Barry Seven Postad 18 Augusti , 2006 Rapport Postad 18 Augusti , 2006 Efter ett antal timmars FL-grindande är jag nu >95% säker på att ett antal spelare på era FL-bord styrs av robotar. Spelarna i fråga singel eller multitablar ett antal bord av olika valutor och har en oerhört likartad och mekanisk spelstil. Samtliga spelar shorthanded men aldrig med 3 eller färre spelare då dom omedelbart tar sit out och lämnar bordet efter några varv om fler spelare ej anslutit. Ingen svarar naturligtvis på tilltal i chatten från någon annan spelare. Av förklarliga skäl svårt att anföra annat än starka indicier från "spelarsidan" men efter att under de senaste dagarna specialstuderat mönstret hos spelarna i fråga är jag som sagt så säker som man kan bli på saken. Om ni har intresse att vidta ev. åtgärder mot detta, titta i första hand på (vidarebefodra information till relevant adress) spelare med nick Zapodlo Pugalo så må jag skämmas som en hund ifall jag misstagit mig och hängt ut oskyldiga pokerspelare. Citera
Barry Seven Postad 5 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 5 Oktober , 2006 Artomon Yakir7 rtf457 Citera
K_MaN Postad 6 Oktober , 2006 Rapport Postad 6 Oktober , 2006 Vilka nivåer har du sett dessa på? Vilket mönster ser du i deras spel som tyder på att de är botar? Citera
Barry Seven Postad 6 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 6 Oktober , 2006 Vilka nivåer har du sett dessa på?Vilket mönster ser du i deras spel som tyder på att de är botar? Iaktagelser från ~70' händer på 1-2, 2-4 under hösten. Ingen av nämnda spelare sitter någonsin på samma bord. Spelar i 1-3h sessioner och finns oftast en på varje 5-handed bord som rullar. Köper alltid in för 25 big bets Lämnar bordet om dom förlorat drygt halva stacken. Köper aldrig in sig med mer pengar på samma bord. Spelar aldrig heads up och kör sit out efter något varv trehändigt spel. Återkommer om bordet fylls på men lämnar oftast efter några varv. Krossar inte motståndet men är stadigt vinnande mot average low-limit Joe. Har ett antal exploaterbara features. - instahöjer limp från SB först in med T2s+ - bet-foldar bottenpar i 3-4 vägspotter - raise-foldar en ganska bred HD. Speciellt heads up. - noll respekt för höjningar först in från knappen - stor respekt för 4-betar - blir lätt överkörda av maniacs som betar sönder dom totalt - gillar att spela drag hårt och semibluffar steg- och färgdrag - kör aldrig/mkt sällan rena bluffar Citera
gdaily Postad 6 Oktober , 2006 Rapport Postad 6 Oktober , 2006 bet-foldar bottenpar i 3-4 vägspotter Hur vet du då att dom har bottenpar, om dom lagt sig? Citera
Barry Seven Postad 6 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 6 Oktober , 2006 bet-foldar bottenpar i 3-4 vägspotter Hur vet du då att dom har bottenpar, om dom lagt sig? Tjuvkikar på deras hålkort när dom hamnat i mucken så klart! Självklart en uppskattning av deras ungefärliga HD för dito beteende genom många händer trial and error. Citera
SirSteel Postad 6 Oktober , 2006 Rapport Postad 6 Oktober , 2006 Är beredd att hålla med om att ovan nämnda användare är ruggigt misstänkta... Spelar mycket FL där och håller med barry till 100% Spelet skulle kunna komma ifrån en "MYCKET" diciplinerad spelare, men detta att man inte kan få kontakt med dem i chatten eller att de aldrig spelar tre el. färre?! Mycket misstänkt... Har aldrig NÅGONSIN sett dem spela något annat än just FL? Och bara stakes 1/2 och 2/4... Antingen är det riktigt tråkiga människor eller så är det något annat... Citera
ParadiseOscar Postad 7 Oktober , 2006 Rapport Postad 7 Oktober , 2006 Tack för att ni är uppmärksamma och för att ni delar med er av informationen. Vi rapporterar allt misstänkt till vår säkerhetsavdelning som sedan utreder hur det ligger till. Mvh SportingbetOscar Citera
Recommended Posts