Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Man kan se hur många raked hands man har spelat när man clearar en bonus genom att klicka på "Real Balance" till vänster i klienten.

Då öppnas en ruta där man kan välja fliken "Bonus Details" där du ser antalet spelade händer för den just nu aktiva bonusen.

Med bästa hälsningar,

PartyPoker

Postad
Man kan se hur många raked hands man har spelat när man clearar en bonus genom att klicka på "Real Balance" till vänster i klienten.

Då öppnas en ruta där man kan välja fliken "Bonus Details" där du ser antalet spelade händer för den just nu aktiva bonusen.

Med bästa hälsningar,

PartyPoker

OK men jag ska spela 150 raked hands för att få en regkey till Pokeroffice och den finns ju inte bland PP's bonusar?

Finns det inget annat sätt? Har ju kollat som en tok hittar inget. HH är ju ett sätt men då får man ju skippa alla man foldat prefloop. (jobbit att räkna alla HH's :P)

Postad

Gjorde en liten ändring idag så man kan lägga till fler filer från flera olika mappar på en gång innan man räknar.

OBS. Jag räknar alla händer där man lagt några pengar i potten som raked. Vet ej om PP räknar så.

Postad

Om det inte är viktigt att veta exakt när du spelat rätt antal händer så är det ju bara att gå med i player club. Sen kolla när du fått tillräckligt många Party Points. Uppdateras dock bara en gång per dag.

Dela med 4, multiplicera med 20 och du har antalet händer... (beroende på vilken nivå du spelar naturligtvis). Beställ lite dumma party prylar för poängen.

Om du spelar för Poker Office så fick du väl även en sign-up bonus när du skapade kontot. Då har du ju en bonus och kan se hur många händer du spelat.

Potten måste väl nå ett visst belopp innan det tas någon rake. Minst 5 dollar på de lägre nivåerna. Och 20 för de högre.

Postad
Om det inte är viktigt att veta exakt när du spelat rätt antal händer så är det ju bara att gå med i player club. Sen kolla när du fått tillräckligt många Party Points. Uppdateras dock bara en gång per dag.

Dela med 4, multiplicera med 20 och du har antalet händer... (beroende på vilken nivå du spelar naturligtvis). Beställ lite dumma party prylar för poängen.

Om du spelar för Poker Office så fick du väl även en sign-up bonus när du skapade kontot. Då har du ju en bonus och kan se hur många händer du spelat.

Potten måste väl nå ett visst belopp innan det tas någon rake. Minst 5 dollar på de lägre nivåerna. Och 20 för de högre.

Fick ju en signup kod som jag knappa in men den syns inte bland mina Party Poker bonusar. Antog att när jag spelat 150 raked hands att jag skulle maila PokerOffice och att de sen skulle kontakta PP för att kolla. (står ju så på deras hemsida.)