Gå till innehåll

Sämst spelare vid de högsta borden?


Fizken

Recommended Posts

Har setat och studerat ett bord på eurobet under 3 timmar.

25/50 dollar NL

Under dessa tre timmar har det kommit in 29 spelare som satt sig ner med minimum buy in 500 dollar. Dem har naturligtvis åkt ur lika fort som dem satt sig ner. Det jag undrar är om någon spelare med erfarenhet från dessa nivåer känner igen sig eller om detta bara var en engångsföretelse?

 

Om inte ska jag leva som en munk de närmaste år och bara bygga upp lite kapital för att få slå mig ner för att sedan bara sitta där och håva in 500 dollar var tionde minut?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

bara bygga upp lite kapital för att få slå mig ner för att sedan bara sitta där och håva in 500 dollar var tionde minut?

 

"bara"?!? hur bygger man "bara" up lite kapital på tiotusentals kronor... beräatta gärna :roll:

 

Antingen köper man en lottorad eller så bor man i tält med stormkök och jobbar 18 timmars skift varje dag på nån skitig fabrik. Efter några år slår man sig ner vid bordet och råkar gå upp mot några riktiga hajar ett antal gånger sen vet man att munklivet börjar om igen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

English keyboard.

 

Om man skriver "setat" sa far man inget svar.

Om jag ville ha korrigeringsförslag angående mitt språkbruk hade jag troligtvis vänt mig till Svenska Akademin istället.

Jag förstår dig om du inte vill svara på grund av att jag uttryckte mig olämpligt och använde ett ord som inte finns men det kanske finns någon annan spelare som kan svara på ursprungsfrågan fast det står "Setat"!!!! (Jag vet att meningen vart lång men försök att bortse från detta)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

bara bygga upp lite kapital för att få slå mig ner för att sedan bara sitta där och håva in 500 dollar var tionde minut?

 

"bara"?!? hur bygger man "bara" up lite kapital på tiotusentals kronor... beräatta gärna :roll:

 

Antingen köper man en lottorad eller så bor man i tält med stormkök och jobbar 18 timmars skift varje dag på nån skitig fabrik. Efter några år slår man sig ner vid bordet och råkar gå upp mot några riktiga hajar ett antal gånger sen vet man att munklivet börjar om igen.

 

Du svarar i princip på din egen fråga..Jag tror knappast förhållandet supertomtar/hajar ger dig bäst ratio på 25/50. Det är ju iofs en nivå som är som gjord att skotta på, jag menar vem skottar 0.05/0.10 för att kunna köpa en glass dagen efter? Som sagt, hajarna kommer äta upp dig innan du får del av "tomtarnas" pengar (tycker iofs att exemplet låter extremt och överdrivet).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

bara bygga upp lite kapital för att få slå mig ner för att sedan bara sitta där och håva in 500 dollar var tionde minut?

 

"bara"?!? hur bygger man "bara" up lite kapital på tiotusentals kronor... beräatta gärna :roll:

 

Antingen köper man en lottorad eller så bor man i tält med stormkök och jobbar 18 timmars skift varje dag på nån skitig fabrik. Efter några år slår man sig ner vid bordet och råkar gå upp mot några riktiga hajar ett antal gånger sen vet man att munklivet börjar om igen.

 

Du svarar i princip på din egen fråga..Jag tror knappast förhållandet supertomtar/hajar ger dig bäst ratio på 25/50. Det är ju iofs en nivå som är som gjord att skotta på, jag menar vem skottar 0.05/0.10 för att kunna köpa en glass dagen efter? Som sagt, hajarna kommer äta upp dig innan du får del av "tomtarnas" pengar (tycker iofs att exemplet låter extremt och överdrivet).

 

Vid bordet jag studerade verkade det vara en outtalad regel att dem som kunde spela inte gick upp mot varann. Att exmplet låter extremt och överdrivet kan jag inte svara på, då jag endast far med sanning. Ska jag ska tolka ditt svar att detta inte är särskilt vanligt vilket ungefär var min fråga?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vid bordet jag studerade verkade det vara en outtalad regel att dem som kunde spela inte gick upp mot varann. Att exmplet låter extremt och överdrivet kan jag inte svara på, då jag endast far med sanning. Ska jag ska tolka ditt svar att detta inte är särskilt vanligt vilket ungefär var min fråga?

 

Detta var nog bara som det verkade. Skulle kunna lämna ett mer uttömmande svar men eftersom du skrev "setat" istället för "suttit" så skiter jag i det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...