Batch Postad 16 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 16 Augusti , 2006 Var lite lustigt då de ringde mig. Skapade kontot för något år sedan men det var först ett halvår senare som jag började använda det. Då de ringde så var jag rätt stressad och hade helt glömt bort vad jag hade som svar på min secret question. Det slutade med att snubben i telefonen satt och gav mig ledtrådar, "it begins with ...". Jag är väll rätt glad att jag fick hjälp men det känns ju inte som om säkerheten är 100% då de faktiskt hjälpte mig att svara på en säkerhetsfråga? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Goatse Postad 29 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 29 Augusti , 2006 Var lite lustigt då de ringde mig. Skapade kontot för något år sedan men det var först ett halvår senare som jag började använda det. Haha var likadant för mig. När jag skapade kontot tyckte jag visst jag var jävligt lustig som skrev in "Eilert Pilarm" som favourite artist. Inte lika kul när jag skulle försöka komma på det 6 månader senare. Hon hjälpte mig lite sådär, "well you wrote Eil.." "e,i,l" Sen tvingade hon mig att byta. Neteller borde faktiskt informera om detta när man skapar konto. Dom måste ju ha ett jävla problem med att folk inte kommer ihåg sina secret question. 50%+ måste skriva in antingen "haksjfhsakjh" eller något annat helt irrelevant, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 7 September , 2006 Rapport Share Postad 7 September , 2006 Dom bad mig ringa detta nummer: 00-800-7767-6343 för att jag skulle svara på några säkerhets frågor men jag kommer inte fram på det numret..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts