Gå till innehåll

NLT - Trn, 4/1, PokerAid.org, 24h, post-game snack!


QoS

Recommended Posts

Det är väl ingen från 24h som har påstått att turneringen kraschat? Paused har det stått hela tiden...

 

Det kom dock upp ett meddelande om att prispengarna skulle delas mellan resterande spelare (20 st vid krash). Går ju rätt lätt att tolka som att det är färdigspelat för kvällen...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är väl ingen från 24h som har påstått att turneringen kraschat? Paused har det stått hela tiden...

 

Det kom dock upp ett meddelande om att prispengarna skulle delas mellan resterande spelare (20 st vid krash). Går ju rätt lätt att tolka som att det är färdigspelat för kvällen...

 

Ja, så tolkade jag det också... hade fortfarande klienten uppe när det var dax att stänga av datorn o då märkte jag att de börjat köra igen... Blev en femteplats som inte känns nåt vidare med tanke på omständigheterna...

 

Kommer att bli en extra slant i bössan nästa gång...

 

Nu är det äntligen gonatt!

 

/TF alias febunda

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

TOURNAMENT CRASHED

 

The remaining pricepool will be divided to the players remaining before the hand started

 

Något sådant stod det kan ju inte tolkas på något annat sätt

 

Jag gick via infon i lobbyn, eftersom jag åkte ut precis innan strulet började.

 

TOURNAMENT PAUSED

 

som det stod i lobbyn kan knappast heller tolkas på annat sätt...

 

Men skit samma, det är klart att det är dåligt skött. Det är bara att hålla tummarna för att sostlind repar sig från sitt diskbråck så det blir lite ordning på torpet

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska man ge till de drabbade är det bäst att göra det direkt till röda korset.

Egentligen är allt annat sjukt.

 

Hårda ord. Själv tycker jag att det är viktigare att man ger, än hur man ger.

 

riktigt dåligt måste jag säga, satte mig också i soffan

 

Håller med om att det var dåligt. Jag satte mig också i soffan men gick tillbaka till datorn efter en halvtimme för att se om jag fått min andel av prispotten (tänkte också skänka bort pengarna). Icke, men då var det 20 sekunder till omstart... :-o Bra tajming för min del även om det hjälpte föga. Jag ställde in med 88, blev synad av AQo och åkte ut på 15:e plats.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade precis vart o borstat gaddarna inför nattsömnen. Skulle bara stänga av datorn och upptäckte då att de precis börjat köra igen. Fan, var ju min första reaktion. Skulle upp tidigt som tusan idag och hade väl egentligen ingen större lust att sätta mig igen. Men men, tävlingsinstinkten kickade ju in och då är det ju hopplöst att kämpa emot.

 

Satt dessutom direkt till höger om 3 st som inte kommit tillbaka vilket gjorde att jag knyckte deras blinds och därmed en rätt bra slant gratis.

 

Åkte slutligen ut A7s mot KK som höll hela vägen...

 

Trött idag...

 

/TF alias febunda

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

LOL! Kom turneringen igång igen? Jag gick o satte mig i tv-soffan men jag har tydligen på nåt jävla sätt lyckats ramla in på sista prisplats i alla fall. Aja sånt här är jag allergisk mot så jag tänker definitivt inte spela några turneringar med högre inköp på 24h.

 

Det känns som dubbla risktagningar. Först ska man överleva turneringen och sen ska man hoppas på att servern inte dör innan det är över. Jag dissade Prima av samma skäl (plus en del annat).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Snyggt av 24h

 

Fick just ett mail efter att ha klagat där det står att 39E ska sättas in på mitt konto.

Slutet gott allting gott.

:D

 

 

Jasså?

Jag skickade också ett mail, men har ännu inte fått något svar.

Mitt mail var kanske aningen .. giftigt :evil: men ändå.

Skickade dessutom ett mail dagen innan och bad om tillåtelse att få föra över pengar till gdaily. Inget svar där heller.

 

Det skulle vara intressant att veta hur 24h tänkt lösa problemet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...