stoffe83 Postad 8 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2006 Hallå där! Det är så att ljudet i datan har försvunnit! Tydligen så har tjejen suttit idag och försökt använda sin mikrofon till msn! Hon säger att hon ändrat lite saker, men hon minns inte vad Nu undrar jag om någon vet vad jag kan göra!? Det är inte ens signatur melodin när man startar upp datan! Inga pling...ja inget! Hoppas på svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BOGiS Postad 8 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2006 Hon kanske har lallat lite i uppspelningskontrollen. Start --> program --> tillbehör --> underhållning --> volymkontrollen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bzkt Postad 8 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2006 Hon kanske har lallat lite i uppspelningskontrollen. Start --> program --> tillbehör --> underhållning --> volymkontrollen "Wave" är också viktig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eloge38 Postad 8 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2006 Kolla på hjälpdelen i windows. Det finns ett schema på grejer man ska kolla. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bzkt Postad 8 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2006 Föressten, jag bara måste. "Ljudet i datorn borta?" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Wiznakh Postad 8 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2006 Kolla om sladden sitter i? forlat, kunde ınte beharska mıg att ınte skrıva. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stoffe83 Postad 12 Augusti , 2006 Författare Rapport Share Postad 12 Augusti , 2006 Sladden sitter i! Jag har kollat allt sånt i ljudhanteraren (alltså så inga staplar är i botten eller ljud av rutor är ikryssade!) Högtalarna sitter med en usb kabel där bak på burken! När jag prövar med hörlurar i uttaget där fram så funkar det kanon! Funkar dock inte att använda en annan usb port! Har fortfarane inte fått tillbaka ljuet! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Uppenberg Postad 12 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2006 sätt in högtalarna i ljudkortet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts