Gå till innehåll

Cleburne - blivande massmördare


Cleburne

Är Cleburne forumets jobbigaste gnällspik?  

402 medlemmar har röstat

  1. 1. Är Cleburne forumets jobbigaste gnällspik?

    • Ja, dö din fan!
      131
    • Ja, men jag vet hur det känns.
      35
    • Nej, allt är ju riggat.
      79
    • Nej, finns många som är värre.
      35
    • Jag jobbar för en pokersajt och hatar alla som ifrågasätter.
      14
    • Vem bryr sig?
      108


Recommended Posts

Jag körde ett par händer till "bara därför att". Började med att droppa sammanlagt ett inköp på kanske tio händer - någon underlig tiltsekvens där jag fick för mig att alla bluffade... Men jag klonkade rätt friskt och fick med mig ett litet plus. Det blev plus $304 i dag - eller drygt 7,5 inköp. Nu har jag även sett till att jag får $100 i cashback nästa månad.

 

Bara en knapp femhundring kvar till 150k nu. Jobba, jobba, jobba!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Om någon undrar så kan jag ju säga att jag egentligen inte har någon pokerrulle längre. Det var ju ändå mest en mental konstruktion som helt saknade relevans eftersom jag inte var beredd att torska det som jag kallade min pokerrulle. I stället så har jag och frugan kommit fram till att jag kör på med mikropoker så länge som jag vinner och har kul. Jag vet inte exakt hur mycket jag "får" torska innan vi sätter stopp, men jag skulle anta att det handlar om kanske 5-6k SEK. Vem vet... Just nu känns det i alla fall bra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I dag kom min iPod. Tack, Party! Man får nästan ta och ge er en ny chans nu. Själv kommer jag aldrig att få någon användning för den, och även om frugan sneglar girigt efter den funderar jag på att sälja den - om jag kan göra det på ett lätt och smidigt sätt. Vi får se...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är jäkligt trist att avsluta dagen med att bli ordentligt utriggad. Oavsett hur det har gått under dagen så kan man inte sluta älta skiten och blir på dåligt humör. Nåja, nya tag i morgon kanske. Det är i alla fall skönt att man kan lägga ned för tillfället och inte sätter sig och börjar tilta på borden.

 

Vi ligger typ 1,5 inköp över 150k nu och jag ska göra mitt yttersta för att inte halka ned igen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag blev tvungen att casha ut efter en utdragningsparad á la Unikräk. Om de verkligen tror att jag tänker låta pengarna vara kvar när de sätter på dunderriggen så måste de vara ännu mer efterblivna än man hade kunnat tro. Vi ligger precis över 150k nu - jag lyckades bli bestulen på cirka $40 nu på morgonen.

 

Note to self: Inga fler insättningar hos Unifraud!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är ett ärkepucko, men jag satte in nya pengar hos Unifuck. Jag har kört en del under kvällen, men nu måste jag lägga av innan jag börjar tilta alltför mycket. Jag hoppas uppriktigt att terrorister spränger packet i luften. Det är det enda rimliga straffet för alla cp-utdragningar som man får stå ut med. Nåja, det blev ett litet plus ändå och vi har tagit oss upp över 151k nu. Det är ju alltid något...

 

Unibet: $460 (satte in $295 tidigare i dag)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Detta är min drömsajt:

 

1. Riggfri (man får väl drömma)

2. Spärrad för alla - förutom för mig och fransmän

3. Skattefri

4. Har B2B:s mjukvara - minus riggen och alla buggar

5. Ger 100 % RB, eller bonusar som motsvarar det

 

En ny bra affärsidé?

 

Har du f.ö. prövat WPX?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tanken har väl slagit mig, men dels så vill jag inte ta risken att spela på skattebelagda sajter och dels så har jag fått intrycket att spelarkvaliteten är hyfsat hög. Skattedelen är det viktigaste.

 

Har själv spelat där och tagit ut pengar via NetEller och har ej haft några problem. Dock inte ofantliga summor (1500$ max).

 

Tror det inte är någon fara ifall du tar ut via NetEller (fortfarande skatteplikt men svårare att se) samt ifall du inte tar ut några fantasisummor.

 

Värt ett test imo.

 

Mvh, KF!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har själv spelat där och tagit ut pengar via NetEller och har ej haft några problem. Dock inte ofantliga summor (1500$ max).

 

Tror det inte är någon fara ifall du tar ut via NetEller (fortfarande skatteplikt men svårare att se) samt ifall du inte tar ut några fantasisummor.

 

Värt ett test imo.

 

Mvh, KF!

 

Jag har inte NETeller, och som jag ser det spelar det inte någon roll om risken för upptäckt är minimal. Det är ändå ett stressmoment. Nej, jag håller mig till skattefria sajter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Seriöst seg speldag... Ett steg framåt följs av ett steg tillbaka. Jag kände mig tvungen att plocka ut lite pengar för att demonstrera mitt missnöje. Ut med $302 eller 2 050 kr. Nu har vi "säkrat" 150k utöver de pengar jag har kvar hos kräken. Där ligger jag på $180, så totalt i dag är jag drygt $20 plus. Whee! :-(

 

Unibet: $180

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...