Aslim Postad 17 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2006 Nån som fått inbjudan till frirullen på Martinspoker. 1 & 2:an får EPT-paket 3-5 special prize. 5000 i startmarker. Max 80 pers. Det är ingen "most raked hands"-turre eller dyl. Utan en rookie turre. Skönt att man är en fisk så man får lire sådana här frirullar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Aslim Postad 17 Augusti , 2006 Författare Rapport Share Postad 17 Augusti , 2006 Ingen annan här som fått en inbjudan? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 17 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2006 Du fick den på mail eller? (dum fråga) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Aslim Postad 17 Augusti , 2006 Författare Rapport Share Postad 17 Augusti , 2006 Nej, en kille ringde. Dom skall starta upp nått för "Rookie´s" Varit in och reggat nu. Den ligger uppe under Turneringar på deras schema. Får se vad det är. Känns inte som nån scam i alla fall. Dom kanske har tittat igenom mina HH´s och tyckt att jag bara haft otur hela tiden och vill ge lite tröst Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 17 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2006 Fan vad flummigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Oldman-S- Postad 17 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2006 Nej, en kille ringde. Dom skall starta upp nått för "Rookie´s" Ahh men detta är ju lite coolt, för om dom inte ringer mig så räknas jag inte som Rookie längre Å ringer dom (som dom naturligtvis borde) så kan man spela frirulle Lycka till Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ninreb Postad 17 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2006 jag e också rookie!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Aslim Postad 17 Augusti , 2006 Författare Rapport Share Postad 17 Augusti , 2006 Har du fått inbjudan också? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Oldman-S- Postad 17 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2006 När går frirullen?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Aslim Postad 17 Augusti , 2006 Författare Rapport Share Postad 17 Augusti , 2006 Fredag 25 aug kl. 19.05 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Aslim Postad 22 Augusti , 2006 Författare Rapport Share Postad 22 Augusti , 2006 Är man fortfarande ensam på hela forumet till den här turren? Såg att dom gjort om priserna nu till ett EPT-packet till ettan. 2-5 special prize. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pop1 Postad 22 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 22 Augusti , 2006 Det verkar vara så, men dra ut lösen så fylls de sista platserna fort (detta var ett skämt). Schysst av MartinsPoker att ha en sån frirulle. Nåt för PartyPoker att ta upp med sina chefer? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrghost Postad 23 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2006 Jag mailade supporten och sa att jag var ny på sidan så fick jag lösenordet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rai Postad 23 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2006 ska också lira den..vart medlem där ett år typ,,aja..ska ja ta det som en kränkning att de tycker jag är en rooike ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
illerrre Postad 23 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2006 Jag mailade supporten och sa att jag var ny på sidan så fick jag lösenordet. vad skrev du i mailet? Lol, ska också skriva till dem då efter jag registrerat mig där:D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrghost Postad 23 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2006 Jag skrev att jag var en rookie på deras sajt och undrade därför om jag kunde få lösenordet till rookieturneringen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pop1 Postad 23 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2006 Och jag mailade och fick svaret: Tack för ditt mail, tyvärr kan jag inte registrera upp dig på Rookietuneringen. Vi har ett krav på våra rookie spelare att dem ska vara trogna spelare och satt in pengar och spelat ett tag på sitt konto på Martinspoker. Vi kommer även ha fler rookietuneringar på Martinspoker, då är du välkommen och spela den och vara med om du är trogen kund på Martinspoker. Har du några andra frågar så är du välkommen och ställa dem till mig. Så det kanske har varit olika för olika personer? Men som sagt skulle de ha flera rookiesaker så man kanske får en chans senare? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrghost Postad 25 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 25 Augusti , 2006 Fan så åkte man ut som 9a på det klassika sättet i poker, KK vs AA. Kände att det hängde AA i luften efter en raise med 3k till 5k, han som har AA gör en miniraise till 8k. Väljer att gambla, ställer in med mina sista 30k och bara blundar å hoppas. Tyvärr stirrar man rakt in i AA och man är ute . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Aslim Postad 25 Augusti , 2006 Författare Rapport Share Postad 25 Augusti , 2006 Själv kom man 2:a . Kul att tog bort andra priset . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
illerrre Postad 25 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 25 Augusti , 2006 Själv kom man 2:a . Kul att tog bort andra priset . Vad vann du? Vad vann ettan? Bara buy in till ett ept event eller resa, hotell och allting? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Aslim Postad 25 Augusti , 2006 Författare Rapport Share Postad 25 Augusti , 2006 Vet inte vad special priset är....T-Shirt med Martinspoker logga . Får väll ett mail senare. EPT-paket....låter ju som resa och hotell också. SICK är en hjärter ifrån EPT Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrghost Postad 25 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 25 Augusti , 2006 Vet inte vad special priset är....T-Shirt med Martinspoker logga . Får väll ett mail senare. EPT-paket....låter ju som resa och hotell också. SICK är en hjärter ifrån EPT Du får skriva vad specialpriset var för någonting sen när du fått mailet. Nyfiken om det var något jag gick miste om när jag satsa allt för första platesen. Synd där att du inte kunde klonka in en till hjärter med K6h på turn eller river. Då hade EPT-paketet varít ditt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
illerrre Postad 25 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 25 Augusti , 2006 Vet inte vad special priset är....T-Shirt med Martinspoker logga . Får väll ett mail senare. EPT-paket....låter ju som resa och hotell också. SICK är en hjärter ifrån EPT om du får en t-shirt hade jag slutat spela på sidan. Så förnedrande, haha. Aja, beklagar förlusten:( Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts