matheew Postad 10 Augusti , 2006 Rapport Postad 10 Augusti , 2006 Jag spela nyss en tunering på EvilTabel *Kval till en live tunering* Men så får jag A,A sitter med medel Chips.. så går jag ALL IN. Killen som Callar har K,K Floopen kommer Q,2,5 Turn: J Rivern: K så jag undar om jag gjorde rätt där? Citera
JNL Postad 10 Augusti , 2006 Rapport Postad 10 Augusti , 2006 Även om det är ett skämt. Kan man inte stänga av folk för sånt här? Citera
crillux Postad 10 Augusti , 2006 Rapport Postad 10 Augusti , 2006 Även om det är ett skämt. Kan man inte stänga av folk för sånt här? Det hoppas jag man kan. Citera
MacDaddy Postad 10 Augusti , 2006 Rapport Postad 10 Augusti , 2006 Lugn o fin nu alla eliter som spelat poker i 2v och mer. Stackarn har precis börjat spela poker. Poker är gambling där man kan välja sina egna odds o därmed inte loosa i längden. Men det betyder inte att du aldrig kommer loosa Citera
Recommended Posts