Gå till innehåll

Frirulle Martinspoker - EPT-paket i potten


Aslim

Recommended Posts

Nån som fått inbjudan till frirullen på Martinspoker. 1 & 2:an får EPT-paket 3-5 special prize. 5000 i startmarker. Max 80 pers. Det är ingen "most raked hands"-turre eller dyl. Utan en rookie turre. Skönt att man är en fisk så man får lire sådana här frirullar :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, en kille ringde. Dom skall starta upp nått för "Rookie´s" Varit in och reggat nu. Den ligger uppe under Turneringar på deras schema. Får se vad det är. Känns inte som nån scam i alla fall. Dom kanske har tittat igenom mina HH´s och tyckt att jag bara haft otur hela tiden och vill ge lite tröst ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och jag mailade och fick svaret:

 

Tack för ditt mail, tyvärr kan jag inte registrera upp dig på Rookietuneringen.

 

Vi har ett krav på våra rookie spelare att dem ska vara trogna spelare och satt in pengar och spelat ett tag på sitt konto på Martinspoker.

 

Vi kommer även ha fler rookietuneringar på Martinspoker, då är du välkommen och spela den och vara med om du är trogen kund på Martinspoker.

 

 

 

Har du några andra frågar så är du välkommen och ställa dem till mig.

 

Så det kanske har varit olika för olika personer?

 

Men som sagt skulle de ha flera rookiesaker så man kanske får en chans senare?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fan så åkte man ut som 9a på det klassika sättet i poker, KK vs AA. Kände att det hängde AA i luften efter en raise med 3k till 5k, han som har AA gör en miniraise till 8k. Väljer att gambla, ställer in med mina sista 30k och bara blundar å hoppas. Tyvärr stirrar man rakt in i AA och man är ute :( .

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet inte vad special priset är....T-Shirt med Martinspoker logga :P . Får väll ett mail senare. EPT-paket....låter ju som resa och hotell också. SICK är en hjärter ifrån EPT :cry:

Du får skriva vad specialpriset var för någonting sen när du fått mailet. Nyfiken om det var något jag gick miste om när jag satsa allt för första platesen.

Synd där att du inte kunde klonka in en till hjärter med K6h på turn eller river. Då hade EPT-paketet varít ditt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet inte vad special priset är....T-Shirt med Martinspoker logga :P . Får väll ett mail senare. EPT-paket....låter ju som resa och hotell också. SICK är en hjärter ifrån EPT :cry:

 

om du får en t-shirt hade jag slutat spela på sidan. Så förnedrande, haha. Aja, beklagar förlusten:(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...