swalle Postad 9 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 9 Augusti , 2008 Någon som har något gott/ont att säga om UB? Lirar NLSH100/200! Har nämligen funderingar på att byta sajt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 9 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 9 Augusti , 2008 Någon som har något gott/ont att säga om UB? Lirar NLSH100/200! Har nämligen funderingar på att byta sajt.. Ja, skulle aldrig komma på tanken att spela på sajter som fuskar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swalle Postad 9 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 9 Augusti , 2008 Ja, skulle aldrig komma på tanken att spela på sajter som fuskar! Ganska bra notering, ännu en sajt avbockad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
legrandstock Postad 27 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2008 UB är ingen favorit direkt. De stängde mitt konto tillfälligt i väntan på att jag skulle skicka in kopia på kreditkort och pass. Har inte orkat göra det förrän nu, 4 månader senare, men det är tydligen för sent. "Your account has been permanently closed". Antar att de behåller pengarna också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rymz2008 Postad 10 September , 2008 Rapport Share Postad 10 September , 2008 Ja, skulle aldrig komma på tanken att spela på sajter som fuskar! Vad menar du? Har förövrigt tänkt börja spela på annan site lite då och då för att variera lite. AbsolutePoker verkar nice, men även UB så, förutom den röriga lobbyn. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 10 September , 2008 Rapport Share Postad 10 September , 2008 Vad menar du? Har förövrigt tänkt börja spela på annan site lite då och då för att variera lite. AbsolutePoker verkar nice, men även UB så, förutom den röriga lobbyn. Har du levt under en sten det senaste (halv)året? Om någon tvingade mig att spela på T6 eller UB/Absolute så skulle jag gladeligen gå all-in på T6 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rymz2008 Postad 10 September , 2008 Rapport Share Postad 10 September , 2008 Har du levt under en sten det senaste (halv)året? Om någon tvingade mig att spela på T6 eller UB/Absolute så skulle jag gladeligen gå all-in på T6 Nej det har jag inte. Det enda jag läs om det var skandalen på AP där nån hade ett konto där man såg allas händer, men mer än så har jag inte gått. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
animalplanet Postad 10 September , 2008 Rapport Share Postad 10 September , 2008 Nej det har jag inte. Det enda jag läs om det var skandalen på AP där nån hade ett konto där man såg allas händer, men mer än så har jag inte gått. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rymz2008 Postad 10 September , 2008 Rapport Share Postad 10 September , 2008 Ärligt talat, ge mig en normal respons istället för att skriva massa smileysar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brainslicer Postad 26 September , 2008 Rapport Share Postad 26 September , 2008 http://www.msnbc.msn.com/id/26563848/ Poker site cheating plot a high-stakes whodunit $75 million claim filed against Canadian software firm with murky pedigree The alleged subterfuge on UltimateBet.com — one of the 10 top poker sites — is the biggest known case of fraud targeting an Internet gambling site and its customers, according to the company that owns the site. It is similar to a case of cheating that occurred last year on UltimateBet’s sister site, AbsolutePoker.com, but this time the thieves ran the scheme for far longer — at least from January 2005 to January 2008, it said. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Norpan Postad 1 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2008 Hellmouth in da shit? http://www.aftonbladet.se/poker/article3435604.ab Någon som har mer info? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ekenstar Postad 1 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2008 Hellmouth in da shit? http://www.aftonbladet.se/poker/article3435604.ab Någon som har mer info? Inte Hellmuth utan Russ Hamilton som vann WSOP main event 1994. http://www.indipoker.se/2008/07/vrldsmstare-mannen-bakom-ub-fusket.html Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Norpan Postad 1 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2008 check! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrRoland Postad 1 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2008 Hellmouth in da shit? http://www.aftonbladet.se/poker/article3435604.ab Någon som har mer info? Tror mer det gäller Mark Seif. Han har ju också två bracelets. Inte Hellmuth utan Russ Hamilton som vann WSOP main event 1994. http://www.indipoker.se/2008/07/vrldsmstare-mannen-bakom-ub-fusket.html[/quote Ja så kanske det var. Indiscreet har koll på allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 8 Januari , 2009 Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 Varför kan jag inte connecta till siten för? Det gick för 25 min sen. Så jag reggade mig för sen sattelit. Sen när jag kom till bordet så disconnectades jag och kunde inte spela en hand. Så jag rebootade datorn. Nu kan jag inte ens logga in. WTF!?!=! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ignatius Postad 20 Juli , 2009 Rapport Share Postad 20 Juli , 2009 Vilken skitsajt. Antar att jag förtjänar en bad beat efter att inte ha lyssnat på varningsklockorna, men blev uppringt, och lurad, av en Ultimate Bet-representant för ~6 månader sen. Nu hade man rensat upp i träsket, UB var ett nytt företag, och allt förtroende skulle byggas upp igen. Plus att jag skulle få en fin bonus. Jag svalde betet med hull och hår. Loggar in idag och ser att hela bonusen som jag spelar mot är borta. Kontosaldot var dock som tur var korrekt. Frågar om detta i deras Live support och får veta att, utdrag ur chatten: UB: the rules was implemented on July 1st, all bonus dollars over 90 days old immediately expired you: OK. And how did you inform your customers about it?? you: I hope you see that this is the kind of change you want to know about in advance UB: I understand completely however our marketing department took the decision and players were not notified that the change would be made you: Seriously, I wonder if that is even legal, I'm sure it is not morally acceptable UB: It is stated in our terms and conditions that we can change the rules to any promotion when we choose to do so Nu har jag begärt cash out och lämnar UB. Får hoppas att de betalar ut pengarna. Måste erkänna att jag inte är helt säker på att så sker. Bra sätt att återvinna förtroendet efter fuskskandalen ... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HEJHEJ68 Postad 13 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2009 Hur är den här sidan nu efter det som har hänt? Är den säker någon som spelar där hur är supporten osv? Vad kan man få för deal kan man få RB på den sidan tycker borden ser sjukt bra ut hur många händer ca på 1 tim får man in på ett 6manna bord? hur är motståndet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts