Verdi Postad 25 Augusti , 2006 Rapport Postad 25 Augusti , 2006 Nån som vet hur man kan konvertera Tribeca händer till ett snyggare format? Nej, en till Tribeca-lirare. Stick! Jag funderar på att göra en egen enkel konverterare. Får se hur det blir. Citera
EAK Postad 4 September , 2006 Rapport Postad 4 September , 2006 Klonk på vcpokers 50k garanti..nästan $16k... Grattis som tusan. Själv pallar jag inte deras turneringar. Så det är du som är papanoel. Dig har jag spelat endel mot på VCpoker Citera
Okok Postad 4 September , 2006 Rapport Postad 4 September , 2006 Klonk på vcpokers 50k garanti..nästan $16k... Snyggt jobbat. Grattis! Citera
nubbe Postad 10 September , 2006 Rapport Postad 10 September , 2006 Grattis som fan Men har du slutat skrva här eller? Citera
Verdi Postad 11 September , 2006 Rapport Postad 11 September , 2006 Grattis! Det var som fan. $16k är ju några månaders grind (minst sagt)... Nu blev man ju lite sugen på att lira MTT. Sjukt att du är intresserad av Serie A också för övrigt. Mitt gäng (Parma) har ju sunkat ner sig ordentligt på senare år så jag tycker ju inte att det är jättekul längre... Skrev faktiskt för svenskafans för 4-5 år sen. Matchrapporter o dyl. Kul i början men eftersom jag var ensam som skrev Parma-artiklar blev det snabbt ganska jobbigt. Nån som vet hur man skaffar tv-kanalen "Sportexpressen" för övrigt? Via comhem... Citera
hnat Postad 11 September , 2006 Rapport Postad 11 September , 2006 Grinda på med dagboken ett tag så ska du se att NL200-maffian börjar hänga här. Har f.ö spelat mot dig på både Tribeca och Crypto tidigare under veckan. Citera
EAK Postad 11 September , 2006 Rapport Postad 11 September , 2006 Grinda på med dagboken ett tag så ska du se att NL200-maffian börjar hänga här. Har f.ö spelat mot dig på både Tribeca och Crypto tidigare under veckan. Word. Får jag också vara med? Citera
hnat Postad 11 September , 2006 Rapport Postad 11 September , 2006 Grinda på med dagboken ett tag så ska du se att NL200-maffian börjar hänga här. Har f.ö spelat mot dig på både Tribeca och Crypto tidigare under veckan. Vad nickar du...skicka pm om du inte vill berätta här.. Tribeca nickade jag hnat. På crypto mystilt som jag snott från någons avatar här på pf. Tror inte vi bråkade nånsin. Citera
Recommended Posts