Gå till innehåll

Ta bort mig :)

Djens

Vem av de? de sid 95  

45 medlemmar har röstat

1. 1. Vem av de? de sid 95

• Christie
      31
    • Helena
      14

Recommended Posts

Sitter och klurar på vad som hände med brejket och semestern du funderade på för ett otal veckor sedan? Man kanske inte skall skriva om resultat eller semester i dagboken om man vill undvika motrigg? ;-)

Förutom att åka på den där semestern är mitt råd att spela färre bord samt eventuellt gå ned i nivå för att åter få tillbaka självförtroendet... Annars vänder det säkert snart!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

• Svars 2,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Åkte som 4, 3 platser. som vanligt aLltså

Höjde upp med JJ, fick omslag, timade ut ur klienten emd halva stacken investerad, FNA VAD KUL. sen torskade jag en coinflip o vaute.

Jag hatar livet,

kasnke skiter i o åka tills tlhm imorrn

Vad fan ska mans epla pokerk för?

Länk till kommentar

***** Hand 270430279 *****

1000.00/2000.00 Texas Hold'em (No Limit ) - Sunday, March 18, 2007 8:05:14 PM

Nordic Masters Poker (Vanlig /Turnering )

Plats 1: Djens (21299.00)

Plats 2: Racoonitza (41222.00)

Plats 6: FuManchu (44939.00)

Plats 10: Guffars (47540.00)

Racoonitza lägg LM 1000.00

FuManchu lägg SM 2000.00

** Giv **

Djens [Knr, Knk]

Racoonitza [N/A, N/A]

FuManchu [N/A, N/A]

Guffars [N/A, N/A]

*** Bet Runda 1 ***

Guffars Syna 2000.00

Djens Höj till 8000.00

Racoonitza Lägg

FuManchu Lägg

Guffars Höj till 14000.00

Djens Lägg

*** Showdown *** : Rake: 0.00 Totalpott: 19000.00

Guffars Vinner potten Vinst :19000.00

HATA SVENSKA SPELS PISSKLIENT

Jesus Jens! Du har 13000 kvar efter lagt in 8000 i potten = 1/4 av average. Bara in med resten på JJ och hoppas han höjt dig med ett lägre par eller att det inte kommer några överkort. Eller hade du grymt bra read på honom? Klart du blir r-vknullad av chippien när du är short, klassiker på SS.

/Patfor

Länk till kommentar

Jesus Jens! Du har 13000 kvar efter lagt in 8000 i potten = 1/4 av average. Bara in med resten på JJ och hoppas han höjt dig med ett lägre par eller att det inte kommer några överkort. Eller hade du grymt bra read på honom? Klart du blir r-vknullad av chippien när du är short, klassiker på SS.

/Patfor

Som jens skriver så blev han disconnectad.

Länk till kommentar

/Patfor

Seriöst. Jag blev så jävla förbannad när jag läste det här, med det som djens skrivit tidigare då i bakhuvet såklart, men ändå? Har kanske haft en dålig dag?

Länk till kommentar

Som jens skriver så blev han disconnectad.

Fattade inte att "timade ut" stod för att han blev disconnectad, då är ju mitt inlägg helt uppåt väggarna! För inte alls likt Jens att banga på den höjningen med de korten, spceciellt inte när han är short. Får väl hoppas att han har förbrukat sin otur och och att det klokas friskt om han spelar NMP i Sthlm!

/Patfor

Länk till kommentar

Hheheh musar är väl till för att avverkas snabbt o effektivt:-D

Lycka till i NM o klonka från mig med... ska se om ja ska fixa inköpet till sm nu eller hitta en stejk till den... Men kanske fixar den när ja klonkar grebbestad...

VINN NU:-) :-)

Länk till kommentar

o jag vet jag leder på flopp.

I vilket spel då?

pokenum -o kc jd td 2c - jh 6s 5c 7h -- ts 6h 4c

Omaha Hi: 820 enumerated boards containing Ts 4c 6h

cards win %win lose %lose tie %tie EV

:Kc::2c::Jd::Td: 380 46.34 440 53.66 0 0.00 0.463

:6s::5c::Jh::7h: 440 53.66 380 46.34 0 0.00 0.537

Länk till kommentar

:-)

Har varit en bitter människa senaste dagarna.

Internet grinden har inte fungerat och livetävlingarna har gått om möjligt ännu värre.

Supersatten så förlorade jag typ hela stacken med QQ mot J8 allin pre och andra JJ mot QTo på QK9TQ brädan.

5k eventet igår förlorade jag typ hela stacken med AQ emot KQs på Q38 brädan med 2 i hans suit. Sedan dubblade jag mot tiger19 med 59o mot KTo när jag blindställde. handen direkt efter dubblar jag igen mot tiger19 med JJ mot AJ, jobbar upp mig till startstack när jag restealar från knappen med A4o och han såklart har KK. inget flyt helt enkelt.

Men idag..Idag är det PLO eventet som jag väntat på lääänge :-D

Pausar nätgrinden också under tiden jag e borta, spelar mkt sämre när jag inte är hemma.

Main event i NM kommer jag troligen inte spela, jag får dåliga vibbar av den turneringen :twisted:

Länk till kommentar

• Skapa nytt...