Bikern Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 Paraden av kändisar(tidigare WSOP vinnare) http://www.pokervoice.com/pics/ChanToHachem.jpg http://www.pokervoice.com/pics/wayback.jpg (Thanks to Robert @ http://www.thehendonmob.com for taking these pictures at location) Vem är tomten där med långt hår och hatt?? Känner inte igen honnom ( http://www.pokervoice.com/pics/ChanToHachem.jpg ) Chris "Jesus" Ferguson Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PianoPer Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 OM Gold kommer på 2:dra eller 3:dje plats spelar nog ingen roll.. Han lär åtminstonde vara kändis i ett år (till nästa WSOP) Joo.. fast inte "omslagspojkekänd". Alltså inte känd på ett sätt så att Berit 52 i losersberg vet vem det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
webbsmurfen Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 aha ok Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
webbsmurfen Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 Paraden av kändisar(tidigare WSOP vinnare) http://www.pokervoice.com/pics/ChanToHachem.jpg http://www.pokervoice.com/pics/wayback.jpg (Thanks to Robert @ http://www.thehendonmob.com for taking these pictures at location) Vem är tomten där med långt hår och hatt?? Känner inte igen honnom ( http://www.pokervoice.com/pics/ChanToHachem.jpg ) Chris "Jesus" Ferguson Aha ok... Nu blir det rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MrGargamel Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 Personligen kommer jag inte ihåg vilka som kom tvåa 2004 och 2005, även fast jag sett programmen. Det är bara vinnaren man fortsätter att se och höra om, resten tenderar att falla i glömska. 2005: Steve Danneman 2004: Hmm...nope... 2003: Sam Farha...tror jag Jojo, men min poäng var att det är relativt okänt för den stora majoriteten. Medans folk som inte ens är intresserade av Poker iaf har sett eller hört talas om Greg Raymer och Joe Hachem.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PianoPer Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 Nu börjar Phil Gordon bli irriterad på Hellmuth *sorry, lite Ot* Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 Kände inte igen Hellmuth utan sina fåniga solglasögon... Det är satan vad han är lång, man tänker inte riktigt på det när man ser honom live för han ser ut som ett litet barn, men när man ser ett foto sådär... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Spielmann Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 Jamie Gold visar 2-3o. Bordet JJQQ; han bluffar på turn. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
webbsmurfen Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 Ok jag fattar vad ni menar grabbar... Men pokervärlden lär inte glömma gold... Det är jag övertygad om.. (om han inte vinner altså) Även om han skulle förlora allt och komma på en 5:te plats kan han titulera sig som någon form av proffs.. Det är sant att agda i karlix inte vet vem han är.. Men pokervärlden vet defenitivt vem han är Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kornone Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 OM Gold kommer på 2:dra eller 3:dje plats spelar nog ingen roll.. Han lär åtminstonde vara kändis i ett år (till nästa WSOP) exakt, men en förstaplats skulle göra det hela annorlunda. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bikern Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 OM Gold kommer på 2:dra eller 3:dje plats spelar nog ingen roll.. Han lär åtminstonde vara kändis i ett år (till nästa WSOP) exakt, men en förstaplats skulle göra det hela annorlunda. Inte för Agda i Kalix... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PianoPer Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 Jamie Gold är säkert jättetrevlig.. Men.. hm.. jag gillar inte honom riktigt känner jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fowran Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 Phil Hellmuth är ju för mysig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
webbsmurfen Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 Hmma... Vi talar om två olika saker ser jag.. svar 1. Nej.. kommer inte Gold på första plats så vet inte Agda i kalix vem han är.. Men pokervärlden vet Svar 2. Kommer gold på en 1:a plats.. så vet agda och pokervärlden vem han är.. Hur som helst blir han ju kändis... Kanske inte lika stor kändis om han kommer tvåa eller sämre Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FlexWheeler Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 Jag verkligen gillar Hellmuth, men man borde hata honom. Det är som lite hatkärlek. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
webbsmurfen Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 Hmma... Kommer på mig att svamla... Börjar bli lite trött Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
webbsmurfen Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 Herre jeesus... Jamie Gold spräckte nu 40.miljonersgränsen i chipcount! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bikern Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 Hmma... Vi talar om två olika saker ser jag.. svar 1. Nej.. kommer inte Gold på första plats så vet inte Agda i kalix vem han är.. Men pokervärlden vet Svar 2. Kommer gold på en 1:a plats.. så vet agda i och pokervärlden vem han är.. Hur som helst blir han ju kändis... Kanske inte lika stor kändis om han kommer tvåa eller sämre Nej, svar 3. Agda i Kalix kommer aldrig veta vem Jamie Gold är Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Spielmann Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 Wooooooow, vilken syn av Cunningham! Vilken jävla syn.. Nyckelhanden, absolut! Imponerande.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BjornL1491910513 Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 Vilken sanslöst snyggt spel av Allen Cunningham, det var då det sjukaste Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fnii! Grrp! Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 Wooooooow, vilken syn av Cunningham! Vilken jävla syn.. Nyckelhanden, absolut! Imponerande.. Med A9. Han kommer ta allt från Gold. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PianoPer Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 Cunningham vann en jättepott med A hög Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
webbsmurfen Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 Hmma... Vi talar om två olika saker ser jag.. svar 1. Nej.. kommer inte Gold på första plats så vet inte Agda i kalix vem han är.. Men pokervärlden vet Svar 2. Kommer gold på en 1:a plats.. så vet agda i och pokervärlden vem han är.. Hur som helst blir han ju kändis... Kanske inte lika stor kändis om han kommer tvåa eller sämre Nej, svar 3. Agda i Kalix kommer aldrig veta vem Jamie Gold är Troligtvis inte... Men antar att mer människor kommer att känna till vem gold är om han vinner Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bikern Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 Ja mycket mycket fint, och allt bara för att miffot Jamie visade 23o förut! Som sagt Jamie ute som 3:a.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Spielmann Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2006 Jamie Gold har definitivt devalverat sin position i fältet, eller åtminstone sin image, iochmed spelet med 2-3o. Cunningham avslöjade honom rejält, synd att vi inte fick se Jamie Golds ansiktsuttryck efter Allens syn med A-9. Cunningham kör över dom nu. Vilken tempoväxling! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts