Gå till innehåll

Steffow på NL20 igen


Steffow

Recommended Posts

  • Svars 85
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Vilken bonus är bättre än 100%RB?

 

Klart du ska dega in på WPX....

 

många bonusar ger mer än 100% RB..

 

Öhh,, Ganska färsk vad gäller bonusar, men hur är det möjligt? Vad tjänar siterna på de? Kan du nämna ngn enkel för lite rulle som ger mer än 100%? Vore nice..

party poker, empirepoker, interpoker på FL1/2
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det är inte rakeback, utan rakefritt..

 

Jo dom tar rake på borden och betalar ut rakeback sen.

 

 

Jag tycker du ska satsa på att klara någon enkel bonus. Jag föreslår att du kör dom lättaste på Prima. Själv grindade jag upp $250 till $1000 på en vecka där. Först NL10 tills jag hade $600 sen NL20 upp till $1000. :)

 

Här finner du en väldigt bra tråd om Primas bonusar: http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=32408

 

Försök att undvika "GoldenRivieraPoker" bara. Vet många som haft problem med att casha ut därifrån...

 

 

 

hmmm,, jag har faktiskt aldrig gillat prima... men skulle det inte vara bättre att köra nån bonus med rakeback? typ betonbet eller nåt? men jag tror jag provar WPX, verkar ju vara hur trevligt som helst att få 100% rakeback, men hur tjänar de sina pengar egentligen då?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilken bonus är bättre än 100%RB?

 

Klart du ska dega in på WPX....

 

många bonusar ger mer än 100% RB..

 

Öhh,, Ganska färsk vad gäller bonusar, men hur är det möjligt? Vad tjänar siterna på de? Kan du nämna ngn enkel för lite rulle som ger mer än 100%? Vore nice..

party poker, empirepoker, interpoker på FL1/2

 

FL e ju rena rama utdragningsvm:S sen så har jag acc på party redan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hmmm,, jag har faktiskt aldrig gillat prima... men skulle det inte vara bättre att köra nån bonus med rakeback? typ betonbet eller nåt? men jag tror jag provar WPX, verkar ju vara hur trevligt som helst att få 100% rakeback, men hur tjänar de sina pengar egentligen då?

 

Dega in på worldpx du, spelar själv nl200 o bananerna man får tbax varje måndag är mycket uppskattat.

 

Det dom tjänar är att dom får mkt flera spelare. Tillslut kmr dom antagligen ta bort 100% o kanske ändra ner till runt 50% lr nått sånt o då har dommassa på spelar som genererar rake som antagligen inte orkar byta o kmr stanna kvar.

 

Tycker inte motståndet är allt för bra. Inga problem att plussa bra samt få bra tbax på raken.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan inte hålla med Freddola ang. motståndet dock. Det ÄR starkare motstånd, jämfört med många andra nätverk. Vad detta beror på vet jag inte riktigt. Det kan vara så att "bara" de lite mer rutinerade spelarna fattar att raken äter ngt otroligt av deras BR varje månad.

 

Enligt egen utsago så har dem rakefritt ett år framöver för att sen utvärdera. Att dem kan ha rakefritt beror på deras populära Bettingsektion, där dem drar in fett.

 

 

Mvh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan inte hålla med Freddola ang. motståndet dock. Det ÄR starkare motstånd, jämfört med många andra nätverk. Vad detta beror på vet jag inte riktigt. Det kan vara så att "bara" de lite mer rutinerade spelarna fattar att raken äter ngt otroligt av deras BR varje månad.

 

Enligt egen utsago så har dem rakefritt ett år framöver för att sen utvärdera. Att dem kan ha rakefritt beror på deras populära Bettingsektion, där dem drar in fett.

 

 

Mvh

 

Spelar du Nl lr Fl?

Tycker faktiskt nivån på nl200 inte alls är särskilt bra, inte märkbart bättre än någon annan stans.

 

Men kan som sagt inte uttala mig om Fl då jag inte spelar det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilken bonus är bättre än 100%RB?

 

Klart du ska dega in på WPX....

 

många bonusar ger mer än 100% RB..

 

Öhh,, Ganska färsk vad gäller bonusar, men hur är det möjligt? Vad tjänar siterna på de? Kan du nämna ngn enkel för lite rulle som ger mer än 100%? Vore nice..

 

just nu är det ett tag sen jag bonushorade så vet inte riktigt vilka bonusar nu som är bäst. Och siterna tjänar inget på det :D Fast för att du ska komma upp i över 100% krävs det att du lirar tiiiiight som fan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hehe, jag lirar mest NLH SH. så det får väl bli wpx

 

Lycka till med att komma upp i så mycket RB så du tjänar på det när du väl ska ta ut sen. Då lär du typ ha dragit in $500 i RB och det tar lååång tid om du spelar micro-nivåer.

 

jag är en mästerskottare *ironi*. nej men vad ska man lira med en rulle på $240? nl10? och när jag skulle regga stod det bonus code: .. behövs det skrivas in nåt där? eller är det bara nåt specialtrams?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du behöver inte skriva ngt där... NL10 har du rulle för, men FL$.25/$.50 är nog ett smart drag

 

;)

 

okej, får väl ta att studera FL lite mer då, men jag tycker det är ganska svårt att vinna i det. lirat det lite tidigare.

 

kan förövrigt inte casha ut från CD än, fick tillbaka pengarna efter mitt tredje utcashningsförsök. har grindat upp rullen till $276 nu. ska chatta lite med onlinesupporten här och se hur det funkar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det kostar ingenting att ta ut till netteller.

Men du kan bara ta ut gratis var 10e dag tror ja annars kotar de typ 10 dollares lr nått sånt.

 

Innan du kan ta ut måste man scanna in framsida samt baksida på bankkortet samt leg.

Samt dom ville ha en räkning som visar att du bor där du uppgett.

Dock har ja inga räkningar då ja bor hemma o skrev det o dom sa att det inte var några problem.

 

Gick förövrigt mkt snabbt att ta ut til neteller.

Snabbaste jag varit med om.

 

Förövrigt får du 25$ i bonus om du torskar med A-A på onsdagar.

Gäller dock inte alla nivåer står på hemsidan.

Nl100-200 får iaf 25$.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förövrigt får du 25$ i bonus om du torskar med A-A på onsdagar.

 

Asså, det är på onsdagar dem stänger av riggen? ;) Skummt att jag har min största läcka just på onsdagar då :shock:

 

 

LOL, måste man vara all in då eller? tänk om man lägger sig frivilligt efter tex 4 ruter och man ej har något?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

BR nu på $479. lirade lite NL10 och plussade som fan, sen tog jag ett litet skott . gick in med $25 på 4 bord och plussade ganska bra på 3 och gick ut med $197 från ett annat.

 

Sjukt dåliga spelare på CDpoker alltså.. tror jag stannar där ett tag och bygger fetingrulle, fast på nl20 nudå... vet att jag ej riktigt har rulle för det, men jag orkar verkligen inte grinda nl10, bara att hoppas att variansen inte knäcker mej.

 

Nu kommer folk att kritisera min bankrullehantering, men jag har vart med förr, och folk e verkligen galna. synar ner alla gator med mellanpar osv... passar min stil perfekt typ....

 

NL20 nu. Mål för denna vecka alltså att bli regular på nl20 på cdpoker och bygga rulle. snitta minst 3h per dag!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...