Gå till innehåll

PaddyPower - Irish Poker Open 2007

Recommended Posts

Postad

PaddyPower - Irish Poker Open 2007.

-Guaranteed prize pool €2 million.

-Max antal spelare 800 (delat på två dag 1.)

-Direkt buy-in €3,300 + €200.

-Spelas i Dublin, påsken 2007. (när är påsk?)

Satelliter

-Freeroll torsdag 24'e augusti 2006 kl 20.00 svensk tid, om jag räknat rätt.

-Daily Feeders: Kl 13.00 och 21.00. $12.00 + 0.60 - Re-Buy.

-Weekly Grand Final Satellites: Alla söndagar kl 20.00, $198 + $9.90 (Re-Buy tror jag.)

Varje veckofinal har en plats garanterad.

I Irish Open 2006 deltog 339 spelare och hade en garanterad prize pool på €1 miljon. Vinnaren, Vincent Melinn, fick €350,000.

---

Någon annan än Ola som ska ta ett skott och försöka kvala in?

Finns det andra sajter förutom Paddy som håller i satelliter?

Amerikaner är portade och får inte spela. Gäller det endast på satelliterna på PaddyPower eller även huvudtävlingen? (Stackars jänkare alltså, alltid ska dom mobbas)

/C

• 6 months later...
Postad

Var där förra året och det var hur bra som helst, smärtfri organisation och stor öppen spellokal. Gillar inte en viss dealer men förhoppningsvis har han fått sparken till i år.......

Jag ska dit i år igen, bor på Burlington där även turnerningen hålls. 120€ natten för spelare som deltar i turnerningen, bodde där förra året också och det var helt okej.

Postad
Var där förra året och det var hur bra som helst, smärtfri organisation och stor öppen spellokal. Gillar inte en viss dealer men förhoppningsvis har han fått sparken till i år.......

Jag ska dit i år igen, bor på Burlington där även turnerningen hålls. 120€ natten för spelare som deltar i turnerningen, bodde där förra året också och det var helt okej.

Förutom att Burlington är katarstrof som hotell så är rästen av beskrivningen rätt.

Postad

Vilka ska dit? Jag funderar på att åka men det är kanske inte så kul om man inte känner någon eller det inte ens är någon svensk där utan endast 50 åriga supande irländare (inte för att jag har något emot dem).

• 3 weeks later...