Gå till innehåll

Vem av de? de sid 95  

45 medlemmar har röstat

1. 1. Vem av de? de sid 95

• Christie
      31
    • Helena
      14

Recommended Posts

Postad

Ja, funderade på det häromdagen faktiskt, jag kom just på vad sunil betydde oxå.

När åker ni upp? Brädan står i ett skåp här hemma och bara väntar på att användas. Inte åkt på mkt för länge så några dagar uppe hos er skulle typ vara det bästa som kunde hända just nu ! :)

Frågan e väl om jag vill sluta spela, bara det att jag gärna tar lite positiv varians. med mer flyt och mindre oflyt kunde jag lätt varit minst breakeven denna månaden, bara det att jag torskat så fort en större pott(1k+)dyker upp.

Har satt upp ett mål för nov. som jag borde klara i alla fall. Det som jag har kvar på nätet nu kommer jag spela för, gular jag så blir det så. Men jag har en hel del undanstoppat på banken från det bra året som gått.

• Svars 2,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Det vänder! :D

Jag åker upp så fort som möjligt igentligen, men kanske om två veckor är väl realistiskt. Bara att komma upp när du vill.

Och ska du med o bli en gym biff så är det bara att du hör av dig

Bra att du kom på sunil, jag har alltid vetat att du är smart haha

Postad
Ja, och om jag inte vetat bättre hade jag trott att du var Jonas, men eftersom jag sett er prata så vet jag bättre.

är det en förolämpning?

har för övrigt lagt ner skiten ett bra tag, ansöker varje dag som diskplockare... gör samma?

.

Postad
Ja, och om jag inte vetat bättre hade jag trott att du var Jonas, men eftersom jag sett er prata så vet jag bättre.

är det en förolämpning?

har för övrigt lagt ner skiten ett bra tag, ansöker varje dag som diskplockare... gör samma?

.

Inte direkt, menade mer samma slags personlighet att kunna ta det mesta med en klackspark, exakt en sådan jag önskar att jag själv hade.

Sen att Che är en 1k ggr trevligare person, en annan sak det..

Postad

Torskade just en en 800 pott där jag var 90%ig favorit på turn,

färgdrag, tvåpar o nötholk emot endast opended som jag blockade.

vci hade 70 kvar på rivern.

Kul.

Hade verkligen behövt den.

Så fort det börjar gå uppåt åker jag på nåt jävligt, var plus innan den handen, det är jag inte längre.

Postad

Jobbat jobbat jobbat och slutar +$1,4k

eftersom jag satt ultimatumet att jag tar minst en veckas paus om jag förlorar idag drog jag ner på antalet bord och spelade på toppfokus konstant, såhär ska det fortsätta är det tänkt.

Nyckelpotterna idag var nog när jag spöade två överpar med 47d på 2d3d7s brädan samt TT emot 84s samt AQo på 9TJ brädan.

9/13 förlorade AAxx just nu

Starsriggen har varit på min sida ikväll. plussade 400 där på 1/2. NLT o PLO.

Men, en plusdag har jag haft innan, imorrn gäller det att se till att fortsätta, får jag två plusdagar i ryggen så kan jag nog få tillbaka lite självförtroende.

Nu ska det inte spelas mer ikväll.

Postad

alltså det är ju inte en cp hand utna bara en lite bättre än average..

kan raila din plo ngn dag i singapore kansek så ska du få reda på en del fel som görs

Postad

Alltså Che, vunna AAxx är vunna AAxx allin preflop!

Däremot ser jag gärna att jag får bli railad och får hjälp med spelet av dig!

Oj vilken sjuk session jag just hade!

gick stadigt o stabilt uppåt till 1,4k plus, sen backade jag 1k på en minut. tilt.

Inte mkt att säga, torskade en coinflip samt hade QQ mot KK på 34T brädan.

Bleach 101 ute, go grab it!

slutar dagen 300 back, jag spelade riiiiktigt dåligt på slutet, jag förtjänar inte att plussa de dagar jag spelar såhär.

Postad

Hopp, gick dåligt idag, spelade helt cepigt, blablabla

Sen skottade jag 25/50 PLO. Ni kan ju gissa hur det gick?

spelade 2 rundor, avslutande handen:

Seat 1: Djens222 ($850)

Seat 2: serb2127 ($15,293)

Seat 3: tuulastaja ($13,506)

Seat 4: farflung ($1,750)

Seat 6: SyphonSoul ($9,675.50)

tuulastaja posts the small blind of $25

farflung posts the big blind of $50

The button is in seat #2

*** HOLE CARDS ***

Dealt to Djens222 [Tc Kh 7h Kd]

SyphonSoul folds

Djens222 raises to $175

serb2127 calls $175

tuulastaja calls $150

farflung folds

*** FLOP *** [8d 8h 8s]

tuulastaja checks

Djens222 checks

serb2127 checks

*** TURN *** [8d 8h 8s] [4d]

tuulastaja checks

Djens222 bets $287.50

serb2127 calls $287.50

tuulastaja folds

*** RIVER *** [8d 8h 8s 4d] [6d]

Djens222 bets $387.50, and is all in

serb2127 calls $387.50

*** SHOW DOWN ***

Djens222 shows [Tc Kh 7h Kd] (a full house, Eights full of Kings)

serb2127 mucks

Djens222 wins the pot ($1,922) with a full house, Eights full of Kings

Postad
bah,

jag gav claes deg så han kunde ge till wiz :)

förövrigt så överdrev claes liiiite på msn, wiznakh var faktiskt inte så knäckt, tyckte fan synd om dig när claes skrämde upp dig ;):P

Postad
bah,

jag gav claes deg så han kunde ge till wiz :)

förövrigt så överdrev claes liiiite på msn, wiznakh var faktiskt inte så knäckt, tyckte fan synd om dig när claes skrämde upp dig ;):P

Haha, vad fan sa claes till dig egentligen Djens? Till mig sa han att han hade sagt till dig att jag typ hade psykiska problem och var jätteknäckt och grejer.. :D

Riktigt så illa är det inte.. :) Var bara sur igår för att jag var full, hade typ glömt alltihop när jag vaknade nästan...

Postad

Till mig sa han allehanda skumma grejer!

Den jäklen.

Nu e jag f.ö. tiltad.

Låg tvåa i staff/martins satelliten till EPT, 1 plats.

stoppade in med AJ, fick syn av A9, brädan kom A5867

Hade haft 120k o de andre hade haft 40 respektive 50k.

Postad

Jahopp...Klonk är nog rätt ord.

Tog visst en plats till CPC ikväll, hamnade HU mot en supertomte, så det var inte direkt svårt när jag väl kommit dit även fast vägen dit var jobbig.

:):heart:

Postad
Jahopp...Klonk är nog rätt ord.

Tog visst en plats till CPC ikväll, hamnade HU mot en supertomte, så det var inte direkt svårt när jag väl kommit dit även fast vägen dit var jobbig.

:):heart:

Congrats din hustlare ;)

Postad

Får väl erkänna att jag måste tacka både Mats & Cassano för sista tidens satellitklonkar då jag fått lite hjälp av forumets bästa MTT spelare när det är 2-4 spelare kvar i tourerna... :)

Dax att börja vinna på CG igen nu oxå, klonkar jag sen några 100k i nån av tourerna äre väl inte fel dock...

• Skapa nytt...