Gå till innehåll

Cleburne - blivande massmördare

Cleburne

Är Cleburne forumets jobbigaste gnällspik?  

402 medlemmar har röstat

1. 1. Är Cleburne forumets jobbigaste gnällspik?

• Ja, dö din fan!
      131
    • Ja, men jag vet hur det känns.
      35
    • Nej, allt är ju riggat.
      79
    • Nej, finns många som är värre.
      35
    • Jag jobbar för en pokersajt och hatar alla som ifrågasätter.
      14
    • Vem bryr sig?
      108

Recommended Posts

Jag dunkade in 2k på Eurobet i stället, lirade ett tag, gjorde en av de sämsta synerna jag någonsin har gjort mot en kille som klonkade en hålpipa och cashade ut 30kr fattigare. Jaja, dags att inse att man inte spelar på topp just nu och pausa lite... Kvar på 127,15k.

Det är helt otroligt hur korkad man känner sig när man gör rena idiotspel!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

• Svars 1,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag dunkade in 2k på Eurobet i stället, lirade ett tag, gjorde en av de sämsta synerna jag någonsin har gjort mot en kille som klonkade en hålpipa och cashade ut 30kr fattigare. Jaja, dags att inse att man inte spelar på topp just nu och pausa lite...

Seriöst? Satte du in 2k och tog ut det senare samma dag? Gör du det här för att få så mycket poäng som möjligt på NETeller? ;-)

Nu börjar jag ana... du spelar poker enbart för att kunna dra in poäng... du är helt klart speltorsk på dragningarna på NETeller... :lol:

Länk till kommentar

Seriöst? Satte du in 2k och tog ut det senare samma dag? Gör du det här för att få så mycket poäng som möjligt på NETeller? ;-)

Nu börjar jag ana... du spelar poker enbart för att kunna dra in poäng... du är helt klart speltorsk på dragningarna på NETeller... :lol:

Öh, det var knappast något nytt. Jag snittar en insättning och ett uttag per speldag. Som mest har det blivit tre transaktioner åt båda hållen samma dag - på samma sajt.

Länk till kommentar

Som mest har det blivit tre transaktioner åt båda hållen samma dag - på samma sajt.

Är det här ditt sätt att hantera en dag då du spelat dåligt, alternativt blivit mycket utdragen? Eller handlar det om något annat?

Vi är nog rätt så olika här. De gånger jag tar ut pengar från en sajt så är det för att jag vill ha ut dom. Antingen så är jag klar på sajten, eller så har jag åkt på så sjukt mycket utdragningar att jag i ren ilska tar ut och sen vägrar spela på sajten på några veckor. Men då åker det inte in några pengar där om jag inte träffar på en ny bonus och jag känner suget att spela där igen. Everest var ju ett tydligt sånt exempel. Gick hur bra som helst under en längre tid, men blev totalt massakrerad ett tag sen. Tog ut, hade uppehåll och kom sen tillbaka ett antal veckor senare och flytet fanns där igen.

Länk till kommentar

Är det här ditt sätt att hantera en dag då du spelat dåligt, alternativt blivit mycket utdragen? Eller handlar det om något annat?

Vi är nog rätt så olika här. De gånger jag tar ut pengar från en sajt så är det för att jag vill ha ut dom. Antingen så är jag klar på sajten, eller så har jag åkt på så sjukt mycket utdragningar att jag i ren ilska tar ut och sen vägrar spela på sajten på några veckor. Men då åker det inte in några pengar där om jag inte träffar på en ny bonus och jag känner suget att spela där igen. Everest var ju ett tydligt sånt exempel. Gick hur bra som helst under en längre tid, men blev totalt massakrerad ett tag sen. Tog ut, hade uppehåll och kom sen tillbaka ett antal veckor senare och flytet fanns där igen.

Det är flera faktorer som spelar in, men i grund och botten handlar det om att jag lackar snett på sajten och "straffar" den genom att plocka ut pengar, hur irrationellt det än må låta. Om jag sen dunkar in nya pengar så kan man börja om från början i stället för att älta gamla utdragningar.

Länk till kommentar

Äntligen en hand där man hade lite rigg i ryggen för en gångs skull, men samtidigt är det rätt åt killen som sätter sin hålpipa på turn. I hate gutshooters!!!

Table: $0,50-$0,50 No Limit HE (Real)

Seat 2: Fi1 ($37,75 in chips) (on the button)

Seat 4: Fi2 ($77,20 in chips)

Seat 5: Fi3 ($25 in chips)

Seat 7: Hero ($50,20 in chips)

Seat 9: Fi4 ($21,50 in chips)

*** Blind Bet Round *** :

Fi2 : Post Blind ($0,25)

Fi3 : Post Blind ($0,50)

Dealt to Hero: 4d

Dealt to Hero: Ad

*** Pre-Flop *** :

Hero : Call ($0,50)

Fi4 : Call ($0,50)

Fi1 : Call ($0,50)

Fi2 : Bet ($0,75)

Fi3 : Call ($0,50)

Fi4 : Call ($0,50)

Fi1 : Call ($0,50)

*** Flop *** : 4c Ah Qd

Fi2 : Check

Fi3 : Check

Hero : Bet ($4)

Fi4 : Fold

Fi1 : Fold

Fi2 : Call ($4)

Fi3 : Fold

*** Turn *** : [ 4c Ah Qd ] Jd

Fi2 : Check

Hero : Bet ($10)

Fi2 : Raise ($20)

Hero : Call ($10)

*** River *** : [ 4c Ah Qd Jd ] 9d

Fi2 : Bet ($10)

Hero : Raise ($25,20)

Hero : All In ($25,20)

Fi2 : Call ($15,20)

*** SUMMARY ***

Pot: $102,40 | Rake: $1

Board: [ 4c Ah Qd Jd 9d ]

Fi1 lost $1

Fi2 lost $50,20 Shows [ Kh 10h ] (a straight, Ace high)

Fi3 lost $1

Hero bet $50,20, collected $102,40, net $52,20 Shows [ 4d Ad ] (a flush, Ace high)

Fi4 lost $1

En bit över 128k nu. Plus typ 3,5 inköp i dag.

Länk till kommentar

Sönderriggade jävla skitklient! Ongame och Eurobet suger hårdare än tyngdlagen! 127,2k nu. Nåja, de kommer inte att ha glädje av sina stulna pengar länge till... Jag vet var er brevlåda bor, jävla äckel!

Poker är ett jävla skitspel och poker på nätet är rent bedrägeri! )!("&=()!()=!/()=&%¤!¤(=?!¤(=?&!()=?&¤?!!!!!!!!!!!!!

Länk till kommentar

Sönderriggade jävla skitklient! Ongame och Eurobet suger hårdare än tyngdlagen!

Ja, jag kan inte annat än hålla med. Ongame är i klass med Prima, det går fan inte att vinna som favorit.

Igår hade jag dessutom så himla fin avslutning innan jag uppgiven stängde ner skiten. Tre spelare all in på floppen: A K 5. Jag har KK. De andra AA och 55. Faktiskt första gången jag varit med om tre sets på en flopp så där.

När bonusen är klar så hamnar Ongame på listan (tillsammans med Prima) över nätverk som jag inte tar i tång med.

Länk till kommentar

Och om min dator inte slutar surra snart så åker fanskapet ut genom fönstret! Jävla SIBA-skit!

:lol:

Jag kan ju säga att Dell inte är så mycket bättre. Igår stängde jag av den när jag började känna en kraftig lukt av något bränt....

Cleburne.... i aftonbladet idag så är det ju en artikel som borde handla om dig istället!

Länk till kommentar

Cleburne, kan iinte du börja spela på B2B?

Hade varit skoj o se vad du sagt om DERAS rigg! :-D

Hehe, jag lirade uteslutande på B2B i början. Det var där jag byggde min rulle. Jag har dock inte satt min fot där sedan i somras. Det jag skrev här på forumet var nåt i stil med "sönderriggade jävla hornätverk". Det jag skrev i deras chat var allvarliga personangrepp blandat med ett gäng hot som rörde deras familjer...

Länk till kommentar

:lol:

Jag kan ju säga att Dell inte är så mycket bättre. Igår stängde jag av den när jag började känna en kraftig lukt av något bränt....

Cleburne.... i aftonbladet idag så är det ju en artikel som borde handla om dig istället!

Angående datorn så är det en USB-port som har varit kajko länge nu. Den surrar hela tiden och man måste slå till den för att få den att sluta, men så börjar det igen och så vidare...

Angående artikeln... Tja, vad kan man säga? Jag skulle i alla fall inte vilja medverka i nåt tv-program och jag är ändå alldeles för ingrodd i mina matvanor för att vilja ändra på dem. Det skulle aldrig gå ändå.

Angående mitt spel: Jag cashade självklart ut, men dunkade in nya pengar tio minuter senare och provade igen. Som tur är har jag tagit igen tappet och ligger väl plus $20 eller så för dagen.

Länk till kommentar

Det här är en skitpott, men den är ett exempel på hur hela min dag har varit. Jag har ALDRIG någonsin blivit så rivrad. Minst åtta mellanpar som rivrat en triss i stora potter hittills… Plus ungefär ett inköp i dag, men Ongame har stulit minst $300 av mig. Vi lägger det till deras skuld, som nu överstiger $8000. Förfallodatum är den 30 juni. Efter det får de skylla sig själva. Inte så jävla smart att jävlas med en labil person…

Seat 0: Fi1 ($5 in chips)

Seat 2: Hero ($90,60 in chips)

Seat 3: Fi2 ($42,20 in chips)

Seat 4: Fi3 ($90,25 in chips)

Seat 5: Fi4 ($30,30 in chips)

Seat 7: Fi5 ($10,65 in chips) (on the button)

Seat 9: Fi6 ($19,80 in chips)

Fi6 : Post Blind ($0,25)

Fi1 : Post Blind ($0,50)

Dealt to Hero: Ad

Dealt to Hero: 10h

*** Pre-Flop *** :

Fi2 : Call ($0,50)

Fi5 : Bet ($2)

Fi6 : Fold

Fi1 : Call ($1,50)

Hero : Call ($1,50)

Fi2 : Fold

*** Flop *** : 10d 5d 5c

Fi1 : Check

Hero : Check

Fi5 : Bet ($3)

Hero : Raise ($10)

Fi5 : Call ($5,65)

Fi5 : All In ($8,65)

*** Turn *** : [ 10d 5d 5c ] 6h

*** River *** : [ 10d 5d 5c 6h ] 3s

*** SUMMARY ***

Pot: $24,40 | Rake: $1

Board: [ 10d 5d 5c 6h 3s ]

Fi1 lost $2

Hero bet $12, collected $1,35, net -$10,65 Shows [ Ad 10h ] (two pairs, tens and fives)

Fi2 lost $0,50

Fi3 lost $0

Fi4 lost $0

Fi5 bet $10,65, collected $23,05, net $12,40 Shows [ 6s 6c ] (a full house, sixes full of fives)

Fi6 lost $0,25

Och just det – undvik Ongame om ni vill ha schyst spel. Om ni vill försörja bedragare så ska ni söka er dit omgående. Ät skit och dö, sumprunkare!!!

Länk till kommentar

Inte jättevackert kanske, men det lönade sig ju…

Seat 0: Hero ($81,65 in chips)

Seat 1: Fi1 ($92 in chips)

Seat 2: Fi2 ($50 in chips)

Seat 5: Fi3 ($19,95 in chips) (on the button)

Seat 6: Fi4 ($44,20 in chips)

Seat 7: Fi5 ($72,30 in chips)

Seat 9: Fi6 ($44,50 in chips)

Fi4 : Post Blind ($0,25)

Fi5 : Post Blind ($0,50)

Fi2 : Post Blind ($0,50)

Dealt to Hero: 8d

Dealt to Hero: 9d

*** Pre-Flop *** :

Fi6 : Fold

Fi1 : Bet ($1)

Fi2 : Fold

Fi3 : Call ($1)

Fi5 : Call ($0,50)

*** Flop *** : 5s 6s Jc

Fi5 : Check

Hero : Check

Fi1 : Bet ($2)

Fi3 : Call ($2)

Fi5 : Fold

Hero : Call ($2)

*** Turn *** : [ 5s 6s Jc ] 7h

Hero : Bet ($10)

Fi1 : Call ($10)

Fi3 : Raise ($16,95)

Fi3 : All In ($16,95)

Hero : Call ($6,95)

Fi1 : Call ($6,95)

*** River *** : [ 5s 6s Jc 7h ] 2c

Hero : Bet ($61,70)

Hero : All In ($61,70)

Fi1 : Call ($61,70)

*** SUMMARY ***

Pot: $184 | Rake: $1

Board: [ 5s 6s Jc 7h 2c ]

Hero bet $81,65, collected $184, net $102,35 Shows [ 8d 9d ] (a straight, nine high)

Fi1 lost $81,65 Shows [ Ac As ] (a pair of Aces)

Fi2 lost $0,50

Fi3 lost $19,95

Fi4 lost $0,25

Fi5 lost $1

Fi6 lost $0

Det har gått hyfsat nu och jag har precis spräckt 130k-vallen. Så plus typ sex inköp idag, trots att jag backade typ 2,5 inköp från början. Jag vet inte riktigt om jag borde lira vidare. Det skulle vara surt att åka ned under 130k igen.

Länk till kommentar

Dags att lägga av. Jag har börjat spela ultrakasst. Jag åkte på en äcklig tvåoutare i en $130-pott. All-in på floppen med set, fi rivrade ett överset. Men jag har gjort ett par utköp själv och dagen slutar på plus nio inköp. 131,2k nu och alltså 13k plus på två veckor. Känns...skönt.

Länk till kommentar

Förstår jag dig rätt när jag säger att du har runt 370 inköp på NL50?

Ja, men nej. Hälften av allt jag drar in går till hushållskassan, så den verkliga rullen är bara runt 185 inköp. Dock så räknar jag hela tiden hur mycket jag har dragit in totalt eftersom det känns bättre.

Jag vill passa på att tacka för alla uppmuntrande saker som har skrivits här - det är kul att veta att en del faktiskt tycker om att läsa här. Ingen nämnd, ingen glömd.

Länk till kommentar

Jag vaknade och kunde inte somna om så jag dök in och lirade lite. Drygt 50 händer och drygt ett inköp plus hittills, men det är alltid lite jobbigt att lira när man precis har rushat. Man blir lite gun shy och rädd för att torska – vet inte riktigt varför.

Dock är det inte svårt att vinna när man åker på sånt här. Det här är faktiskt en del av problemet med NL50. Utan read är det görsvårt att sätta fi på händer. Folk spelar precis hur som helst. Dock förstår jag nästan fis spel. Med dubbla pardrag och runner-runner stegdrag skulle jag också ha degat.

Seat 0: Fi1 ($61,15 in chips) (on the button)

Seat 1: Fi2 ($35,20 in chips)

Seat 2: Fi3 ($29,65 in chips)

Seat 7: Hero ($55,25 in chips)

Seat 8: Fi4 ($101,35 in chips)

Seat 9: Fi5 ($171,85 in chips)

Fi2 : Post Blind ($0,25)

Fi3 : Post Blind ($0,50)

Dealt to Hero: 10h

Dealt to Hero: 10d

*** Pre-Flop *** :

Hero : Bet ($2)

Fi5 : Fold

Fi2 : Call ($1,75)

*** Flop *** : 2d 9h 10c

Fi2 : Bet ($4)

Hero : Raise ($12)

Fi2 : Raise ($29,20)

Fi2 : All In ($33,20)

Hero : Call ($21,20)

*** Turn *** : [ 2d 9h 10c ] 8c

*** River *** : [ 2d 9h 10c 8c ] 3d

*** SUMMARY ***

Pot: $69,90 | Rake: $1

Board: [ 2d 9h 10c 8c 3d ]

Fi1 lost $0

Fi2 lost $35,20 Shows [ 8h Ac ] (a pair of eights)

Fi3 lost $0,50

Hero bet $35,20, collected $69,90, net $34,70 Shows [ 10h 10d ] (three tens)

Fi4 lost $0

Fi5 lost $0

Länk till kommentar