Gå till innehåll

SAJT: UltimateBet.com


QoS

Recommended Posts

Ok har precis börjat spela lite på UB. Vissa saker är riktigt bra me sidan, dåliga spelare, riktigt snabb och man kan datamina. Men jag blir galen på vissa grejer som att om man är på väntlistan till flera bord och man får en plats så försvinner man från alla väntlistor gah.

 

Sen vart ser man hur mycket av bonusen man spelat in? Jag ser inget om någon bonus någonstans....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 266
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ok har precis börjat spela lite på UB. Vissa saker är riktigt bra me sidan, dåliga spelare, riktigt snabb och man kan datamina. Men jag blir galen på vissa grejer som att om man är på väntlistan till flera bord och man får en plats så försvinner man från alla väntlistor gah.

 

Sen vart ser man hur mycket av bonusen man spelat in? Jag ser inget om någon bonus någonstans....

 

När det blir din tur i kön får du välja om du vill gå till bordet och stå kvar i kön bla. Tror det finns fyra oliak alternativ att väjla på.

Bonusen ser du i cashiern.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Ja jisses supporten är inget vidare. Har haft problem med att en person har länsat mitt konto, via en trojan/keylogger eller wifi-scanning. Skickade första mailet ca tio minuter efter upptäckten via deras sida. Sedan tog det 3½ timmar innan jag fick svar att de hade skickat det vidare till security. Därefter ungefär ett dygn innan jag får svar att de har stängt ner mitt konto för att vi har använt samma device (ip gissar jag på) för att ansluta. Jag förklarade klart och tydligt att jag inte har en aning om vem personen är, varför jag skulle skicka honom pengar i tre steg om jag nu var skyldig honom pengar och att jag var i örebro vid det tillfälle som pengarna bytte ägare. Får väl se hur lång tid det tar innan jag får svar igen och jag finner det väldigt konstigt att de inte stänger personens konto iom att han kanske slaskar/överför bort pengarna och då sitter jag där med näbben i brevlådan.. men men.. vi får väl se vad som händer.. surt är det iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag blev igår uppringd av engelsktalande herre från Ultimate Bet som ville ge mig ett "personal deposit offer". Det är bland det bästa jag blivit erbjuden:

 

- With your next deposit of $1,000 or more you will receive:

 

- 5% unrestricted cash (capped at $50) or $10 cash which ever is greater!

 

- 30% added to your pending bonus account! (capped at $300)

 

- One entry to the $2000 Guaranteed Rebuy at 1200 EST.

 

- One free guest seat to our $200k Guaranteed Tournament

 

 

 

This is a one time offer only. Good for one deposit. Your deposit must be made within 7 days of this offer.

 

 

 

IMPORTANT: This is a personal offer. You need to reply to this email after you make your deposit in order to receive your bonuses and set up tourneys – or if you have any questions.

 

 

Det fanns tre nivåer under $1000 också. Någon annan som också blivit uppringd?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Kul när de inte funkar. Försökte ta ut 1000$ till mitt neteller men sen får man detta mail efter en dag:

 

Dear Sir/Madam,

 

The address used for deposit does not match the information on your UltimateBet account. Please fax a photo ID and statement that shows your name & address to 1-800-783-9366 so that we may update your information. Your withdrawal has been cancelled.

 

Do not hesitate to contact us if you require further assistance or additional information.

 

Best regards,

 

Deanna

Ultimate Bet ~ Payments Department

'The Ultimate Poker Experience'

 

Adressen stämmer och om den inte gör det så är det med ytterst lite den diffar.

 

Vem har fax liksom och vad är statement?

 

Förstår att det måste vara säkert osv. men man blir trött när siter inte kan fungera som de ska. Varför inte direkt till VISA?

 

Hur ska man göra nu? Kanske slaska bort hela UB-rullen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
Kul när de inte funkar. Försökte ta ut 1000$ till mitt neteller men sen får man detta mail efter en dag:

 

Dear Sir/Madam,

 

The address used for deposit does not match the information on your UltimateBet account. Please fax a photo ID and statement that shows your name & address to 1-800-783-9366 so that we may update your information. Your withdrawal has been cancelled.

 

Do not hesitate to contact us if you require further assistance or additional information.

 

Best regards,

 

Deanna

Ultimate Bet ~ Payments Department

'The Ultimate Poker Experience'

 

Adressen stämmer och om den inte gör det så är det med ytterst lite den diffar.

 

Vem har fax liksom och vad är statement?

 

Förstår att det måste vara säkert osv. men man blir trött när siter inte kan fungera som de ska. Varför inte direkt till VISA?

 

Hur ska man göra nu? Kanske slaska bort hela UB-rullen?

 

Spela HU? :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nån mer som fått samtal om nått spec. VIP erbjudande där han snacka nått om bonus samt inköp till nån 200k gurrante turre.

Andra gången jag får det o dom frågar efter ens mail för det erbjudandet står tydligen inte på hemsidan o dom ska maila det till en.

 

Svarat nej båda ggr då det inte låter allt före seriöst.

Scam försök kanske?

 

Nr är: 0016786315602

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nån mer som fått samtal om nått spec. VIP erbjudande där han snacka nått om bonus samt inköp till nån 200k gurrante turre.

Andra gången jag får det o dom frågar efter ens mail för det erbjudandet står tydligen inte på hemsidan o dom ska maila det till en.

 

Svarat nej båda ggr då det inte låter allt före seriöst.

Scam försök kanske?

 

Nr är: 0016786315602

 

If you're really working for UB, then you've already got my email-adress. Send the offer to my adress listed at UB.

 

If you don't have the email-adress, then you're either a scammer or UB just sucks.

Pick one.

 

*waiting for response*

 

 

Eller så mailar man supporten och frågar. Låter skumt att dom inte ska ha mailadressen då man alltid har en sån listad på sitt konto.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag fick samma samtal i våras och fick sen detta mail:

 

- With your next deposit of $50 or more you will receive:

- 5% unrestricted cash (capped at $50) or $10 cash which ever is greater!

- 30% added to your pending bonus account! (capped at $300)

- One entry to the $2000 Guaranteed Rebuy at 1200 EST.

 

- With your next deposit of $400 or more you will receive:

- 5% unrestricted cash (capped at $50) or $10 cash which ever is greater!

- 30% added to your pending bonus account! (capped at $300)

- One entry to the $2000 Guaranteed Rebuy at 1200 EST.

- One seat to the $4K Guaranteed Tournament at 1600 EST.

 

- With your next deposit of $750 or more you will receive:

- 5% unrestricted cash (capped at $50) or $10 cash which ever is greater!

- 30% added to your pending bonus account! (capped at $300)

- One entry to the $2000 Guaranteed Rebuy at 1200 EST.

- One free guest seat to our $30,000 Bounty Tournament.

 

- With your next deposit of $1,000 or more you will receive:

- 5% unrestricted cash (capped at $50) or $10 cash which ever is greater!

- 30% added to your pending bonus account! (capped at $300)

- One entry to the $2000 Guaranteed Rebuy at 1200 EST.

- One free guest seat to our $200k Guaranteed Tournament

 

 

 

Jag satte in $1000 och hade mailkontakt med honom och fick allt som lovades, inköp i turneringarna, bonus etc... funka kanon. Han bad om en mailadress, vad skulle han kunna göra med den om det nu va fejk? För mig var det bara bra värde...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Behöver man något externt program för att datamina eller är det bara att dra upp x antal bord, lämna datorn och sen ladda in i PT?

 

...vet inte vad "datamina" är, men finns externt apps för HH:s

 

Jag googlade hh ultimatebet.

När du sen spelar måste du trycka fram hh:n från varje bord !

 

Har inte fått några bananer från förra månaden än... ngn mer ?

EDIT: länk till programmet: http://www.pokertracker.com/UltimateHistory.exe

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...