Brumpa Postad 4 Augusti , 2006 Rapport Postad 4 Augusti , 2006 Precis skaffat mig en laptop med upplösningen 1680*1050. (15.4"widescreen) och klienten ser helt mysko ut. Olika fält överlappar varandra etc.. kolla bilden: http://files.upl.silentwhisper.net/upload0/partypokerws.JPG Nån som upplevt samma sak? Citera
Macallan Postad 4 Augusti , 2006 Rapport Postad 4 Augusti , 2006 Nej. PP-lobbyn fungerar som vanligt på min WS (iofs ingen laptop). Jag förutsätter att du redan gjort alla standardtester (startat om datorn, ominstallerat klienten)? Citera
kydyl Postad 4 Augusti , 2006 Rapport Postad 4 Augusti , 2006 hmm, kan det vara dpi inställningen kanske? Testa att ändra den skrivbord högerklicka för egenskaper >> inställningar >> avancerat >> allmänt Citera
y0 Postad 4 Augusti , 2006 Rapport Postad 4 Augusti , 2006 Skrivbord ->Egenskaper för grafikkort ->96 dpi (normal) ->Mindre text och normal lobby Det här störde mig nåt så sjukt första dagen med laptopen. Citera
heltok Postad 4 Augusti , 2006 Rapport Postad 4 Augusti , 2006 y0 hann före... en reboot emellan kan krävas. Citera
Recommended Posts