KristianDK Postad 15 Augusti , 2006 Rapport Postad 15 Augusti , 2006 Hej... Jeg er en dansk pokerspiller der har brug for lidt hjælp. En svensk bil holder foran min indkørsel, så jeg ikke kan komme ud med min egen bil. Den eneste hjælp jeg kan få fra det danske politi er "sæt en seddel i forruden og lad os se tiden an" Det svar kan jeg ikke bruge til noget som helst... Det er så her du kommer ind i billedet. Jeg vil meget gerne i kontakt med ejeren af bilen. http://www.vv.se/templates/page3____2414.aspx På denne side er der en SMS service hvor man får oplyst ejeren ved at sende en SMS med registreringsnummeret. Desværre får jeg ikke svar da jeg sender fra Danmark. Jeg håber at der er en venlig pokerspiller, der vil hjælpe mig med navn og by på ejeren af bilen med registreringsnummeret PLT 917 - det er en opel omega. På forhånd mange tak for hjælpen. Kristian Citera
Leif Klingemo Postad 15 Augusti , 2006 Rapport Postad 15 Augusti , 2006 Hei! Jag sender svaret til dig privat her på forumet. Tilykke med problemet! Med venlig hilsen Leif Citera
Jennez Postad 15 Augusti , 2006 Rapport Postad 15 Augusti , 2006 Bra jobbat Leif! Det ar aldrig fel att hjalpa oss danskar! Citera
Leif Klingemo Postad 15 Augusti , 2006 Rapport Postad 15 Augusti , 2006 Bra jobbat Leif! Det ar aldrig fel att hjalpa oss danskar! Citera
Benganiolo Postad 15 Augusti , 2006 Rapport Postad 15 Augusti , 2006 BILDER krilledk ...BILDER Citera
KristianDK Postad 15 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 15 Augusti , 2006 Hej igen... Tusind tak for hjælpen. Jeg har fået fat i ejeren og bilen er fjernet. Må pokerguderne smile i din retning, du har bestemt fortjent god poker karma Kristian Citera
Leif Klingemo Postad 15 Augusti , 2006 Rapport Postad 15 Augusti , 2006 Hej igen... Tusind tak for hjælpen. Jeg har fået fat i ejeren og bilen er fjernet. Må pokerguderne smile i din retning, du har bestemt fortjent god poker karma Kristian Super! Citera
Recommended Posts