bossbaver Postad 14 Augusti , 2006 Rapport Postad 14 Augusti , 2006 saxat från hans krönika på aftonbladet, där han skrev om hur Joseph Hachem åkte ut i WSOP... ”Ladies and gentlemen, titelförsvararen har precis slagits ut på 238:e plats. Var vänliga och ge honom den applåd han så väl förtjänar.” Och förtjänat den rungande applåden har Joseph Hachem verkligen gjort. Här i detta WSOP har han i stentuff konkurrens cashat in i fyra av turneringarna, nått finalbordet i två av dem, och tagit en andraplats. Respekt, säger jag, och 42.882 dollar blev det i plånboken för Hachem. Och med den handen i åtanke kunde jag inte motstå frestelsen att snabbt dikta ihop en annan limerick... En pokermiljonfan från Viken sa: ”Av Glimne jag lärt mig tekniken, att med par i ess krävs ingen finess; då trycker jag in keramiken!” Citera
hallerboij Postad 14 Augusti , 2006 Rapport Postad 14 Augusti , 2006 En pokermiljonfan från Viken sa: ”Av Glimne jag lärt mig tekniken, att med par i ess krävs ingen finess; då trycker jag in keramiken!” Synd att han inte är lika bra på Poker som att dikta. ;D Citera
baller Postad 14 Augusti , 2006 Rapport Postad 14 Augusti , 2006 synd att denna limerick redan finns diskuterad i en annan tråd... http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=31817&highlight=limerick+glimne enjoy Citera
Recommended Posts