det finns en tråd om detta någon annanstanns, en annan som frågade vart han borde åka... Citera
gdaily Postad 1 Oktober , 2006 Rapport Postad 1 Oktober , 2006 http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=34434 Grattis förresten! Citera
dollymixture Postad 1 Oktober , 2006 Rapport Postad 1 Oktober , 2006 Tack så mycket, Ola! Vinn 132:an idag så ses vi i Dublin. Citera
simon1583 Postad 20 Oktober , 2006 Rapport Postad 20 Oktober , 2006 Vann en plats till Dublin igår natt på PokerStars 475 dollar satellit. Kvalade till den satelliten så kostade mig bara 52 dollar. Citera
gdaily Postad 20 Oktober , 2006 Rapport Postad 20 Oktober , 2006 Vann en plats till Dublin igår natt på PokerStars 475 dollar satellit. Kvalade till den satelliten så kostade mig bara 52 dollar.Skit, jag visste att det var något jag glömde i går... Jag hade ju köpt $W och allt... Grattiis! Citera
CatEatDog Postad 20 Oktober , 2006 Rapport Postad 20 Oktober , 2006 Akta dig för smöriga spanjacker, och ta med solskydd! Solskydd har kanske fler egenskaper?!?! Citera
felix Postad 21 Oktober , 2006 Rapport Postad 21 Oktober , 2006 jag ska också till dublin, e inne i en sjuk kass period nu, så hoppas jag förbrukat all otur och dåligt spel och kan klonka där istället =) Citera
Recommended Posts