ZyntaX Postad 21 Augusti , 2006 Rapport Postad 21 Augusti , 2006 Har provat att spela cashgames nu ett par timmar men nu ger jag upp och rakar på nån annan klient resten av natten. 3ggr har party poker hängt sig och nu den sista gången så sänkte den värdelösa klienten min dator. Det är precis så man lyckas få upp sina 4 tables och loosa lite grand och sen PANG så hänger sig skiten. Är det här skräpet något som kompenseras på något vis? Tack vare hängningarna slutar dags spelet på minus och nu kan jag inte ens logga in. Om det ändå vore första gången. Citera
Largo-Sama Postad 21 Augusti , 2006 Rapport Postad 21 Augusti , 2006 Jag trodde att det berodde på poker office som jag nyligen skaffat, men det är alltså en bug i partys klient? Citera
Roger Ahl Postad 21 Augusti , 2006 Rapport Postad 21 Augusti , 2006 en bug Många buggar, typisk överkomplex software. Den kommer antagligen aldrig att bli bra, de måste skriva om skiten från början. Citera
PartyPoker Postad 21 Augusti , 2006 Rapport Postad 21 Augusti , 2006 Eller så kanske det ordnar sig redan under nästa vecka. En liten fågel kvittrade i mitt öra om kommande uppdateringar inom den närmaste tiden utan att nämna ett specifikt datum. Med bästa hälsningar, PartyPoker Citera
heltok Postad 21 Augusti , 2006 Rapport Postad 21 Augusti , 2006 en bug Många buggar, typisk överkomplex software. Den kommer antagligen aldrig att bli bra, de måste skriva om skiten från början. mm, skriva något så avancerat som en pokerklient kostar säkert flera hundra miljarder $. Citera
ZyntaX Postad 21 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 21 Augusti , 2006 Ja jag avstår Party tills programvaran är fixad. Inte mycket som talar för Party just nu. Monstret och buggarna drar ner. Sena nätter/tidiga mornar för att hitta fiskarna. Nej jag parkerar på Bossmedia nätet istället så länge. Svenska spel och sportingbet får det bli. Citera
Roger Ahl Postad 22 Augusti , 2006 Rapport Postad 22 Augusti , 2006 mm, skriva något så avancerat som en pokerklient kostar säkert flera hundra miljarder $. Klientdelen behöver inte var "avancerad" eller komplex. Den förra fungerade ju bra. Citera
tamtaram Postad 22 Augusti , 2006 Rapport Postad 22 Augusti , 2006 mm, skriva något så avancerat som en pokerklient kostar säkert flera hundra miljarder $. Klientdelen behöver inte var "avancerad" eller komplex. Den förra fungerade ju bra. Känns som om heltok glömde ironismileyn Citera
Recommended Posts