MOJJE Postad 9 Mars , 2005 Rapport Postad 9 Mars , 2005 daggen ! jag beställde 12 st kortlekar 22 Feb 2005 18:10:36. men jag har ej fått dom än. vad kan det bero på tror du? skall det ta över 2 v innan dom kommer ? bara undra. Hej, Vi hade lite tillfälligt slut på kortlekarna under ca: 10 dagars tid. Samtliga som väntar på kortlekar och gjort sin beställning innan fredag i denna vecka fick det levererat i fredags. I praktiken bör du ha det imorgon måndag, tisdag eller som senast onsdag beroende på posten. Mvh Jonas Tjenare daggen!!! nu är det onsdag och jag har ej fått mina lekar än. vi gör så här. JAG VILL EJ HA ERA LEKAR LÄNGRE.du skrev senast onsdag.ni kan ju inte hålla vad ni lovar. eller har jag fel!! jag kommer att skicka tillbaka lekarna med vändande post fall ni skickar hit dom. men jag tror ej att ni har skickat dom iofs som sagt var. orkar ej bry mig om er. ni lovar att gå under med 100.- gentimot det företag som har billigare marker än er. fynda.se säljer samma marker som er för 495. så i praktiken så kan man köpa 5oo väska av er för 395? eller ? Mvh MOJJE Citera
daggen Postad 9 Mars , 2005 Författare Rapport Postad 9 Mars , 2005 daggen ! jag beställde 12 st kortlekar 22 Feb 2005 18:10:36. men jag har ej fått dom än. vad kan det bero på tror du? skall det ta över 2 v innan dom kommer ? bara undra. Hej, Vi hade lite tillfälligt slut på kortlekarna under ca: 10 dagars tid. Samtliga som väntar på kortlekar och gjort sin beställning innan fredag i denna vecka fick det levererat i fredags. I praktiken bör du ha det imorgon måndag, tisdag eller som senast onsdag beroende på posten. Mvh Jonas Tjenare daggen!!! nu är det onsdag och jag har ej fått mina lekar än. vi gör så här. JAG VILL EJ HA ERA LEKAR LÄNGRE.du skrev senast onsdag.ni kan ju inte hålla vad ni lovar. eller har jag fel!! jag kommer att skicka tillbaka lekarna med vändande post fall ni skickar hit dom. men jag tror ej att ni har skickat dom iofs som sagt var. orkar ej bry mig om er. ni lovar att gå under med 100.- gentimot det företag som har billigare marker än er. fynda.se säljer samma marker som er för 495. så i praktiken så kan man köpa 5oo väska av er för 395? eller ? Mvh MOJJE Hej, Kortlekarna skickades i förra veckan. Självklart kan du utnyttja din ångerrätt på 14 dagar. Så vidare allt i setet ingår, kortlekar, dealerbricka, osv så ja visst går det. Har du övriga frågor ang. din order så skicka gärna ett mail istället, forumet är inget bra alternativ för att supporta enskilda fall. Mvh Jonas Citera
honkeone Postad 9 Mars , 2005 Rapport Postad 9 Mars , 2005 daggen ! jag beställde 12 st kortlekar 22 Feb 2005 18:10:36. men jag har ej fått dom än. vad kan det bero på tror du? skall det ta över 2 v innan dom kommer ? bara undra. Hej, Vi hade lite tillfälligt slut på kortlekarna under ca: 10 dagars tid. Samtliga som väntar på kortlekar och gjort sin beställning innan fredag i denna vecka fick det levererat i fredags. I praktiken bör du ha det imorgon måndag, tisdag eller som senast onsdag beroende på posten. Mvh Jonas Tjenare daggen!!! nu är det onsdag och jag har ej fått mina lekar än. vi gör så här. JAG VILL EJ HA ERA LEKAR LÄNGRE.du skrev senast onsdag.ni kan ju inte hålla vad ni lovar. eller har jag fel!! jag kommer att skicka tillbaka lekarna med vändande post fall ni skickar hit dom. men jag tror ej att ni har skickat dom iofs som sagt var. orkar ej bry mig om er. ni lovar att gå under med 100.- gentimot det företag som har billigare marker än er. fynda.se säljer samma marker som er för 495. så i praktiken så kan man köpa 5oo väska av er för 395? eller ? Mvh MOJJE Hej, Kortlekarna skickades i förra veckan. Självklart kan du utnyttja din ångerrätt på 14 dagar. Så vidare allt i setet ingår, kortlekar, dealerbricka, osv så ja visst går det. Har du övriga frågor ang. din order så skicka gärna ett mail istället, forumet är inget bra alternativ för att supporta enskilda fall. Mvh Jonas Då man inte får vettiga svar på de frågor man ställer via mail känns forumet som ett ypperligt... forum för frågor som rör er verksamhet. Vidare anser jag att det inte ser helt snyggt ut att gå ut med att ni nu sänkt priset på ert 500-set när vi är ett gäng som betalt 800 och fortfarande inte fått dom! Citera
MGRacing Postad 10 Mars , 2005 Rapport Postad 10 Mars , 2005 Själv så har jag beställt 24 Copaq-lekar och förbetalde i onsdags förra veckan... fortfarande inga lekar samt inget svar per mail när man frågar om leveranstid. Citera
daggen Postad 10 Mars , 2005 Författare Rapport Postad 10 Mars , 2005 Själv så har jag beställt 24 Copaq-lekar och förbetalde i onsdags förra veckan... fortfarande inga lekar samt inget svar per mail när man frågar om leveranstid. Hej, Detta beror på att vår mail inte har fungerat under dagen. Dina kort skickades igår. Mvh Jonas Citera
MGRacing Postad 14 Mars , 2005 Rapport Postad 14 Mars , 2005 Själv så har jag beställt 24 Copaq-lekar och förbetalde i onsdags förra veckan... fortfarande inga lekar samt inget svar per mail när man frågar om leveranstid. Hej, Detta beror på att vår mail inte har fungerat under dagen. Dina kort skickades igår. Mvh Jonas Äntligen anlände kortlekarna idag men... det var ju bridgestorlek på dom. Enligt er hemsida så ska måtten vara 63x88 mm vilket inte stämmer överens med dessa jag har fått. Mina är bara 57x89 mm. Eftersom er mail fortfarande inte verka fungerar så skickar jag ett PM via denna sida. Hoppas på ett snabbt svar och ny leverans av korrekta kortlekar. Citera
mooy Postad 18 Mars , 2005 Rapport Postad 18 Mars , 2005 Har seten börjat dyka in hos er än? Jag har väl inte världens brådis men vore kul att ha den. Att maila verkar ju svårt just nu för han lär väl ha 1000000 mail att ta sig igenom. Någon som vet. /Robin EDIT: fick ett mail från pokermannen i dag med kolli id. Får plocka ut den efter helgen. Citera
jannekev Postad 19 Mars , 2005 Rapport Postad 19 Mars , 2005 Hahahahahahhaah...denna snor valp...Handlar ni av han???? Denna råtta håller inte vad han lovar,..Karlskrona bo.. ville ha mina t-shirts ...jag ville inte ge min kontakt. fick till svars...då kopierar dom, Handla inte av denna snorunge...mycket oseriös+att man får vänta på sina prylar.(kortlekar)...( Jag beställde och fick vänta i över 2 månader, så jag bokade av. Citera
mooy Postad 19 Mars , 2005 Rapport Postad 19 Mars , 2005 Hahahahahahhaah...denna snor valp...Handlar ni av han????Denna råtta håller inte vad han lovar,..Karlskrona bo.. ville ha mina t-shirts ...jag ville inte ge min kontakt. fick till svars...då kopierar dom, Handla inte av denna snorunge...mycket oseriös+att man får vänta på sina prylar.(kortlekar)...(jonas Daag) Jag beställde och fick vänta i över 2 månader, så jag bokade av. Man får ju inte säga detta men ifall jag hade fått säga detta så 10 smiskisar i rumpan Tala sammanhängande så man kan förstå tack. Visst det har varit förseningar men det kan hända även den bäste. Vart i landet han kommer ifrån tror jag har mindre betydelse också. Så svara igen när du kan skriva något vettigt. Citera
MOJJE Postad 20 Mars , 2005 Rapport Postad 20 Mars , 2005 tjenare! jannekev , du kan väl sköta det lite snyggare. om han snor valpar så låt han göra det. jag kan hålla med dig till viss del, jag vet att du är seriös för jag har köpt av dig på tradera. så dig har jag inget i mot alls. men du behöver inte spy galla så inehelvete. ville bara säga det. jag har ej mycket övers till pokermannen heller men inte gör jag personliga påhopp i alla fall. ps hoppas han matar valparna ds ironi med valparna. hoppas ni fatta Citera
baller Postad 20 Mars , 2005 Rapport Postad 20 Mars , 2005 då kopierar dom Låter som plagiat och något man kan stämma någon för, låter som en dyr affärside... Citera
daggen Postad 20 Mars , 2005 Författare Rapport Postad 20 Mars , 2005 100% av alla set är levererade, vi är självklart inte nöjda med leveransförseningarna. Anledningarna är: Vädret i Asien och kaoset i Hamburg. Ang.t-shirts historien så har jag mycket att invända om, dina uttalanden, det är däremot något som kan bli dyrt... Jag hoppas vi kan hålla denna tråd på en bra och seriös nivå och Janne dig kommer jag kontakta under morgondagen istället. Jag har hört en hel del om dig också, men jag tycker vi tar det du och jag direkt istället för att kasta skit på ett forum. Förtal är även detta något som ses som ganska allvarligt i dagens samhälle. För övrigt hoppas jag alla kommer bli nöjda med sina set och är det något ni undrar över/ reklamation tveka inte utan hör av er så löser vi detta! Mvh Jonas Citera
jannekev Postad 21 Mars , 2005 Rapport Postad 21 Mars , 2005 Skojar du eller skojar du???? Att du inte håller lev tiden=inte förtal att du är en snoris=inte förtal. I ett forum kan man ventilera sina åsikter. Det är inget att lipa för. Och vad du har hört om mig i dina drömmar..SKITER JAG I. Ps du kan ju skicka ett mejl till moderator ,så att jag blir avstängd,för det skiter jag också i. /Janne Citera
Nusseman Postad 21 Mars , 2005 Rapport Postad 21 Mars , 2005 Jannekev och daggen, ring, maila eller skriv PM till varandra istället. Eller varför inte mötas på stan i en härligt gammaldags street fight där ni låter nävarna tala? Vi andra är måttligt roade av ert lilla internbråk. Citera
dannyM_ Postad 21 Mars , 2005 Rapport Postad 21 Mars , 2005 200st 11.5g pokermarker "Double Dice" i aluminiumväska. Kampanjpris: 400kr vid förhandsbokning Rek. pris: 800kr Dessa säljs vid rusta där jag bor för 199 :-. Citera
Nusseman Postad 21 Mars , 2005 Rapport Postad 21 Mars , 2005 Dessa säljs vid rusta där jag bor för 199 :-. Om jag inte läste fel i Rustas reklamblad sist jag satt och sket var det väl bara 100 marker i de väskorna? Citera
daggen Postad 21 Mars , 2005 Författare Rapport Postad 21 Mars , 2005 Ja det stämmer, Rusta har 100 marker för 199kr. 100 marker räcker inte så långt dock, 200 marker räcker iaf till 3-4 spelare. Citera
Avsaknad Postad 21 Mars , 2005 Rapport Postad 21 Mars , 2005 Så dök markerna upp idag då, lite sena men inte mycket som kan göras åt...dessutom hjälpte min post till att försena markerna 6 dagar genom att inte dela ut min avi när settet kom. Kvalitetsmässigt känns dom bra, visst det är inga supermarker men dom är inte lika hala o jobbiga som t.ex. dom man kan köpa via ThegolfHQ utan mer räfflade vilket gör dom lättare att blanda o leka med, dessutom låter dom bra när man leker med dom (knäppt ja visst men sådant har betydelse.) Tråkig start med all skit i början men 600 marker för 800:- var ett bra pris o jag är mycket nöjd iaf, trots förseningar o stundtals kanske lite dålig information som dock skärptes betydligt mot slutet. Citera
Quper Postad 22 Mars , 2005 Rapport Postad 22 Mars , 2005 Själv så fick jag mina marker idag, lite mer än 1 månad försenade. inte så skoj Citera
MGRacing Postad 23 Mars , 2005 Rapport Postad 23 Mars , 2005 Hur trött blir man inte? Själv så har jag beställt 24 Copaq-lekar och förbetalde i onsdags förra veckan... fortfarande inga lekar samt inget svar per mail när man frågar om leveranstid. Detta var den 2a Mars jag betalade för lekarna. Äntligen anlände kortlekarna idag men... det var ju bridgestorlek på dom. Enligt er hemsida så ska måtten vara 63x88 mm vilket inte stämmer överens med dessa jag har fått. Mina är bara 57x89 mm. Eftersom er mail fortfarande inte verka fungerar så skickar jag ett PM via denna sida. Hoppas på ett snabbt svar och ny leverans av korrekta kortlekar. Och detta den 14e Mars som jag fick dem. Ska ha en pokerturnering över påsken och det var ändåmålet för kortlekarna jag beställde... och förbetalde (1300:-). Sände tillbaka de felaktiga så fort jag fick en retursedel (i fredags) och har ännu inte fått några nya lekar. Man kan ju verkligen hoppas att dom anländer med posten imorgon för annars måste jag ställa in pokerturneringen samt ge återbud till ca 18 personer. Hoppas verkligen att man får en kompensation för allt strul, leveranstid (skulle gå snabbare om man förbetalade) samt bristande support. Citera
MOJJE Postad 24 Mars , 2005 Rapport Postad 24 Mars , 2005 Hoppas verkligen att man får en kompensation för allt strul, leveranstid (skulle gå snabbare om man förbetalade) samt bristande support. Skulle vilja göra en vote på den frågan 1. ja ! 2. näääääääää ! Citera
daggen Postad 29 April , 2005 Författare Rapport Postad 29 April , 2005 Hej Allesammans, Pokermannen.se kommer dra igång en rejäl tävling och kampanj nu i nästa vecka, fina bonusar till alla som beställer, stor tävling och mycket mycket annat. Vi återkommer när kampanjen drar igång för detta är inget man får missa =) Citera
Recommended Posts