Gå till innehåll

PRIMA nere?


Insom

Recommended Posts

Det verkar ligga nere helt. När jag spelade inatt fick jag plötsligt upp en ruta där det stog ungefär "Prima networks is currently having problems with their services. We apologize for inconvenience caused".

Det lustiga med det hela var att jag inte märkt några som helst problem med spelet innan och även efter meddelandet flöt spelet på utmärkt. Antar dom hade något problem i bakgrunden som måste åtgärdas-.-

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det verkar ligga nere helt. När jag spelade inatt fick jag plötsligt upp en ruta där det stog ungefär "Prima networks is currently having problems with their services. We apologize for inconvenience caused".

Det lustiga med det hela var att jag inte märkt några som helst problem med spelet innan och även efter meddelandet flöt spelet på utmärkt. Antar dom hade något problem i bakgrunden som måste åtgärdas-.-

 

Jag märkte av problemen igår kväll. Det gick allmänt segt och det var ovanligt många som blev disconnected.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som vet hur länge det brukar ligga nere? Jag spelar i princip aldrig på Prima, men nu har de äntligen låst upp mitt account med mucho mucho dinero på (man skulle kunna tro att det är USD, men ICKE!). Så jag vill komma in och ta ut mina pengar så fort som möjligt, innan de hittar på någon ny, helt fiktiv, anledning att spärra mitt konto.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

stod att det skulle dra igång kl 7.00, men stod inte tidszon eller nånting :lol:

 

I absolut värsta fall så går de på Hollywood tid (har svårt att tänka mig att de bor i stilla havet, eller ännu närmare Japanland), vilket innebär 07:00 = 16:00. Lägg sedan till +- 48 h buffer så får ni den exakta tiden. :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...