Gå till innehåll

PartyPoints Store, iPod leveranstid?


myrslok

Recommended Posts

På väskan jag beställde den 1:a augusti stod det "up to 6 weeks", den har inte kommit ännu så man kan nog räkna med minst tre veckor..

 

Vad var det för väska? Var det nån slags merchandise med partylogga och sånt på eller var det nån finare resväskvariant? Jag tror nämligen att det kan vara en viss skillnad på sånt som förmodligen skickas från partypokers eget lager med grejer och sånt som kanske skickas från nån annanstans, typ direkt från apple.

 

Man kan förstås inte jämföra rakt av, men när jag beställde en iPod från PokerStars i våras så tog det mindre än en vecka innan den kom. Och då stod det ändå så här: "Your order will be shipped within 4-6 weeks" i orderbekräftelsen. Så jag har en liten förhoppning att iPoddar går lite fortare :)

Well well, vi får se...

 

jag avskyr att vänta på saker som man har beställt! VILL HA NU!!! :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På väskan jag beställde den 1:a augusti stod det "up to 6 weeks", den har inte kommit ännu så man kan nog räkna med minst tre veckor..

 

Vad var det för väska? Var det nån slags merchandise med partylogga och sånt på eller var det nån finare resväskvariant? Jag tror nämligen att det kan vara en viss skillnad på sånt som förmodligen skickas från partypokers eget lager med grejer och sånt som kanske skickas från nån annanstans, typ direkt från apple.

 

Man kan förstås inte jämföra rakt av, men när jag beställde en iPod från PokerStars i våras så tog det mindre än en vecka innan den kom. Och då stod det ändå så här: "Your order will be shipped within 4-6 weeks" i orderbekräftelsen. Så jag har en liten förhoppning att iPoddar går lite fortare :)

Well well, vi får se...

 

jag avskyr att vänta på saker som man har beställt! VILL HA NU!!! :D

 

Det är en "sportbag" med pp loggan på.. :roll:

Men nåja iPods säljer dom nog som smör så dom finns nog i lager dom också..

 

Fick föresten alltihop idag, eller fick och fick, fick avin.. Gick till posten men där sa dom bara "vi hittar inte på ditt paket, ring på måndag så får vi se om vi har hittat på det".. SKANDAL! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idag kom paketet :D, så det tog alltså lite drygt två veckor.

Det skumma är att det är skickat från Tring Herts i Storbrittanien den 6 sept. Alltså igår!?

Jäkligt snabb leverans alltså, men vad i h* gjorde dom i två veckor innan dom bestämde sig för att det var dags att skicka det?

Det var dessutom skickat med "UPS Express Saver", som garanterar leverans dagen efter!? Jag är aningen förvirrad...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...