Hunden_Leif Postad 17 Augusti , 2006 Rapport Postad 17 Augusti , 2006 Hej! Jag tog i förrgår ut ungefär 6000 från mitt netellerkonto till mitt bank-konto. Ungefär 12 timmar senare stog det att uttaget var accepterat och genomfört av neteller. Kollade då mitt konto men inga pengar hade kommit.. Nu över dygn senare har fortfarande inga pengar kommit och jag börjar bli orolig.. Har aldrig tagit ut från neteller förut. Ska det ta såhär lång tid eller har något gått snett? Citera
wheelinho Postad 17 Augusti , 2006 Rapport Postad 17 Augusti , 2006 Hej! Jag tog i förrgår ut ungefär 6000 från mitt netellerkonto till mitt bank-konto. Ungefär 12 timmar senare stog det att uttaget var accepterat och genomfört av neteller. Kollade då mitt konto men inga pengar hade kommit.. Nu över dygn senare har fortfarande inga pengar kommit och jag börjar bli orolig.. Har aldrig tagit ut från neteller förut. Ska det ta såhär lång tid eller har något gått snett? Tar väl 2-3 bank dagar, annars är det nog vettigare att fråga deras support Citera
rizzo Postad 17 Augusti , 2006 Rapport Postad 17 Augusti , 2006 räkna med ungefär 3+ bankdagar för neteller->bankkonto överföring. Citera
Recommended Posts