Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

För tillfället spelar jag 10+1 sng's på B2B-nätverket och har efter 2100 spelade sng's en ROI på 26%. Av anledningar man inte får diskutera här har jag bestämt mig för att börja spela på prima istället. Många här har ju klagat på primas branta struktur - att det blir lotto i slutet. Så min fråga är: hur stor procent i ROI skulle ni gissa på att man förlorar på att spela på prima isället för B2B med tanke på att det är mer tur inblandat?

I övrigt skulle det vara intressant att veta hur motståndet på 20+2 är i förhållande till B2B's 20+2.

Skulle vara mycket tacksam för svar!

Postad
För tillfället spelar jag 10+1 sng's på B2B-nätverket och har efter 2100 spelade sng's en ROI på 26%. Av anledningar man inte får diskutera här har jag bestämt mig för att börja spela på prima istället. Många här har ju klagat på primas branta struktur - att det blir lotto i slutet. Så min fråga är: hur stor procent i ROI skulle ni gissa på att man förlorar på att spela på prima isället för B2B med tanke på att det är mer tur inblandat?

I övrigt skulle det vara intressant att veta hur motståndet på 20+2 är i förhållande till B2B's 20+2.

Skulle vara mycket tacksam för svar!

Jag tycker att dom är lite sämre på B2B faktiskt. Där kan man snacka lotto i början...

Till syvene och sist handlar det om att fatta rätt beslut. Bananförsäljningen på 50-60% kommer att kompensera din tur/otur.

Du har alltså tjänat 6000€ på b2b, hade varit 1050 till på Prima med bananerna inräknade. En ökning med ~17% är helt ok. Knappast att du kan ha 17% mer otur på Prima?

Jag tror att du är så pass skicklig på sng's att du snabbt lär dig anpassa ditt spel från B2B till Prima.

Lycka till!

/C