Znapz Postad 6 Augusti , 2006 Rapport Postad 6 Augusti , 2006 hur lång tid bruka det ta innan man har sina pengar efter ett uttag på sitt bankkonto ? Citera
Macallan Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Postad 7 Augusti , 2006 Sist fick jag pengarna insatta på mitt bankkonto (till Visa) samma dag! Standard är väl annars ett par bankdagar men då står det på kontoutdraget att pengarna sattes in efter en bankdag. (Alltså, jag gör uttag måndag, ser inga pengar på tisdagen men på onsdagen står det att pengarna sattes in på tisdagen. Banker...) Citera
PartyPoker Postad 8 Augusti , 2006 Rapport Postad 8 Augusti , 2006 Hej, Pay-Pro som administrerar våra utbetalningar gör dem inom 24 timmar, men sen kan bankerna ibland dra ut på processen varför det kan ta ett par dagar innan man har dem. Med bästa hälsningar, PartyPoker Citera
nypon189 Postad 9 Augusti , 2006 Rapport Postad 9 Augusti , 2006 Jag har väntat sen den 26 Juli och inte fått några pengar än.Har dessutom mailat dom 3 ggr utan att få svar överhuvudtaget. Nån som har något tips om hur jag går vidare med detta. Citera
PartyPoker Postad 9 Augusti , 2006 Rapport Postad 9 Augusti , 2006 nypon189: Japp, du skickar ett PM till mig Såg nu att jag redan bett dig göra det i en annan tråd, ledsen om jag upprepar mig en massa Med bästa hälsningar, PartyPoker Citera
Recommended Posts