RyssAbbe Postad 8 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2006 Vi gör en fortlöpande videoblogg från Las Vegas nu under WSOP. Gå gärna in och kika och kommentera. Ta inte allt på fullt allvar, det görs med glimten i ögat! Se gärna från början (nerifrån), "MTV Cribs" och "Joge - den halvnakna kocken" tycker vi är lite extra roliga http://www.teamhandjob.com/blogg/ryssen/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Emilio Postad 8 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2006 Störtsköna måste jag säga ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
toppace Postad 8 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2006 nice!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 8 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2006 Haha . Här har vi ju den rapportering man saknat. Har kollat första videon, blir till att kolla resten nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ristenstrand Postad 8 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2006 haah klockrent eftersom the Corporation alla är välkända b2b lirare skulle det va jäkligt kul om någon kunde filma när de spelar på b2b och kommenterar spelarna de möter lägg dock inte tid på det nu när ni är i vegas. utan senare Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bein Postad 8 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2006 "Det är inte biblen" Det är super system 1. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
suudde Postad 8 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2006 Jag har förlorat många tusen euros till The Corporation... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Plzd2beatU Postad 10 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2006 *muttrar* Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fiddski Postad 10 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2006 hahahaha fan va kul! ge mig mer! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jofre Postad 10 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2006 Klockrent! itne mycket mer att säga Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
riosatiy Postad 10 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2006 jäkligt roligt att se faktiskt extra kul att ni var ifrån västerås också sitter i stadsbiblioteket och grindar just nu haha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RG Postad 14 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 14 Augusti , 2006 I biblioteket! Hahaha, grymt. Tänk, när jag var ung gick man dit för att låna böcker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
alien_power Postad 14 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 14 Augusti , 2006 AHAHAHAHAHAH!!!!!!!!!! BIbeln.. fan va kul i en av filmerna när han tar upp super system Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 14 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 14 Augusti , 2006 Så sjukt jävla bra !! Book of bluffa.... hahahahahahaaaahhahahahahaha Fyfan va kul Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RodgeOne Postad 14 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 14 Augusti , 2006 The Corporation.... Ngn som kan lista deras nicks? Även om det är lite OT och ska ligga i ramzis tråd Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
riosatiy Postad 14 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 14 Augusti , 2006 I biblioteket! Hahaha, grymt. Tänk, när jag var ung gick man dit för att låna böcker hehe mm.. det var det ja skulle göra sen så märkte ja att dem hade ju trådlös Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vetgirig Postad 14 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 14 Augusti , 2006 The Corporation.... Ngn som kan lista deras nicks? Även om det är lite OT och ska ligga i ramzis tråd De börjar med THJ + deras nick. Om du vill spela mot dem live så är det Svarte Petter i Västerås som gäller. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
two_aces Postad 14 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 14 Augusti , 2006 grym varmluftsugn, haha, riktigt roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
riosatiy Postad 14 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 14 Augusti , 2006 The Corporation.... Ngn som kan lista deras nicks? Även om det är lite OT och ska ligga i ramzis tråd De börjar med THJ + deras nick. Om du vill spela mot dem live så är det Svarte Petter i Västerås som gäller. OT. har sett att Svarte Petter existerar och har velat dragit ner och lira någon gång, men läste på hemsidan att man måste blir rekommenderad och jag känner inte direkt någon där.. hur går man till väga? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vetgirig Postad 14 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 14 Augusti , 2006 The Corporation.... Ngn som kan lista deras nicks? Även om det är lite OT och ska ligga i ramzis tråd De börjar med THJ + deras nick. Om du vill spela mot dem live så är det Svarte Petter i Västerås som gäller. OT. har sett att Svarte Petter existerar och har velat dragit ner och lira någon gång, men läste på hemsidan att man måste blir rekommenderad och jag känner inte direkt någon där.. hur går man till väga? Svarte petter har kontaktinformation på hemsidan - kontakta Jocke som driver det hela - det kan dock vara bra och känna någon annan som spelar där tidigare som man kan hänvisa till. Just nu är det dock sommaruppehåll. Första ordinarie tävlingen blir den 1 september. Annars kan du även spela live på VPK. Där är det bara och börja spela. http://www.vasteraspk.se/ Nästa turnering kl 19 på tisdag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RG Postad 15 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2006 Tack till er som gillar videosarna, grabbarna har ju dragit hem och jag är bara kvar ett par dagar till. Kan dock tänka mig att det blir en fortsättning i höst om vi drar iväg på några kul turneringar eller nåt! Nu ska jag göra en nattpizza, hejhej! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 16 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 16 Augusti , 2006 Tack till er som gillar videosarna, grabbarna har ju dragit hem och jag är bara kvar ett par dagar till. Kan dock tänka mig att det blir en fortsättning i höst om vi drar iväg på några kul turneringar eller nåt!Nu ska jag göra en nattpizza, hejhej! Skulle vara skitkul verkligen! Det är du som är Joge eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vetgirig Postad 16 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 16 Augusti , 2006 Japp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ali G in da USA Postad 17 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2006 Väntar på en del (helst många) uppdateringar inom snar framtid! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaHe Postad 18 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2006 Uppdateringar kommer... Bara att hålla ögonen öppna Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts