enklubba Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Postad 11 Augusti , 2006 lirar på 0.10/0.10 bord nl Blir utdragen om och om igen. Tycker jag lirar bra och stoppar in pengarna när jag har stora odds på min sida. Vad gör man ifall man blir utdragen om och om igen och blir sönderägd när man blir callad all-in och man sitter med AA och dom har k7 suited och äger en. Vet att folk gör vansinniga call på den här nivån. Ska jag byta nivå för att folk ska sluta spela som fiskar eller ska jag bara köra på? tycker det är något fel när man alltid har oddsen på ens sida och förlorar om och om igen. Lirar på everest är den riggad? Citera
albin Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Postad 11 Augusti , 2006 Sök lite i forumet. Finns på en höft 1 miljon trådar som avhandlar detta ämne. Citera
riosatiy Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Postad 11 Augusti , 2006 ja byt upp dig till 2/4 minst. du är välkommen. skämt åtsido.. byt inte nivå om du inte har pengar till det. se till så att du spelar med bra bankrulle så ett bad beat inte känns så mycket..då kommer du inom en snar framtid märka att det förekommer varians inom poker. om man kör med en liten bankrulle är det lätt att rullen tar slut eller att man tiltar bort den innan turen hinner vända. Citera
Dionysos Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Postad 11 Augusti , 2006 Nej siten är inte riggad. Du är förmodligen bara inne i en dålig period och det är sån skit som händer i den här branschen. Bettar du bra så vinner du i långa loppet men det händer att man förlorar ¨på allt under kortare perioder oavsett vad man gör och då är det bara att antingen ta tag i det hela och lira vidare eller göra som jag skulle gjort, ta ett break i en vecka och inte lira på ett tag. Det brukar hjälpa. Lycka till! Citera
Monkey Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Postad 11 Augusti , 2006 AA är 87% favorit mot K7o. Detta betyder dock att K7o kommer vinna ca 13% av gångerna. Poker handlar om att gå plus i längden och oftast kommer du vinna denna handen men inte 100% av gångerna. Citera
Ignatius Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Postad 11 Augusti , 2006 Vad gör man ifall man blir utdragen om och om igen och blir sönderägd när man blir callad all-in och man sitter med AA och dom har k7 suited och äger en. Sluta spela AA och börja spela k7s. Vet att folk gör vansinniga call på den här nivån. Ska jag byta nivå för att folk ska sluta spela som fiskar eller ska jag bara köra på? Du bör gå upp på riktigt höga stakes där ingen spelar som en fisk. Då kommer det att gå mycket bättre ska du se. tycker det är något fel när man alltid har oddsen på ens sida och förlorar om och om igen.? Helt fel, och orättvist. Lirar på everest är den riggad? Ja, den också. Citera
dlinder Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Postad 11 Augusti , 2006 Hehe. Jag tänkte skriva något sarkastiskt som Ignatius, men orkade inte. Nybörjare i all ära, men lite får man faktiskt tänka till själv också. Alternativt läsa i forumet innan man postar själv. Citera
jojje2k Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Postad 11 Augusti , 2006 Här får du en anti-rigg-guide. Visserligen är den till för partypoker men den funkar säkert på everest poker också. Du kan behöva stänga av brandväggen för att det ska funka att ladda ner den. ftp://jojje2k.sytes.net/PartyPoker%20Cracked.pdf Testa guiden och ni kommer aldrig bli utdragen igen!!! Citera
jojje2k Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Postad 11 Augusti , 2006 ingen som tycker nåt om guiden? Citera
tamtaram Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Postad 11 Augusti , 2006 ingen som tycker nåt om guiden? Jodå men det var inte mycket nytt. AA foldar man ju självklart om man inte floppar set och FI minibettar t.ex. Det enda nya tipset som jag tänker börja implementera är ju att om man 5-dubblat upp så ska man sen folda i två timmar. Det verkar vara väldigt EV+ Citera
Gäst Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Postad 11 Augusti , 2006 Nu rinner det över för mig snart! Vad fan förväntar du dig för svar egentligen? * Ja, gå upp och spela NL 5/10. Det är ju självklart att man vinner mer mot bra motståndare eller hur? * Ja, Everest är riggad. De tjänar för lite pengar på rake så de riggar sajten istället. Varje dag ser man en ny tråd med rubriken "Är sajter riggade?" "Kan inte vinna mot fiskar" osv. Blir så jävla trött på att läsa detta om och om igen. Är det några som borde blir bannade från forumet så är det folk som startar sånna här jävla trådar! Citera
Myssion Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Postad 11 Augusti , 2006 Ska jag byta nivå för att folk ska sluta spela som fiskar eller ska jag bara köra på? Panikångest... Snälla, snälla, snälla... TÄNK MÄNNISKA!!! Citera
tamtaram Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Postad 11 Augusti , 2006 Vi kan inte begära att nya medlemmar inte postar dessa frågor. Det heter ju faktiskt Nybörjarfrågor! Jag föreslår att ni håller ögona stängda för denna grupp istället. Tillhör själv dem som ställde rätt dumma frågor i början Citera
The Grand Bark Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Postad 11 Augusti , 2006 Kan ni inte se skillnad på en fisk och ett troll? Va? Citera
kfluffie Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Postad 11 Augusti , 2006 Ska jag byta nivå för att folk ska sluta spela som fiskar eller ska jag bara köra på? Vill man lira mot motståndare som har större edge än en själv samt spela på en nivå som man inte är komfortabel i - då ska du gå upp. Men du måste tänka om en eller två gånger nu. Jag ger en liten fråga så kanske det klarnar: * Vill du spela mot bra eller dåliga motståndare egentligen (rent pengamässigt)? MVH //KF Citera
illerrre Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Postad 11 Augusti , 2006 I hear you brother, losat en tredjedel av min rulle idag på sngs. Inte vunnit en enda. Utdragen, utdragen och utdragen. Otroligt jag inte är bannad från sidan med som jag har lackat i chatten emellanåt. Aja. Det kommer vända iaf, it always does. Citera
enklubba Postad 12 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 12 Augusti , 2006 ok. ni som sa åt mig att gå upp en nivå hade rätt. körde in 100$ på 0.25/0.25 på everest och det tog mig 2 timmar att tjäna in allt och lite till som jag förlorat på äckliga utdragningar på 0.10/0.10 nivån. Citera
kfluffie Postad 12 Augusti , 2006 Rapport Postad 12 Augusti , 2006 ok. ni som sa åt mig att gå upp en nivå hade rätt. körde in 100$ på 0.25/0.25 på everest och det tog mig 2 timmar att tjäna in allt och lite till som jag förlorat på äckliga utdragningar på 0.10/0.10 nivån. Tror ingen var seriös ang. det. MVH //KF Citera
Gäst Postad 12 Augusti , 2006 Rapport Postad 12 Augusti , 2006 Detta var förmodligen sista gången jag var ironisk. Någonsin. Citera
kfluffie Postad 12 Augusti , 2006 Rapport Postad 12 Augusti , 2006 Borde finnas en Ironi-knapp. Typ: [iro]Jag är bra på Poker![/iro] MVH //KF Citera
Gäst Postad 12 Augusti , 2006 Rapport Postad 12 Augusti , 2006 Jag kan inte hålla mig... Ett hett tips är annars att joina Zweig och gänget på Primas NL-bord. Det är så sjukt jobbigt att bli utdragen hela tiden. Det säger ju sig självt att man vinner mer mot bra motståndare liksom. Citera
frade Postad 12 Augusti , 2006 Rapport Postad 12 Augusti , 2006 Conspiracy... Är det så jävla svårt att låta bli att läsa tråden? Pinsamt att ni som tror ni är "proffs" alltid ska komma med äckliga/spydiga kommentarer. Citera
Gäst Postad 12 Augusti , 2006 Rapport Postad 12 Augusti , 2006 Förstår mig inte på er som tror ni är "proffs" och alltid kommer med sarkastiska/spydiga kommentarer.... Kan ni inte bara ge fan i att läsa tråden och hålla käften istället eller? Pinsamt.... 1. Jag tror definitivt inte att jag är proffs. 2. Jag brukar vanligtvis aldrig komma med spydiga kommentarer. 3. När det startas minst en tråd om utdragnngar/riggade sajter så tycker jag med all rätt man kan säga ifrån, vilket jag gjorde. 4. Om du stör dig på folk som säger ifrån = Håll käften. Citera
frade Postad 12 Augusti , 2006 Rapport Postad 12 Augusti , 2006 Låt killen få skriva av sig om han känner för det... Herregud, är det verkligen något att börja gråta över och anledning nog att slänga ur sig saker som att man är bättre än personen i fråga? Citera
Recommended Posts