Pernodcola Postad 16 Augusti , 2006 Rapport Postad 16 Augusti , 2006 Paradise poker år 2000 ungefär, förlorade 600 dollar flera gånger före ja ändrade spelstil och bord storlek. Har aldrig spelat play money. Citera
Gekko Postad 16 Augusti , 2006 Rapport Postad 16 Augusti , 2006 De här är lite diffust... Jag började med ett SnG konto tillsammans med en polare på Ladbrooks. Dom $50 som vi hade tillsammans försvann ganska fort. Efter de dröjde det ett tag sedan öppnade jag och en annan polare ett konto på Pacific med $50. Efter att va hade spelat där i typ 2-3 månader splittade vi på pengarn vilket blev typ $50 var. Sedan öppnade jag upp mitt första konto på Party, med egna pengar. Så antingen Ladbrooks, Pacific eller... Party Citera
Goatse Postad 16 Augusti , 2006 Rapport Postad 16 Augusti , 2006 Expekt, märks att dom verkligen lyckades med sin tidiga PR. Fick spö av mina polare i homegame första gången jag provade poker med marker och dom gjorde narr av mig. Så bestämde mig för att lära mig på nätet och expekt kändes som det självklara valet. Hjärntvättad! Citera
y0 Postad 16 Augusti , 2006 Rapport Postad 16 Augusti , 2006 Som så många andra var det Expekt. 300kr och NL10-borden fick smaka. Citera
EAK Postad 16 Augusti , 2006 Rapport Postad 16 Augusti , 2006 Expekt 2000sek in, spelade mestadela deras underbara NL2$ (då menar jag maxinköp 2$ ) Klart man hade tighta BR krav redan då Citera
martenmania Postad 16 Augusti , 2006 Rapport Postad 16 Augusti , 2006 Playmoney: Pacific eller Paradise, kommer inte riktigt ihåg, runt 2002. Gjorde comeback på Bugsys Club julen 2003. Realmoney: Pokerstars januari 2004 (Spelade playmoneyturneringar på Bugsys, där det iband kunde ta flera minuter att balansera borden. Någon sa i chatten: "Så här är det aldrig på Pokerstars", så då fick man testa dem i stället.) Citera
Il_Mostro Postad 16 Augusti , 2006 Rapport Postad 16 Augusti , 2006 Nu blev jag tvungen att kolla när det var egentligen... Paradise hösten 2001, fy fan vad tiden går Citera
The Grand Bark Postad 16 Augusti , 2006 Rapport Postad 16 Augusti , 2006 Expekt på Primatiden. Citera
jon2 Postad 16 Augusti , 2006 Rapport Postad 16 Augusti , 2006 Hur många av er som började på expekt spelar där än idag? Började där jag med. Inte spelat där sen jag började spela i princip. Citera
Bubbla Postad 16 Augusti , 2006 Rapport Postad 16 Augusti , 2006 UB Då är vi iaf. två. Blir svårt att matcha expekt och Mutipoker... Citera
chlu Postad 16 Augusti , 2006 Rapport Postad 16 Augusti , 2006 UB Ahh! Jag är inte ensam. Jag genomförde faktiskt en liten utvärdering av olika siter genom att testa playmoneyborden innan jag satte in mina första skrämda $100. UB var överlägset bäst. Är nog det fortfarande, klientprogramvarumässigt. Gick plus första sessionen dessutom. Edit: 3 tydligen. Jag filar så länge på formuleringarna innan jag postar så det jag säger hinner bli inaktuellt. Inte blir det rätt alltid heller. Citera
MrGargamel Postad 16 Augusti , 2006 Rapport Postad 16 Augusti , 2006 Började på gamla expekt då de hade en bonus som gav $100 för 100 raked hands.. Rätt sjukt nu med tanke på att man får spela 1500 raked hands för samma bonus. Citera
blaenda Postad 16 Augusti , 2006 Rapport Postad 16 Augusti , 2006 Jag började på Planet Poker. 98 eller nåt. Långsamt tempo, bara limit, fula images, ingen möjlighet att spela mer än ett bord, inga turneringar. En artig konversation - nh, vnh och så lite väder och vind och ibland när nån kom på att jag var kvinna lite flirtiga, fortfarande artiga, inviter - alltihop fjärran från dagens förhärskande pubertala konversation "fish", "moron", "idiot".... Jaaa, ni ungdomar, se det var tider det! (Och ganska värdelöst spel....sitta o traggla limit...) Citera
Zidane Postad 16 Augusti , 2006 Rapport Postad 16 Augusti , 2006 PokerChamps. Sen jävla skit svenska spel! Fan va jag är på TILT!!! Citera
lillsvensson Postad 16 Augusti , 2006 Rapport Postad 16 Augusti , 2006 Expekt på primatiden här också Citera
Lundan Postad 16 Augusti , 2006 Rapport Postad 16 Augusti , 2006 Expekt när dom nyöppnade. Borde göra en poll så man kan få överblick över svaren. Citera
SuperApan Postad 16 Augusti , 2006 Rapport Postad 16 Augusti , 2006 Som så många andra, gamla expekt! Saknar den tiden.. När allt var så nytt och spännande! Citera
Recommended Posts