Gå till innehåll

NLT - Irriterande syn


Recommended Posts

Dessutom så är det en allmänt onödig diskussion att ha på forumet då vi försöker hålla en allmän soft attityd här.

 

Visst, jag antar att regler inte gäller alla: "Thor1n spelar mkt statiskt och strukturerat vilket också mkt riktigt blev hans fall." - detta har han 0 belägg för, och det VET jag, lika mycket som jag VET att han inte läste mig. Och om det är så att folk ifrågasätter det så tar jag gärna kontakt med Prima och begär chatloggen från handen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag blir oxå skitlack när nån synar ner mig med skit och ofta drar jag en ramsa i chatten, i alla fall om jag kommer direkt från krogen. ;)

 

Ärligt talat. Jag tycker det var en skitkass nersyning av Stojje och det är ju sjukt irriterande när sånt händer men samtidigt måste man ju inse att det är den andre killens val om han vill syna eller inte. Hans pengar spelar han väl med som han vill. Det är väl klart att han försöker reta dig i efterhand när han ser hur irriterad du är och du har ju trots allt postat en handhistory som mer eller mindre idiotförklarar honom.

 

Om jag hade varit i hans ställe och gjort ett idiotiskt spel som gick hem och sedan blev uthängd på ett pokerforum skulle jag kanske eventuellt oxå retas lite. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det vore kul att höra era kommentarer kring denna handen, jag kan tänka mig att det på något sätt kommer få mig att framstå som den som spela fel, men jag är öppen för kritik.

 

Det verkar faktiskt inte som att du är särskillt öppen för kritik.

 

 

Kul att se någon som inte ansåg hans spel vara optimalt DollarTurist Wink

Jag tror inte att någon här har skrivit att din motståndares spel var särdeles bra. Vad de skrivit är att ditt var om möjligt sämre.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det verkar faktiskt inte som att du är särskillt öppen för kritik.

 

Jo, om du bara orkade läsa lite mer än de senaste posterna så hade du sett att jag hållt med om de flesta kommentarerna i början. Bl a det dåliga riverspelet. Men det finns kritik och konstruktiv kritik, jag anser inte att Stojjes är av det senare slaget. Sen förstår jag att du aldrig behöver sätta dig i denna situationen eftersom ingen utan anledning kallar ditt spel för stelt och strukturerat, men så är fallet nu, och DEN kritiken kan jag inte ta av den enkla anledningen att det inte finns NÅGRA belägg för det.

 

Så sammanfattningsvis; jag är öppen för kritik, men det handlar om HUR man ger kritiken.

 

Hoppas det reder ut lite av dina funderingar, annars kan du väl läsa om tråden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hjort, som du såg tog jag bort delar av mitt senaste inlägg. Så du kan väl ta bort det också.

Fair enough.

 

Ett litet tips kan vara att vi har 4000 medlemmar, tänk på att det alltid finns någon av dem som kan missuppfatta vad du skriver. Därför är det en poäng med att försöka vara diplomatisk.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sen förstår jag att du aldrig behöver sätta dig i denna situationen eftersom ingen utan anledning kallar ditt spel för stelt och strukturerat, men så är fallet nu, och DEN kritiken kan jag inte ta av den enkla anledningen att det inte finns NÅGRA belägg för det.´

Cyll to aisle four. Clean up in aisle four!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ett litet tips kan vara att vi har 4000 medlemmar, tänk på att det alltid finns någon av dem som kan missuppfatta vad du skriver. Därför är det en poäng med att försöka vara diplomatisk.

 

Jo, men jag tänder till om folk är dryga utan anledning, men visst jag ska tänka på det. Det var dels därför jag tog bort den biten om att du var partisk.

 

Cyll to aisle four. Clean up in aisle four!

 

Det här får du gärna förklara, det jag ville ha sagt var att om han hade skrivit denna posten hade svaren sett helt annorlunda ut, inte för att spelet är bättre utan för respekten för GDaily. Och jag säger INTE att han inte är värd den eller så. Tolka inte detta jag skrev fel nu tack ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Cyll to aisle four. Clean up in aisle four!

 

Det här får du gärna förklara, det jag ville ha sagt var att om han hade skrivit denna posten hade svaren sett helt annorlunda ut, inte för att spelet är bättre utan för respekten för GDaily.

Det är väldigt internt, men har att göra med att Cyll inte var särskilt respektful mot gdaily.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Försöker ni missförstå mig? DET VAR INGET ILLA MENAT, jag ville bara poängtera att han möjligtvis inte kan sätta sig in i situationen eftersom ingen skulle säga att hans spel är stel och strukturerat eftersom folk skulle backa, det är därför JAG försvarar mig SJÄLV för det Stojje sa.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Försöker ni missförstå mig? DET VAR INGET ILLA MENAT, jag ville bara poängtera att han möjligtvis inte kan sätta sig in i situationen eftersom ingen skulle säga att hans spel är stel och strukturerat eftersom folk skulle backa, det är därför JAG försvarar mig SJÄLV för det Stojje sa.

Nej, vi försöker inte missförstå dig, det har inget med dig att göra och vi tror inte att du menade något illa med det inlägget. Det hela var en liten pik riktad mot gdaily alternativt ett skämt mot Cyll om han fortfarande läser här.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 year later...

Jag älskar att läsa att dom fick känslan eller att de visste att de andra inte hade prickat.

 

Är det bara jag som aldrig tänker så? Självklart blir jag rädd då jag går all-in med AA och en K rivrar och nog tänker jag att han kan ha prickat den, men det är ju för fasen bara logik.

 

Varje gång jag läser något sådant att folk känner på sig att de leder utan någon speciell read anser jag vara en fisk. Tyvärr? Eller Tyvärr!

Jag vet inte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...