Poker Amateur Postad 22 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 22 Augusti , 2006 Panik! Dollarkursen är nere på 7 kr. Ska man ta ut sina pokervinster nu eller vänta? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cOP Postad 22 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 22 Augusti , 2006 Som någon annan skrev i en stor tråd om detta tidigare: Om du har nog med "poker-dollar" för att behöva bry dig om ett 10öres kursfall så klarar du dig antagligen bra ändå. Har du panik så är det väl bara att flytta över pengarna till euro, samtidigt kan ju kursen åter vända uppåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Poker Amateur Postad 22 Augusti , 2006 Författare Rapport Share Postad 22 Augusti , 2006 Jaja det handlar om $30000 dollar. Det jag menar är ska jag växla nu direkt till euro eller vänta på att dollarn stiger. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FordPrefect Postad 22 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 22 Augusti , 2006 http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=29230&start=0 Spana där Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jacobmal Postad 22 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 22 Augusti , 2006 när man förlorar i poker så är det varians men när dollar sjunker...då jävlar försvinner det lilla vett folk har Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 22 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 22 Augusti , 2006 när man förlorar i poker så är det oftast frånvaro av varians Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jacobmal Postad 22 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 22 Augusti , 2006 när man förlorar i poker så är det oftast frånvaro av varians awesome Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zyr Postad 22 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 22 Augusti , 2006 Panik! Dollarkursen är nere på 7 kr. Ska man ta ut sina pokervinster nu eller vänta? vaa? den står ju i 7,16kr.. är väl inte sån panik? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 22 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 22 Augusti , 2006 Jaja det handlar om $30000 dollar. Det jag menar är ska jag växla nu direkt till euro eller vänta på att dollarn stiger. Du har tänkt gör ngn idiot växling som kostar mycket i avgifter? (läs stor spread)? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts