grebgokz Postad 10 Augusti , 2006 Rapport Postad 10 Augusti , 2006 Kostar det någonting? Verkar skumt att jag ska få någonting gratis utan att ge något tillbaka. Hittar ingen info om att det kostar något men heller inget som utryckligen anger att det är kostnadsfritt. (gratis är inget i livet men det behöver ju inte kosta pengar) Tacksam för svar. Citera
MBengtsson Postad 10 Augusti , 2006 Rapport Postad 10 Augusti , 2006 Kostar inget. Haken är väl i så fall att man samlar poäng som kan användas till inträde i freerolls eller till att köpa prylar, på samma sätt som de flesta andra sajter. Vaddå haken?.. jo, eftersom många som spelar poker är sifferfixerade tävlingsmänniskor så är det lätt att gå i fällan att börja kika för mycket på inskrapade poäng vilket kan gå ut över spelet/bankrullen, alternativt att man spelar mer än vad man tänkt sig för att "jaga poäng". (själv har jag gjort det flera ggr, men nu kommit till insikt med vad jag pysslat med..). Rätt hanterat finns det däremot inga nackdelar med att gå med i Players Club. Citera
grebgokz Postad 10 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 10 Augusti , 2006 Tack för svar. Då ska jag signa up. Citera
Recommended Posts