flexnip Postad 6 Augusti , 2006 Rapport Postad 6 Augusti , 2006 nu får allt folket åka ut i party så man kmr ITM, ligger lite pyrt till.... 21k check/fold ftw! Citera
flexnip Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Postad 7 Augusti , 2006 japp ;D, 17k, blev dock en "paus", inte ett vanligt break, när det är 752 pers kvar, (750 ITM), ingen på bordet har varit med om det förut.... Citera
bismarc Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Postad 7 Augusti , 2006 alt to vanexel [Js As] xmedsx: folds Greekwolf: folds vanexel: raises to 9000 Samsnadey: folds Fergi: folds boywonder: folds Zwimmer: calls 6000 ----- FLOP ----- [8s Kh Ac] Zwimmer: checks vanexel: bets 20000 Zwimmer: raises to 38226 and is all-in vanexel: calls 18226 ----- TURN ----- [8s Kh Ac][3s] ----- RIVER ----- [8s Kh Ac 3s][Qs] ----- SHOW DOWN ----- Zwimmer: shows [8h 8c] (Three of a kind, Eights, Ace high) vanexel: shows [Js As] (A Flush, Ace high) vanexel collects 98752 from Main pot ----- SUMMARY ----- Total pot 98752 Main pot 98752 Rake 0 Board [8s Kh Ac 3s Qs] Seat 1: Greekwolf folded before Flop (didn't bet) Seat 2: vanexel showed [Js As] and won (98752) with A Flush, Ace high Seat 4: Samsnadey folded before Flop (didn't bet) Seat 5: Fergi (button) folded before Flop (didn't bet) Seat 6: boywonder (small blind) folded before Flop (didn't bet) Seat 8: Zwimmer (big blind) showed [8h 8c] and lost Seat 9: xmedsx folded before Flop (didn't bet) Vem sa att man inte skall ha tur i poker.... 5 av 11 nu Citera
Relativitet Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Postad 7 Augusti , 2006 Vad nickar du då ? Flex så man kan kika lite =) Citera
aceace78 Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Postad 7 Augusti , 2006 Vad f-n händer på Party egentligen?? Vissa bord spelar för fullt medans vissa (bl a mitt) är pausade. Lite surt när man är chipleader vid bordet o allt.. Citera
flexnip Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Postad 7 Augusti , 2006 Vad f-n händer på Party egentligen?? Vissa bord spelar för fullt medans vissa (bl a mitt) är pausade. Lite surt när man är chipleader vid bordet o allt.. vilket bord sitter du vid?, sitter vid 27 o mitt är fryst !!!! Citera
bismarc Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Postad 7 Augusti , 2006 Just nu break i Cryptos 50k garanterade jag är 5 av 11 efter århundradets utdragning. Jag förstod att jag var slagen men för mkt i potten för att lägga handen, men runner runner flush är alltid trevligt. Just nu garantera £500 men om jag tar mig till finalen så ger dig mig £750 De värsta donksen har åkt ut förutom mig då, känns som ett ganska tufft fält. Citera
aceace78 Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Postad 7 Augusti , 2006 Vad f-n händer på Party egentligen?? Vissa bord spelar för fullt medans vissa (bl a mitt) är pausade. Lite surt när man är chipleader vid bordet o allt.. vilket bord sitter du vid?, sitter vid 27 o mitt är fryst !!!! #19. Sitter o kollar på bord 7 nu, o där är det action iaf Citera
Relativitet Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Postad 7 Augusti , 2006 Du åkte Flex de såg helt sjukt ut en grabb dubbla hela tiden o alla andra la sig Citera
flexnip Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Postad 7 Augusti , 2006 Du åkte Flex de såg helt sjukt ut en grabb dubbla hela tiden o alla andra la sig HAHAHAHAHA, startade om klienten, OCH VAR UTE, vad är detta?!?!?!?! Citera
Relativitet Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Postad 7 Augusti , 2006 såg ut som om bordet var fryst för alla utom en han dubblade blindsen typ 25 händer i rad. o alla blixtfolda.. Citera
Relativitet Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Postad 7 Augusti , 2006 Du åkte på 94o när du blev all in som small o han som dubbla hade 62d Bräda 3 4 J J 6 Citera
aceace78 Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Postad 7 Augusti , 2006 Du åkte Flex de såg helt sjukt ut en grabb dubbla hela tiden o alla andra la sig HAHAHAHAHA, startade om klienten, OCH VAR UTE, vad är detta?!?!?!?! Helt sjukt! Startade oxå om klienten o hade tappat 16k.. Citera
gibbsson Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Postad 7 Augusti , 2006 satt kvar och dubblade=) 122k Citera
flexnip Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Postad 7 Augusti , 2006 o supporten svarar givetvis inte................. Citera
aceace78 Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Postad 7 Augusti , 2006 o supporten svarar givetvis inte................. Vilket j----a skämt det här är! Vissa verkar ha lyckats sno 100k+ i blinds medans många blivit utslagna.. måste ju göras om på nåt sätt, annars e de ju en skandal! Citera
VicDamone Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Postad 7 Augusti , 2006 Just nu break i Cryptos 50k garanterade jag är 5 av 11 efter århundradets utdragning. Jag förstod att jag var slagen men för mkt i potten för att lägga handen, men runner runner flush är alltid trevligt. Just nu garantera £500 men om jag tar mig till finalen så ger dig mig £750 De värsta donksen har åkt ut förutom mig då, känns som ett ganska tufft fält. Vad nickar du? ser två svenskar vid FT.. Citera
SnGGrindaren Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Postad 7 Augusti , 2006 ärligt talat, spelar man på party nu så får man skylla sig själv.. Citera
gibbsson Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Postad 7 Augusti , 2006 o supporten svarar givetvis inte................. Vilket j----a skämt det här är! Vissa verkar ha lyckats sno 100k+ i blinds medans många blivit utslagna.. måste ju göras om på nåt sätt, annars e de ju en skandal! the show must go on Jo det är rätt stört, men hur ska dom göra om detta liksom? Citera
aceace78 Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Postad 7 Augusti , 2006 o supporten svarar givetvis inte................. Vilket j----a skämt det här är! Vissa verkar ha lyckats sno 100k+ i blinds medans många blivit utslagna.. måste ju göras om på nåt sätt, annars e de ju en skandal! the show must go on Jo det är rätt stört, men hur ska dom göra om detta liksom? Verkar som att dom har återställt stackarna nu iaf.. fast spelet står still igen, iaf vid mitt bord. Citera
Sarah Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Postad 7 Augusti , 2006 ohh vilken härlig kung bismarc lycka till Citera
bismarc Postad 7 Augusti , 2006 Rapport Postad 7 Augusti , 2006 helt sjukt all in med KQ mot QQ o fångar en K på river, sjuk tur jag har Citera
Recommended Posts