Ali G in da USA Postad 19 Augusti , 2006 Rapport Postad 19 Augusti , 2006 Vad har ni haft för lösenord på pf.nu/diverse pokersajter under åren? Brukar oftast finnas någon som har ett roligt/svårt/konstigt lösenord. Själv så har man ju haft "fidde12" en gång i tiden. Citera
Jennez Postad 19 Augusti , 2006 Rapport Postad 19 Augusti , 2006 Haha! En gang hade jag "jagarenidiotsomskriverutminagamlalosenordiettforum"! Citera
Nidson Postad 19 Augusti , 2006 Rapport Postad 19 Augusti , 2006 Haha! En gang hade jag "jagarenidiotsomskriverutminagamlalosenordiettforum"! Galet att vi har haft samma lösen. Citera
Jennez Postad 19 Augusti , 2006 Rapport Postad 19 Augusti , 2006 Haha! En gang hade jag "jagarenidiotsomskriverutminagamlalosenordiettforum"! Galet att vi har haft samma lösen. Ehh? Var det du som hackade mitt konto nar jag hade det losenordet? Citera
KristofferGE Postad 19 Augusti , 2006 Rapport Postad 19 Augusti , 2006 hahaha själv hade jag BadkarÄrIngetSkönt Citera
Bluwajt Postad 19 Augusti , 2006 Rapport Postad 19 Augusti , 2006 Morsans namn är ju en klassiker som man hade förr. Citera
Ceritus Postad 19 Augusti , 2006 Rapport Postad 19 Augusti , 2006 Socialsociopat. Inte alla som kan lista ut de. Inte för jag haft det, men det klingade så fint i skallen när jag läste den här tråden Citera
QoS Postad 20 Augusti , 2006 Rapport Postad 20 Augusti , 2006 Bra att ni är försiktiga med lösenorden, tänkte spontant på gdailys postning om MSN-säkerhet. Försök ändå att vara lite trevliga mot varandra, please! Hur som helst, en klassiker är väl att man t ex sätter upp en grej åt en kund där man fixar ett skärp lösenord, så vill kunden ha lösen sen. Dialoger som följande är nog inte helt ovanliga. - "Hej, tänkt om vi kan få lösen till server X?" - "Inga problem, det är KU... (tystnad) Kan jag ringa om 10 minuter?" - "Hmm.. jo, ingen fara." 10 minuter senare... - "Lösenordet är hejhopp, fint va?" JOPKE! - QoS Citera
Recommended Posts