Gå till innehåll

Jimmy Nordins Fylla


adde_snoppskalle

Recommended Posts

Middag. Kära mor har lagat mat, och så fort vi har satt oss för att äta börjar hon: "Den där Nordin...så han har skämt ut sig!" osv. Mamma har då läst i expressen att Jimmy har slagt sönder hotellrum, varit bråkig och blev arresterad av polisen, och att det krävdes 4 poliser för att lyckas gripa honom.

 

Och jag blir bara så pissed! Nån annan än jag som tror att det hela är betydligt överdrivet? Jag var inte där, så jag ska inte uttala mig om vad som hände. Men det känns ändå inte så avlägset att Jimmy druckit litegrann, råkat snubbla på sitt hotellrum och rivit ner en lampa och att när polisen skulle gripa honom, så BEHÖVDES det inte 4 poliser, men 4 poliser var närvarande.

 

Med tanke på journalisters förmåga att (för att använda oss av ett pokercitat) ta en tändsticka och förvandla till en hel brädgård så känns det som att det är lite överdrivet...

 

Vad tror ni?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

när polisen skulle gripa honom, så BEHÖVDES det inte 4 poliser, men 4 poliser var närvarande.

Det är ingen liten kille, jag hade ju inte velat gripa honom på 2 pers. Hade väktarutbildning i lumpen, och vi hade en relativt stor kille på 80kg+, det var nästintill omöjligt att få ner honom på 2 pers. Många försökte men ingen lyckades. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Expressens förstasida: Pappan: Jimmy behöver hjälp!

Aha han har haft alkoholproblem länge, va trist :(

 

Köper tidningen och läser. Pappan är besviken på landslagsledningen som inkallade polis. Han tycker jimmy borde fått hjälp av dem och blivit övertalad att gå till sitt hotellrum istället för att ringa polisen och göra så stor grej av det hela..

 

Sick journalistik!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...