jojje2k Postad 10 Augusti , 2006 Rapport Postad 10 Augusti , 2006 Svårt att få tag på HH på hollywoodpoker så jag får beskriva hur handen utspelade sig. Blinds $1/2 5-mannabord Jag har nästan fullt inköp, fi sitter med $600 och är riktigt lag. sitter på SB med AKsuited fi sitter på knappen och raisar till 5 jag raisar upp den till 15 han synar. flop AKJ rainbow: Jag bettar 27 han synar. Turn:5 fortfarande inga färgdrag... Jag bettar 50 han synar river:7 check (borde bettat här antagligen, eller?) bordet: AKJ57 inga färger fi bettar 75 jag???? Citera
Constantinos Postad 10 Augusti , 2006 Rapport Postad 10 Augusti , 2006 River kan ju vara intressant att veta.. men låt oss säga att det inte är ett scare card. Fold finns inte på kartan iaf. Du säger att han är LAG så han kan i princip sitta med vad som helst. Han bettar 75 på river och du har ca 135 kvar.. förmodligen har du nog honom beat och vilka händer kan han tänkas betala av en all-in med? AJ? Syn räcker nog. Citera
loka2 Postad 10 Augusti , 2006 Rapport Postad 10 Augusti , 2006 Han bettar 75 på river och du har ca 135 kvar.. förmodligen har du nog honom beat och vilka händer kan han tänkas betala av en all-in med? AJ? Syn räcker nog. Q10 ??? Jag hade synat med tanke på att han är LAG och kan väll sitta på vad som helst. Citera
jojje2k Postad 10 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 10 Augusti , 2006 Jag synade och han visade A4 Citera
Recommended Posts