Gå till innehåll

mike82 försöker hinna med att spela NL200..

Recommended Posts

• 2 weeks later...
Postad
Nån som vet hur man kan konvertera Tribeca händer till ett snyggare format?

Nej, en till Tribeca-lirare. Stick! ;)

Jag funderar på att göra en egen enkel konverterare. Får se hur det blir.

Postad
Klonk på vcpokers 50k garanti..nästan $16k... :D:D

Grattis som tusan. Själv pallar jag inte deras turneringar.

Så det är du som är papanoel. Dig har jag spelat endel mot på VCpoker ;)

Postad

Grattis! Det var som fan. $16k är ju några månaders grind (minst sagt)... Nu blev man ju lite sugen på att lira MTT.

Sjukt att du är intresserad av Serie A också för övrigt. Mitt gäng (Parma) har ju sunkat ner sig ordentligt på senare år så jag tycker ju inte att det är jättekul längre... Skrev faktiskt för svenskafans för 4-5 år sen. Matchrapporter o dyl. Kul i början men eftersom jag var ensam som skrev Parma-artiklar blev det snabbt ganska jobbigt.

Nån som vet hur man skaffar tv-kanalen "Sportexpressen" för övrigt? Via comhem...

Postad
Grinda på med dagboken ett tag så ska du se att NL200-maffian börjar hänga här. Har f.ö spelat mot dig på både Tribeca och Crypto tidigare under veckan.

Word.

Får jag också vara med?

Postad
Grinda på med dagboken ett tag så ska du se att NL200-maffian börjar hänga här. Har f.ö spelat mot dig på både Tribeca och Crypto tidigare under veckan.

Vad nickar du...skicka pm om du inte vill berätta här..

Tribeca nickade jag hnat. På crypto mystilt som jag snott från någons avatar här på pf. Tror inte vi bråkade nånsin.