Gå till innehåll

Steffow på NL20 igen


Steffow

Recommended Posts

tjenare! jag har börjat bli lite less på WPX så jag satte in $270 på pacific och lirade lite nl25 nyss. pwnade fish! plussade så att jag har $428 där nu:D

 

plan nu alltså är att grinda upp till åtminstone $1000 på pacific. extremt lättförtjänta pengar där på nl25 alltså, ska även lära mej pokertracker. jag kan ej använda pokeroffice där, då laggar datorn sönder :( men är pokertracker en ruta för varje bord som pokeroffice?

 

 

rullesammanfattning:

 

Pacific : $428

 

CDpoker : $300

 

 

WPX : $277 ( på måndag kommer $189 i rake)

 

Neteller : $150

 

ALLTSÅ: $1344 (?)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 85
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

rulle typ $2000 tot men ska ta ut hälften pga skulder och sånt

 

sätter in 3k på svenska spel också , börjar på 05/1kr . har typ $1000 på wpx efter diverse uttag, nej jag skojar typ $1100. orkar ej lira där utan vill köra låglimit och bygga på svenska spel och jag hoppas att jag plussar stadigt and so on..

 

 

pengarna har inte kommit än från neteller så jag börjar med 700kr i br på svsp och går in med halvt inköp på nåra bord för att vänja mej...

 

 

 

WISH ME LUCK:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Seat 2 (playing) : Player 2, amount $25, amount bet $0, penalty (None)

Seat 3 (playing) : Fjertleif, amount $34.23, amount bet $0, penalty (None)

Seat 4 (playing) : Player 4, amount $6.67, amount bet $0, penalty (None)

Seat 5 (playing) : Player 5, amount $17.85, amount bet $0, penalty (None)

Seat 6 (playing) : Player 6, amount $8.35, amount bet $0, penalty (None)

Seat 9 (playing) : Player 9, amount $24.75, amount bet $0, penalty (None)

Player 9: Small Blind ($0.10)

Player 2: Big Blind ($0.25)

** Dealing Down Cards **

Dealt to Fjertleif: [Ad, Qd]

Fjertleif: Raise ($1)

Player 4: Call ($1)

Player 5: Fold

Player 6: Call ($1)

Player 9: Fold

Player 2: Fold

** Dealing Flop **

Community cards: [9h, Jd, 4d]

Fjertleif: Bet ($1)

Player 4: Call ($1)

Player 6: Fold

** Dealing Turn **

Community cards: [3h]

Fjertleif: Bet ($32.23)

Player 4: Call ($4.67)

Fjertleif: Show Cards ($0)

Player 4: Show Cards ($0)

** Dealing River **

Community cards: [Qc]

** End Round **

** Evaluate **

Fjertleif: Show Cards ($0)

Player 4: Show Cards ($0)

** Showdown **

Main pot $13.99, Rake $0.70

Side pot #1 $27.56, Rake $0

Summary Fjertleif: bet $34.23, won $41.55, net $7.32, HoleCards [Ad, Qd], HiHand [a pair of queens] [Qd, Qc, Ad, Jd, 9h], won $13.99 from

 

 

 

main pot, won $27.56 from side pot #1

 

 

 

han har ju så lite kvar på turn så det är bara att pusha tycker jag. vad tycker ni?

Summary Player 4: bet $6.67, won $0, net $-6.67

 

2 HH's på 6-7 sidor, inte bra :(

 

Ang. handen: Betta mer på floppen, typ 2$ - 2.5$!

 

Sincerely, KF!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ska börja ha BRcount efter varje session samt skriva upp hur många timmar, bord osv. måste få bättre struktur på detta.

 

 

 

LOL! wtf, orkar ej lira typ nl50! så jag cashar ut typ $2500 för att säkra massa pengar. känner mej säkrare med en br på typ $500 och nl20grind! lirar bara för mkt annars. ganska skrämmande. funderar på att leta efter nån bra sida med nl20 som har mkt fisk, men ändå soft klient. typ inte pacific! har lirat ganska mkt på ipoker och där e det mkt fisk, ganska lätta pengar. funderar på att lira där. vad tycker ni om det? min totala br e typ $3000 men jag känner att jag inte vill spela om så mkt pengar. om jag lyckas grinda upp mej $2000 med mina $500 så börjar jag iaf på nl50 igen tror jag. ska nog köpa en ipod och kanske en ny gitarr för de $2500 jag cashar ut.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Här hoppas det friskt mellan nivåerna! Från NL200 där jag såg dig senast ner till NL20! :)

 

Men jag blir inte förvånad om jag ser dig på wpx igen när du blir sugen på lite rakeback...

 

hehea, men jag ska satsa mer på gitarrspelet och skolan nu hade jag tänkt! sen blir det ju så på wpx att det e så kass trafisk att om man inte får upp nog bord för sin br så skottar man ju bara en nivå högre med havlt inköpt;D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bestämt mej för att sätta in resterande delen av rullen på stars och lira låglimitcash och sngs :=) ska inte lira så mkt nuförtiden, lixom bara för skojs skull och se vart det leder. jag kan ju en del om sngs sen förr och jag har pokeroffice som säkert kan va användbart till det, även om det finns andra verktyg... tror jag ska lira dom i set om 4st... det verkar vara smidigt!

 

 

 

Råkade casha ut för mkt av rullen så det blir nl10/20grind och $5sngs än så länge... ska börja lira nu iaf strax:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...