Cyntax Postad 22 Augusti , 2006 Rapport Postad 22 Augusti , 2006 PaddyPower - Irish Poker Open 2007. -Guaranteed prize pool €2 million. -Max antal spelare 800 (delat på två dag 1.) -Direkt buy-in €3,300 + €200. -Spelas i Dublin, påsken 2007. (när är påsk?) Satelliter -Freeroll torsdag 24'e augusti 2006 kl 20.00 svensk tid, om jag räknat rätt. -Daily Feeders: Kl 13.00 och 21.00. $12.00 + 0.60 - Re-Buy. -Weekly Grand Final Satellites: Alla söndagar kl 20.00, $198 + $9.90 (Re-Buy tror jag.) Varje veckofinal har en plats garanterad. I Irish Open 2006 deltog 339 spelare och hade en garanterad prize pool på €1 miljon. Vinnaren, Vincent Melinn, fick €350,000. --- Någon annan än Ola som ska ta ett skott och försöka kvala in? Finns det andra sajter förutom Paddy som håller i satelliter? Amerikaner är portade och får inte spela. Gäller det endast på satelliterna på PaddyPower eller även huvudtävlingen? (Stackars jänkare alltså, alltid ska dom mobbas) /C Citera
carl_nica Postad 17 Mars , 2007 Rapport Postad 17 Mars , 2007 Är det några som ska dit? Jag funderar lite på att kvala eller köpa in mig direkt. Finns det några bra satelliter? Om jag ska köpa in mig direkt är det någon som kan tipsa om ett bra hotell? Citera
mickol Postad 17 Mars , 2007 Rapport Postad 17 Mars , 2007 Var där förra året och det var hur bra som helst, smärtfri organisation och stor öppen spellokal. Gillar inte en viss dealer men förhoppningsvis har han fått sparken till i år....... Jag ska dit i år igen, bor på Burlington där även turnerningen hålls. 120€ natten för spelare som deltar i turnerningen, bodde där förra året också och det var helt okej. Citera
gdaily Postad 17 Mars , 2007 Rapport Postad 17 Mars , 2007 Var där förra året och det var hur bra som helst, smärtfri organisation och stor öppen spellokal. Gillar inte en viss dealer men förhoppningsvis har han fått sparken till i år....... Jag ska dit i år igen, bor på Burlington där även turnerningen hålls. 120€ natten för spelare som deltar i turnerningen, bodde där förra året också och det var helt okej. Förutom att Burlington är katarstrof som hotell så är rästen av beskrivningen rätt. Citera
Coxxa Postad 17 Mars , 2007 Rapport Postad 17 Mars , 2007 Något annat hotell du rekomenderar gdaily? Citera
carl_nica Postad 19 Mars , 2007 Rapport Postad 19 Mars , 2007 Vilka ska dit? Jag funderar på att åka men det är kanske inte så kul om man inte känner någon eller det inte ens är någon svensk där utan endast 50 åriga supande irländare (inte för att jag har något emot dem). Citera
Coxxa Postad 19 Mars , 2007 Rapport Postad 19 Mars , 2007 50-åriga supande irländare är nöten! Ska dit tillsammans med en polare, drar iväg Onsdag kväll. Hotelltips tas tacksamt emot! Citera
Coxxa Postad 4 April , 2007 Rapport Postad 4 April , 2007 Några fler som åker ner i kväll och är sugen på en nattaguiness? Citera
ebisumaru Postad 4 April , 2007 Rapport Postad 4 April , 2007 Några fler som åker ner i kväll och är sugen på en nattaguiness? Åker imorgon kväll. Hur många från forumet är det som ska dit? Citera
Recommended Posts